PDA

View Full Version : karma chameleon cover van sunday violence



sunday violence
1 juli 2003, 21:42
eey hier weer een nummer van ons. we hebben het geweldige karma chameleon gocoverd, staat ook op onze demo die voor 5 eurotjes kunt kopen of gratis kunt downloaden....

hoedanook luister m ff een geef je commentaar!
thanx

(hij is niet meer echt zoals het origineel 8-) )

http://www.vitaminic.nl/cgi-php/get_file.php3?modo=1&bid=467868

Bosch
1 juli 2003, 22:15
8)

Gaaf gedaan!!!

Goeie kwaliteit productie, vocalen*, drums, gitaren!!! :o

De gitaarsolo na 2:00 is goed gedaan! (Y)

Gave song om te coveren trouwens.

*Een mini-klein puntje van opbouwende zuigkippenkritiek: heel soms lijkt het voor 0,02 % a 0,03 % (ik kan er iets naast zitten) dat de zang het net niet helemaal trekt of strak houdt, maar das dus miniminimaal. Maar, ik doe het je niet na ... sterker nog: zou willen dat ik zo kon zingen 8-)

Welke studio opgenomen?!

CeeYaa,

~Bosch~

sunday violence
2 juli 2003, 02:17
opgenomen in studio clock te den haag
www.studioclock.nl
echt die gast levert goed werk af, als je iets professioneel wit opnemen voor weinig moet je bij hem zijn!


8-)

delphiro
2 juli 2003, 08:59
Niks op aan te merken. Strak en netjes uitgevoerd (ik hoor niet echt wat Bosch bedoelt, de zang klinkt voor mij gewoon goed), geinige breakjes af en toe en prima opnamekwaliteit (verdeling van de instrumenten is echt goed)

Ik mis alleen de tweede stem tijdens 'every day is like survival...' maar dat is in de mierenneukstemming.

sunday violence voor al uw hardcore trouwpartijen :D

Bins
2 juli 2003, 09:53
Jammer man, dit had 2x zo snel gekund ;)

Best lekker gitaargeluid, welke amp is het? Die solo klinkt ook lekker. Zowizo klinkt het geheel (zang/bas/drum/gitaar) goed en best profi.

Het enige puntje van kritiek vind ik dat de gitaar (voor mijn oren) net iets te "aanwezig" is in de mix en de zang iets minder duidelijk maakt. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor, en tis niet echt een big deal.

sunday violence
2 juli 2003, 11:23
ja die 2de stem moet ik altijd doen en vooral bij dat everyday is like survival stukje is dat zo'n belachelijk hoog zanglijntje dat we die er maar uit hebben geknikkerd, ook omdat ik het niet haal maar ook omdat het een beetje mietig klinkt imho.
wat de amp betreft, een marshall avt 150 h en een marshall avt275.
beide transistor versterkers dus, en ik heb 't ingespeeld op mn epiphone

Barret Wallace
2 juli 2003, 13:41
Transistor versterker + epiphone :o je zou zo kunnen zeggen ik heb het ingespeeld met een buizenbak en een gibson :P ;)

dit nummer is gaaf :D

hmm bij de solo is de ritmegitaar dan nog gedoubled?? maybe als je hem niet doubled en gewoon 1 ritme en 1 lead doet dat de solo verder naar boven komt het is maar een suggestie hoor, want het klinkt zo ook wel goed :)

overall rating goed gedaan dudes 8-)

BLOK182
2 juli 2003, 15:26
Cool hoor, klinkt goed allemaal, mooie sound en goed opgenomen!

slayurrr
2 juli 2003, 16:47
Dit is niet echt mijn muziek smaak, maar het klinkt zeker goed allemaal!