PDA

View Full Version : Ibanez SZ520



pasqual
27 december 2013, 20:23
Er wordt mij in een ruilvoorstel een Ibanez SZ520 aangeboden. Om hier op in te gaan moet ik een waarde indicatie hebben voor hoeveel ik dit ding zou kunnen verkopen. Heeft hier iemand een antwoord op? De staat is zgan... Uiteraard ga ik eerst kijken en zal ik niet blind ruilen maar ik wil graag redelijk voorbereid te werk gaan.

Bij voorbaat bedankt.

rufus
27 december 2013, 21:09
250 - 300 denk ik, zag er laatst 1 voor die prijs.
Vind het wel toffe gitaren, heb er eens een in m'n handen gehad. Klonk niet verkeerd, was mooi afgewerkt.
Enige nadeel was de inlay op de 12e fret, hals was lekker fors voor een ibanez.

pasqual
27 december 2013, 22:02
Bedankt! Dit had ik ook in gedachte. Ik wacht nog even wat meer meningen af.

Shifty
27 december 2013, 23:57
300 is een reële prijs. Heb er zelf een gehad met emg's. Dikke, dikke sustain. Ook dikke hals :) Fijne gitaar, maar kon nooit wennen aan 't 'hobbeltje' aan 't begin van de headstock. Succes!

Philippe
2 januari 2014, 16:20
Erg fijne gitaren! Ik heb meerdere dure gitaren, maar de ouwe SZ520 blijft mijn lievelingsgitaar.
Wel 1 ding. Is het een oudere met de crème topkam, of is het een nieuwere met de zwarte topkam? Die oudere zijn namelijk veeeeel beter.

SZ520 met zwarte topkam is inderdaad rond de 250 waard. De oudere met de crème topkam wordt vaak voor 100-150 meer verkocht.

pasqual
2 januari 2014, 23:46
Bedankt Philippe. De betreffende gitaar staat helaas niet in verhouding tot de versterker die ik te koop heb. dan zou ik zelf al de gitaar weer te koop moeten aanbieden en veel geluk moeten hebben. En de andere partij wil alleen 1 op 1 ruilen, dus......