PDA

View Full Version : The Loar gitaren



Erik te Kamp
26 december 2013, 09:48
Hoi, Erik te Kamp jazzgitarist. Even voorstellen.
Jazz gestudeerd aan Hilversums Conservatorium, nu AHK
Ik heb me aangemeld om iedereen te waarschuwen voor The Loar gitaren. Kort: niet kopen als je wilt spelen op een gitaar! Ik heb een LH-309 gekocht en de volgende dag weer teruggestuurd. Brrr
Filmpje op mijn YT account: eriktekamp1
http://www.youtube.com/watch?v=ulAUA3mclRo&feature=share&list=UU9uJv0pbMjAFXrV2RSozcVw

Rizz
26 december 2013, 09:54
Hoi, Erik te Kamp jazzgitarist. Even voorstellen.
Jazz gestudeerd aan Hilversums Conservatorium, nu AHK
Ik heb me aangemeld om iedereen te waarschuwen voor The Loar gitaren. Kort: niet kopen als je wilt spelen op een gitaar! Ik heb een LH-309 gekocht en de volgende dag weer teruggestuurd. Brrr
Filmpje op mijn YT account: eriktekamp1
http://www.youtube.com/watch?v=ulAUA3mclRo&feature=share&list=UU9uJv0pbMjAFXrV2RSozcVw

Welkom!

En dat is gebaseerd op 1 gitaar, besteld bij een dozenschuiver/webwinkel? Nu vind ik toevallig dat de smallbody akoesten van The Loar erg leuk zijn voor het geld.. Vergeef me mijn cynisme, maar als Jazz-afgestudeerde heb je al een hoge standaard wb gitaren, lijkt me en er kan zoveel individueel verschillen tussen gitaren van hetzelfde type en hetzelfde merk, zelfs bij de allergrootste merken! Dus ik ben er nog niet zeker van of dit een representatieve review is van een archtop.. Als je niet vergeleken hebt en er van tevoren niet op gespeeld hebt....

AlbertInho
9 februari 2014, 11:11
Beter even de dialoog zoeken met de leverancier. AXL USA geeft uitstekende service. Ik heb de ervaring dat ik een niet zo mooigelakte gitaar bij dozenschuiver Thomann kocht en ik na een klacht bij AXL nota bene bij de Nederlandse importeur de mooiste van 3 van dat model mocht uitzoeken.
Met the Loar is niets mis. zo'n filmpje op You Tube en zo'n thread op dit forum zetten getuigt niet van professionaliteit. Als je terechte klachten hebt en dat punt heb je zeker wel ,moet je je tot de juiste mensen richten en niet op zo'n goedkope manier van je af blaten.