PDA

View Full Version : NIEUW "The Comic Version"



zoldergitarist
19 december 2013, 08:30
Heb er maar een compleet nieuw nummer van gemaakt met hier en daar een grap en een grol.



https://vimeo.com/82203804

Duhsjaak
19 december 2013, 09:45
Als ik nog één keer zeg dat ik ademloos heb gekeken en dat ik ademloos achterbleef, dan denken hunnie dat ik achter je kont aan zit.
Dus die problemen moeten we vóór zijn.

De gemiddelde kwaliteit hier op GN ligt akelig hoog; toch zijn er maar betrekkelijk weinig mensen die ècht afwijken van de mainstream. En daar zit jij zeker bij.
Keep on keepin' on!!!
Vriendelijke groet, Gus

zoldergitarist
19 december 2013, 14:46
Als ik nog één keer zeg dat ik ademloos heb gekeken en dat ik ademloos achterbleef, dan denken hunnie dat ik achter je kont aan zit.
Dus die problemen moeten we vóór zijn.

De gemiddelde kwaliteit hier op GN ligt akelig hoog; toch zijn er maar betrekkelijk weinig mensen die ècht afwijken van de mainstream. En daar zit jij zeker bij.
Keep on keepin' on!!!
Vriendelijke groet, Gus

Djiezus wat een compliment Gus, al vind/voel ik dat niet zo, voel me wel zeer vereerd "poeh hee".

Groetjes Barry

Plant
19 december 2013, 14:51
:o

In 1 woord: verpletterend!

muffstuff
19 december 2013, 14:52
Echt ontzettend tof gedaan, maar op de momenten dat de vocal richting een climax gaan had ik ook wat meer echo/feedback op de gitaar verwacht. NU is het na een minuutje of twee een beetje eentonig aan het worden.

zoldergitarist
19 december 2013, 15:16
:o

In 1 woord: verpletterend!

Te gek bedankt !

zoldergitarist
19 december 2013, 15:32
Echt ontzettend tof gedaan, maar op de momenten dat de vocal richting een climax gaan had ik ook wat meer echo/feedback op de gitaar verwacht. NU is het na een minuutje of twee een beetje eentonig aan het worden.

Bedankt voor je compliment. De eentonigheid waar je het over hebt kan ik wel inkomen.

Gert-Jan
19 december 2013, 18:25
Djiezus man hoe flik je dat iedere keer weer? Ik vind m weer briljant!!

Harald
19 december 2013, 18:37
Hij is weer leuk. Dat nummer knapt er echt van op :) (het origineel)

JVGM-music
19 december 2013, 19:44
Doet mij denken aan de Eddy zoey mixjes van een paar jaar geleden. En heel vaak , ook nu, knapt zo,n liedje tamelijk op van zo,n stukje gitaar erbij!

zoldergitarist
19 december 2013, 23:59
Djiezus man hoe flik je dat iedere keer weer? Ik vind m weer briljant!!

Bedankt leuk !

zoldergitarist
19 december 2013, 23:59
Hij is weer leuk. Dat nummer knapt er echt van op :) (het origineel)

Ha ha bedankt !

zoldergitarist
20 december 2013, 00:01
Doet mij denken aan de Eddy zoey mixjes van een paar jaar geleden. En heel vaak , ook nu, knapt zo,n liedje tamelijk op van zo,n stukje gitaar erbij!

Bedankt, wist niet dat Eddy Zoey dat ook deed. Ik ga gelijk even zoeken op youtube.

benwave
20 december 2013, 10:12
Geweldig man, Ik vind hem eigenlijk ook beter dan het origineel.
Je zou eens moeten kijken of je het bij die originele producer kan krijgen, en dan zien wat er gebeurd.
Het is toch een bijzondere remix geworden.
Het loopt als een trein

zoldergitarist
20 december 2013, 12:21
Geweldig man, Ik vind hem eigenlijk ook beter dan het origineel.
Je zou eens moeten kijken of je het bij die originele producer kan krijgen, en dan zien wat er gebeurd.
Het is toch een bijzondere remix geworden.
Het loopt als een trein

Bedankt!
"Je zou eens moeten kijken of je het bij die originele producer kan krijgen, en dan zien wat er gebeurd." ben je gek, dan ben ik denk ik zwaar de klos, volgens mij houden ze niet van geintjes daar in Korea ha ha ha.

Duhsjaak
20 december 2013, 19:55
Bedankt!
"Je zou eens moeten kijken of je het bij die originele producer kan krijgen, en dan zien wat er gebeurd." ben je gek, dan ben ik denk ik zwaar de klos, volgens mij houden ze niet van geintjes daar in Korea ha ha ha.

Sorry, maar fout. Men barst van de humor. Alhoewel die essentieel anders is dan Europese.
Maar goed, zolang je je schoenen maar uitdoet in de gang, wordt er een hoop door de vingers gezien.
En zelfspot, lachen om jezelf, om het leven, is een Zuid Koreaan zeker niet vreemd.

Z., als je de kans krijgt.... zeker grijpen die kans.
Vriendelijke groet, Gus

jannest
22 december 2013, 16:49
Sorry, maar fout. Men barst van de humor. Alhoewel die essentieel anders is dan Europese.
Maar goed, zolang je je schoenen maar uitdoet in de gang, wordt er een hoop door de vingers gezien.
En zelfspot, lachen om jezelf, om het leven, is een Zuid Koreaan zeker niet vreemd.

Z., als je de kans krijgt.... zeker grijpen die kans.
Vriendelijke groet, Gus
ff een open deur intrappen maar kan het echt niet laten

eeuh ja ,wel eens naar het origineel geluisterd/gekeken ?