PDA

View Full Version : Mendel // Machina [Officiële Promo Video]



Bloodline
28 december 2013, 01:00
Gitaarnetters,

29 januari 2014 komt mijn nieuwe dubbel cd uit: Shaking Hands With The Devil | Subliminal Colors.
Hiervoor heb ik uiteraard een promotie filmpje gemaakt waar in je het nummer "Machina" kunt beluisteren.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan, hopelijk heb ik beetje een balans kunnen vinden tussen "noten poeperij" en "gevoel".

Zie hier de promo video en mocht je het wat vinden kun je de dubbel cd pre-orderen bij:
www.mendelian.bandcamp.com

Gegroet,

Mendel :)


http://www.youtube.com/watch?v=Zh3nf0a9ZQw

Brum
29 december 2013, 20:14
Doet me denken aan het ouwere Opeth werk, ben ik warm?:) Minus grunter enz. natuurlijk.

Kefding
29 december 2013, 21:55
Ik zou het juist helemaal niet vergelijken met Opeth uit welke periode dan ook! Qua muziek en sound niet.

Neemt niet weg dat ik 't een fijn stukje muziek vindt. Drums zijn niet helemaal volgens mijn smaak; maar ja: smaak. Kan er verder weinig over zeggen, wellicht dat het komt omdat ik een beetje context mis. Ik merk dat ik dat vaak wel wat vind toevoegen. In ieder geval érg goed bezig. :)

Tabula Rasa
29 december 2013, 22:07
Ik moet denken aan Tamas ofzo, die hongaar. Heel lang geleden veel naar geluisterd. Wordt er nu wel wat onrustig van. Wel lekker strak gespeeld.

Plant
29 december 2013, 22:56
Ik moet denken aan Tamas ofzo, die hongaar. Heel lang geleden veel naar geluisterd. Wordt er nu wel wat onrustig van. Wel lekker strak gespeeld.

Tamás Szekeres. Moest ik ook meteen aan denken. CD Guitar Tales uit '92 heb ik geloof ik ook nog.