PDA

View Full Version : Waarom geen Gitaarnet Forum app?



Jan-Douwe22
13 december 2013, 13:28
Ik vind het persoonlijk wel een leuk idee!

Martijn-w
13 december 2013, 13:37
Waarom staat dit in het elektrische gitaren gedeelte? ;)

Als je een goede site hebt heb je geen app nodig.
Op enkele dingen na (post bewerken bijv.) werkt de site best aardig op mobiele apparaten.

Bovendien kan je met bijvoorbeeld tapatalk het forum openen.

arcane
13 december 2013, 15:15
Ik vind het persoonlijk wel een leuk idee!

Wat let je? Schrijf maar een app.

the sure thing
13 december 2013, 16:12
Tapatalk app werkt (inmiddels) super!

pueblo
13 december 2013, 17:29
inderdaad :) ik heb even problemen gehad met tapatalk, maar nu werkt het goed bij mij.

RB-1
13 december 2013, 22:35
Dit is via de normale site en met m'n Galaxy 2, dus ik snap werkelijk niet waar zo'n app goed voor zou moeten zijn.
Lekker makkelijk, twee verschillende systemen naast elkaar (niet! ).
Ik vind dat hele app gedoe voor het werken met websites een hoop gebakken lucht.

grayfink
14 december 2013, 00:12
Lucht is lekker luchtig en mits goed gebakken goed verteerbaar.
Ik gebruik met graagte Tapatalk, hoewel ik ook de desktopsite kan downloaden en dat inderdaad ook gewoon goed werkt, werkt Tapatalk toch wel wat fijner. Je hoeft niet steeds de hele webpagina te downloaden maar alleen de inhoud ervan, de berichten. Minder mobiele data te downloaden (voor mij is dat een issue) en gewoon sneller. Daarnaast vind ik het prettig om dezelfde interface te hebben bij de verschillende fora die ik bezoek.

Pepe
14 december 2013, 01:45
De vraag die je, als je zoiets gaat maken is, welke problemen gaat een app oplossen? De vraag is aan de topicstarter. "Leuk" is geen goed uitgangspunt.

vulvasonic
15 december 2013, 00:57
Tapatalk app werkt (inmiddels) super!
Ik vind Tapatalk ronduit kut. Ik heb veel minder moeite met de 'gewone' site op m'n iPhone. De site past zich uitstekend aan op het gebruik op de iPhone. Goed werk. Dat zie je regelmatig wel anders. Ik zie de toegevoegde waarde van een app niet.