PDA

View Full Version : beginners pakket



Matsvansanten
1 juli 2003, 19:40
een vriend van me wil als 2e instrument voor de lol een elec. gitaar kopen. Maar hij heeft er niet al te veel geld voor over en nu leek het me slim om een pakket te kopen. Maar weet iemand hier een paar nederlandse sites of sites van winkels waar ze pakketten en prijzen hebben staan????:???:
thanx

roppie
1 juli 2003, 19:41
www.feedback.nl misschien?

King_Nothing
1 juli 2003, 19:45
www.citymusic.nl

squier trouwens

lupoloco
1 juli 2003, 19:46
www.musicstorekoeln.de
www.musikproduktiv.de
www.thomann.de

Diedo
1 juli 2003, 20:01
check voor de grap de 2e handssites!! daar kom je nog wel eens een hele leuke aanbieding tegen!
meestal met een betere prijs/kwaliteit verhouding, omdat de waarde van een nieuw gekocht artikel meteen al met een procent of 30 zakt en eigenlijk is dat zonde...

Diedo

Matsvansanten
1 juli 2003, 20:06
hmm die feedback staat nix op...citymusic is momenteel down...geen duitse sites aangezien hij het gewoon in NL wil kopen :wink: en ik zal idd eens de 2ehands sites bekijken...maarja thanx anyway :lol:

BLOK182
1 juli 2003, 20:11
Vaker zie je voor <200 een squierpakketje worden aangeboden, das misschien wel leuk voor um?

Matsvansanten
1 juli 2003, 20:19
jah zeker maarja waar????? :-? :???:

BLOK182
1 juli 2003, 20:20
oh sorry bedoelde dus op tweedehandssites zoals marktplaats en gitaarmarkt

Matsvansanten
1 juli 2003, 20:21
hmm ik heb et er net over maar hij wil niet 2ehands........maar laat maar want hij heeft besloten toch eerst een bas gitaar paket te kopen :razz: en daarna nog wat uitbreidingen voor ze drumstel(hij is drummer maar hij wil gewoon nog wat instrumenten erbij) en daarna pas een gitaar pakket...thanx voor jullie hulp

BLOK182
1 juli 2003, 20:30
Een muzikale drummer, das toch wel het laatste wat je wil :-D

roppie
1 juli 2003, 20:51
Een muzikale drummer, das toch wel het laatste wat je wil :-D

die van mijn band is pas horror, hij jat m'n gitaar altijd en dan denkt ie dat ie coole dingen speelt maar eigenlijk is het gewoon tenenkrommend slecht :D

ow maar on-topic: in de feedback catalogus staan twee starterspakketten:
een squier starterpack (squier affinity+ strat 10 watt versterker+toebehoren) en een Epiphone starterpack (SG of LP + versterker (geen idee wat voor)+toebehoren)

Izegrim
2 juli 2003, 11:45
Oh man, je moet echt bij Thomann kijken! Zoek eens naar Harley-Benton. Dat zijn koreaanse gitaren, huismerk van Thomann. Ze hebben echt iets van 10 starterspakketten tussen de €150 en €250 euro met strat, tele, LP en SG kopieën en ook wat lic. Floyd Rose equipped superstrats. Als ik dat geweten had toen ik begon... Check it out! Ik ga mijn a.s. schoonpa er ook een aansmeren met een Black Beauty kopie of zo.

Hier, ik zal het je makkelijk maken (alles incl. NL BTW, alleen komt er nog €8,- verzendkosten bij):

http://www.netzmarkt.de/thomann/gruppe-GITS-0.html?iwid=7