PDA

View Full Version : Slagplaatje van PRS Santana SE 2 afhalen?



RiFFje
1 juli 2003, 22:43
Hoi!

Ik heb een vraag. Ik ga een PRS Santana SE 2 kopen... alleen wil ik het slagplaatje graag eraf hebben zoals een SE 1 dat heeft... kan ik deze gewoon erafschroeven? Heb ik dan geen lege "vlek" op de gitaar? En zie je de schroefingangen goed?? Iemand ervaring? :)

sickpunk
1 juli 2003, 22:46
geen idee hoe de gitaar eruit ziet.. maar meestal zijn de schroef gaatjes eer erg klein en een lege plek heb je niet, zit gewoon lak onder dus... en je kan het altijd proberen, als het mooi is laat je het.. en zo niet, doe je hem er weer op

RiFFje
1 juli 2003, 23:13
http://www.prsguitars.com/showcase/current/sp_santse.htm daar staat ie...

ik ga hem over een dikke maand kopen, dus dan moet ik kijken hoe het eruit gaat zien...

Wilson
1 juli 2003, 23:15
het lijkt me wel dat je em eraf kunt halen, maar het kan zijn dat er een gat onder zit, net als bij bijvoorbeeld een strat, om zo bij de electronica te kunnen. Maar ik dnek niet dat dat zo is...

Nicci
1 juli 2003, 23:47
het lijkt me sterk dat daar een gat onder zit. bij de Santana SE 1 zit de toegang tot de electronica aan de achterkant. ter hoogte van de knoppen.
ik zou hem er trouwens op laten zitten.

Wicked Willy
2 juli 2003, 00:11
Ik heb al mensen gezien die het SE gedeelte afgeplakt hebben.....zo lijkt het.....denken hun dan...alsof het een "echte" (lees:dure!!) Paul Reed Smith is.........LOSERSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! Ach ja ik kan er wel om lachen!!!

:lol:

RiFFje
2 juli 2003, 09:00
Ik heb al mensen gezien die het SE gedeelte afgeplakt hebben.....zo lijkt het.....denken hun dan...alsof het een "echte" (lees:dure!!) Paul Reed Smith is.........LOSERSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! Ach ja ik kan er wel om lachen!!!

:lol:

haha... daar gaat het bij niet om :) ik vind dat slaagplaatje lijk vandaar...
maar als ik er eentje koop plak ik ook zeker het Santana logo af... anders komen er bij een optreden mensen naar je toe van ehh ben je fan van Santana?? en dat wil ik niet :D

telecastermaster
2 juli 2003, 10:28
Als je een gitaar wilt die op een SE1 lijkt zou ik een SE1 kopen, lijkt me. :-?

Nicci
2 juli 2003, 10:35
in zwolle ligt er 2e hands 1 te koop. met koffer.
€650,-.

RiFFje
2 juli 2003, 13:03
De SE1 is niet meer te koop, anders had ik die natuurlijk wel gekocht :)

En Nicci check je PM :)

telecastermaster
2 juli 2003, 13:09
'k zag er op Ebay.de een stuk of 4!? Dat kan nooit moeilijk zijn er eentje te scoren.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2542238394&category=2384

Nicci
2 juli 2003, 13:14
De SE1 is niet meer te koop, anders had ik die natuurlijk wel gekocht :)

En Nicci check je PM :)

euh. beetje stom, maar hoe doe ik dat? ik heb me te pletter gezocht.

Izegrim
2 juli 2003, 13:27
http://www.gitaarnet.nl/forum/privmsg.php?

RiFFje
2 juli 2003, 13:36
Ik zie t jah... staan dr genoeg op ebay :D

T probleem is dat ik pas over 1,5 maand genoeg geld heb... moet ik nog ff sparen dus... hoop dat er dan nog wat opstaat :)

jorrit
2 juli 2003, 14:18
je kunt ook je verlanglijst invullen op gitaarnet....

Carlos SanTuna
3 juli 2003, 13:46
Lachen zeg, ik heb een SE1 en ik overwoog eigenlijk om (vanwege krasjes op de lak) een slagplaatje te bestellen en erop te zetten...

Zeg Riffje, als jij nu een SE2 koopt en het slagplaatje eraf schroeft, dan ben ik bereid om hem voor een zacht prijsje over te nemen, goed? :D

€ 650,- voor een tweedehands SE1 lijkt me wel wat prijzig trouwens, ik heb er nieuw namelijk € 699,- voor betaald bij Stand-by in Utrecht. Dat je het even weet...

RiFFje
4 juli 2003, 13:49
Dat vind ik wel een goeie deal... wil ik wel ff weten hoe jouw gitaar er precies uitziet enzo :D

Carlos SanTuna
4 juli 2003, 16:38
Hoho, ik wil best je slagplaatje overnemen als je hem niet meer gebruikt, maar ik hoop niet dat je bedoelt dat je mijn gitaar wil overkopen, want mijn SE1 bevalt me nog steeds uitstekend.

Mocht je toch willen weten hoe mijn gitaar eruit ziet, kijk dan even op www.tunaphonic.nl. Daar staan foto's van m'n band op. Op de onderste rij foto's vind je middenin een foto waar mijn gitaar (en ook ikzelf) redelijk duidelijk op staat.

RiFFje
4 juli 2003, 22:42
Ow... ik d8 dat je je hele gitaar bedoelde :o sorry...

Maarehh ik wil best dat slagplaatje eraf schroeven... maar ik ben zo bang dat je die screwholes zo goed ziet :(

SonicDeafMonkey
4 juli 2003, 23:29
schroef gewoon dat ding eraf. je kan et er later gewoon weer opschroeven hoor. kan je prima zien hoe het eruit zit...

RiFFje
5 juli 2003, 11:04
ja maar dan heb ik een gitaar met een lelijk plaatje :D

Carlos SanTuna
7 juli 2003, 13:13
Lijkt me sterk. Als je het slagplaatje eraf schroeft, hoef je toch het slagplaatje niet te beschadigen?