PDA

View Full Version : Even netjes voorstellen.



Wijkkie
24 december 2013, 08:35
Hoi allemaal, mijn naam is Jack en heb sinds kort ( weer) een gebruikte Yamaha FG 430 aangeschaft.
Toen mannen nog op paarden reden en gekleed waren in metalen pakken, kan ik mij herinneren dat ik toen ook een gitaar had.
Van mijn virtuoze ;) speel kwaliteiten is niets meer over dus.....ik begin weer helemaal opnieuw.
Waarschijnlijk zul je mij nog wel eens domme vragen zien stellen :-/

Maar ik ga mijn best doen om nu eindelijk eens een keer leuke geluiden te produceren.

Rizz
24 december 2013, 08:37
Hoi allemaal, mijn naam is Jack en heb sinds kort ( weer) een gebruikte Yamaha FG 430 aangeschaft.
Toen mannen nog op paarden reden en gekleed waren in metalen pakken, kan ik mij herinneren dat ik toen ook een gitaar had.
Van mijn virtuoze ;) speel kwaliteiten is niets meer over dus.....ik begin weer helemaal opnieuw.
Waarschijnlijk zul je mij nog wel eens domme vragen zien stellen :-/

Maar ik ga mijn best doen om nu eindelijk eens een keer leuke geluiden te produceren.
:seriousf:
Domme vragen zijn er niet, slechts domme antwoorden..

Die gitaar die je had, 18 snaren zeker? :D

En het is net als fietsen, dat verleer je niet, je dondert hooguit een paar keer om en dan ineens lukt het weer!

Welkom!

Wijkkie
24 december 2013, 08:47
Dankjewel, nou dat " gitaar " fietsen is bij mij helemaal verdwenen na een jaartje of 35..... Maar ik geef niet op ondanks mijn hele zere vingers!

gitaarvrouwtje
24 december 2013, 09:23
Welkom :)
En sterkte met de zere vingers, ik denk ook dat je nog verbaasd zult zijn wat dat brein ergens heel diep toch nog heeft opgeslagen! :)