PDA

View Full Version : Wil iemand zijn Axe FX II showen?



timgte
22 december 2013, 17:23
Hi all,

Ik overweeg sterk om de overstap te maken naar de Axe Fx II. Ik heb zowat alle Youtube filmpjes gezien en ik denk dat het helemaal bij me past. Het enige wat me tegenhoudt... ik vind het nogal een bedrag om uit te geven terwijl ik het apparaat nooit persoonlijk in actie heb gezien! Nu weet ik dat G66 de 'niet tevreden, geld terug' garantie geeft, maar ik vroeg me toch af of iemand van jullie met een Axe Fx II het misschien leuk zou vinden om mij eens wat dingen te laten zien/horen. In ruil voor wat flauwe humor en een bierpakket of zo? :)

Ik woon zelf in Eindhoven, maar ben ook best bereid er een uurtje voor te rijden.

Ik heb al een Atomic Reactor FR, die ik mee zou kunnen nemen. Thnx!

EDIT: Of iemand die gaat optreden in de buurt met een Axe FX ii?

peter_heijnen
23 december 2013, 10:14
Je timing is 'nogal ongelukkig' timgte, pas net geleden is zowat de grootste axe-benelux meeting ooit geweest.

timgte
23 december 2013, 11:55
Zag het ja. Is niet leuk hoor... muzikant zijn met een ongelukkige timing!

peter_heijnen
23 december 2013, 12:06
Eén troost in dat geval: beter te laat dan te vroeg.

Rinze
23 december 2013, 12:49
Dat zei ze gisteravond ook.

peter_heijnen
23 december 2013, 14:23
Dat zei ze gisteravond ook.
Ze sliep hopelijk toch niet al? :)

Rinze
23 december 2013, 16:37
Ze sliep hopelijk toch niet al? :)

Daar let ik nooit zo op.

Pepe
23 december 2013, 17:27
Whohoo baas dat u bent!

http://imageshack.com/a/img5/1843/a76.gif

Nick1976
23 december 2013, 21:47
Ik woon in oosterhout nb en wil je best helpen. Is dat een optie?

peter_heijnen
24 december 2013, 10:06
Daar let ik nooit zo op.
Ah ok, maar wordt ze dan ook wel eens wakker? :)

Rinze
24 december 2013, 10:36
Ah ok, maar wordt ze dan ook wel eens wakker? :)

Kweenie :chicken: Na die vijf seconden val ík in slaap.

peter_heijnen
24 december 2013, 10:59
Kweenie :chicken: Na die vijf seconden val ík in slaap.
En gelijk heb je. :)

Yek1
29 december 2013, 00:24
Hi all,

Ik overweeg sterk om de overstap te maken naar de Axe Fx II. Ik heb zowat alle Youtube filmpjes gezien en ik denk dat het helemaal bij me past. Het enige wat me tegenhoudt... ik vind het nogal een bedrag om uit te geven terwijl ik het apparaat nooit persoonlijk in actie heb gezien! Nu weet ik dat G66 de 'niet tevreden, geld terug' garantie geeft, maar ik vroeg me toch af of iemand van jullie met een Axe Fx II het misschien leuk zou vinden om mij eens wat dingen te laten zien/horen. In ruil voor wat flauwe humor en een bierpakket of zo? :)

Ik woon zelf in Eindhoven, maar ben ook best bereid er een uurtje voor te rijden.

Ik heb al een Atomic Reactor FR, die ik mee zou kunnen nemen. Thnx!

EDIT: Of iemand die gaat optreden in de buurt met een Axe FX ii?

Ja, je kunt hier in Leiden langskomen.

Dan hoor je 'm met 2x CLR monitor (FR versterking), en/of met een Matrix GT1000FX power amp en een 1x12 of 2x12.

Aikara
2 januari 2014, 16:18
Ik sta morgenavond met m'n band in The Rambler (Eindhoven). Ik speel alles via Axe-FX II. Dit is echter wel pas m'n tweede gig met de AF dus ik ben nog een beetje zoekende naar een live geluid. Maar kom gerust kijken en even 'dag' zeggen ;-).

Analie-G
6 januari 2014, 18:20
Hoi,
We ( My Propane ) staan 21 Feb in de Effenaar als Supp act van revamp...kan je 3 AxeFX op 1 avond horen.....:lp:

timgte
6 januari 2014, 18:35
Hi all,

Thanks voor de aanbiedingen e.d. :)
Ik werd al vrij snel ongeduldig (jullie weten vast hoe dat is..!) en heb toen de 15-dagen-niet-goed-geld-terug-sprong maar gewaagd!

Neemt niet weg dat ik toch nog wel een Axe-Fx in een live-setting zou willen horen, dus ik zet het in de agenda! (Afgelopen vrijdag Rambler kon ik helaas niet!!)

Dribbel_
10 januari 2014, 19:45
Hoi,
We ( My Propane ) staan 21 Feb in de Effenaar als Supp act van revamp...kan je 3 AxeFX op 1 avond horen.....:lp:

Heeft natuurlijk geen kut met dit topic te maken. Maar had dat nummer van jullie ooit een keer voorbij horen komen en kon er echt niet meer op komen hoe die band heet. Nu weer ff luisteren. Lekkere plaat!

(Switching the lights off)

Analie-G
13 januari 2014, 14:22
Heeft natuurlijk geen kut met dit topic te maken. Maar had dat nummer van jullie ooit een keer voorbij horen komen en kon er echt niet meer op komen hoe die band heet. Nu weer ff luisteren. Lekkere plaat!

(Switching the lights off)

Thanks man ! We spelen ook in Den Haag / Het Paard ergens in Feb voor het geval je zin hebt om te komen...supp act voor Revamp !