PDA

View Full Version : Gibson gitaar line-up 2014



GuitarL91
13 december 2013, 15:14
Ik stuitte toevallig op de gitaar line-up van Gibson voor 2014. Misschien dat ik jullie er blij mee kan maken. Volgens de website brengt Gibson maar liefst 28 nieuwe modellen uit in 2014.

Anyway, enjoy: http://www.musicradar.com/news/guitars/gibson-reveals-2014-guitar-line-up-589317/1

vulvasonic
13 december 2013, 15:23
Staat al in het grote Gibson update topic.

Ik vind dat er best leuk spul tussen zit, maar wederom ook weer opvallend veel missers. Wie zit nu te wachten op een boost schakelaartje op de plek van één van de twee tone regelaars?
En al die sc schakelaars. Ieuw!!!
En ik zal de eerste zijn om de sc schakelaar toe te juichen (niet voor niets hou ik zo van mijn ES-347), maar verwerk dit aub niet in een push-pull knop. Het is het allemaal weer nét niet. Op enkele uitzonderingen na.

GuitarL91
13 december 2013, 15:30
Staat al in het grote Gibson update topic.

Ik vind dat er best leuk spul tussen zit, maar wederom ook weer opvallend veel missers. Wie zit nu te wachten op een boost schakelaartje op de plek van één van de twee tone regelaars?
En al die sc schakelaars. Ieuw!!!
En ik zal de eerste zijn om de sc schakelaar toe te juichen (niet voor niets hou ik zo van mijn ES-347), maar verwerk dit aub niet in een push-pull knop. Het is het allemaal weer nét niet. Op enkele uitzonderingen na.
My bad in dat geval!

beruk
13 december 2013, 21:34
Die SG Dereck Trucks is lekker. Net als de Les Paul melody maker. lekker sober, p90, yum!