PDA

View Full Version : Ik ben op zoek naar de naam van een liedje Wie kent het



motorhan
13 december 2013, 11:19
Hallo,
Ik ben op zoek naar een naam van een liedje e.v de zanger tekst etc.

Er is me gezegd dat er in de tekst refrein het volgende voorkomt. Mitsamee, mistamee moetsjoe Het zal wel volkomen fout gespeld zijn maar zo klinkt het een beetje.
Ik kan via Google niks vinden krijg dan wel mooie plaatjes van een Miss Amee ook niet verkeerd natuurlijk maar dat is toch niet wat ik zoek.
Wie heeft een idee.


Vast bedankt voor een reactie.


Met vr gr
Han

deefke666
13 december 2013, 11:54
Hoi,
Volgens mij bedoel je "besame mucho"
Op you tube kan je deze vinden van diverse zangers, gitaar versies enz

grtz D

motorhan
14 december 2013, 09:38
Bedankt voor je snelle reactie. dat is het.


Met vr gr
Han

Rizz
14 december 2013, 10:10
Toch fijn dat iemand het herkend.. Heb zelf enige jaren in een cd-winkel gewerkt en er hebben heel veel mensen voor me gezongen, omdat ze een bepaald nummer zochten.. Zelden kwam ik hier uit, omdat de meeste mensen nu eenmaal niet aan de Voice (mogen) meedoen.. Het leverde echter wel bijzonder vermakelijke momenten op! :D Eens in de zoveel tijd komt er dan iemand voorbij die wel echt kan zingen, zo was er een meisje die een nummer van Lenny Kravitz zocht.. Uit de omschrijving haalde ik het niet, maar toen trok ze haar mond open en we stonden met z'n allen ademloos te luisteren.. Wauw, wat een stem! En dat voor 14 jaar.. :ok:

Goed, totaal nutteloze anekdote, succes met het nummer!

Luca P
14 december 2013, 10:21
....Mitsamee, mistamee moetsjoe...
:seriousf::cheerup::cheerup:

Whahaha...goeie. Sorry hoor moest even lachen.
Maar goed, het siert je dat je je klassiekers kent.
Een beetje muzikant moet dit nummer gewoon herkennen en kunnen spelen.
Als je nog meer zoekt, kom maar op met je "kedeng kedeng" vraag prijs!

Plant
14 december 2013, 12:47
Als je nog meer zoekt, kom maar op met je "kedeng kedeng" vraag prijs!

Hou dan ook dit topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?76080-Hoe-heet-dat-nummer-Topic/page69&) in de gaten. Ik heb als ik me goed herinner al een keer een koelkast gewonnen (alleen nooit ontvangen ;) ).

motorhan
14 december 2013, 12:52
....Mitsamee, mistamee moetsjoe...
:seriousf::cheerup::cheerup:

Whahaha...goeie. Sorry hoor moest even lachen.
Maar goed, het siert je dat je je klassiekers kent.
Een beetje muzikant moet dit nummer gewoon herkennen en kunnen spelen.
Als je nog meer zoekt, kom maar op met je "kedeng kedeng" vraag prijs!

Lachen mag hoor. Misschien vraag jij je ook wel eens iets af en zou ik daar ook om moeten lachen. niks mis mee.

Ik heb ook wel even gewacht hoor voor ik de vraag plaatste. Het spelen van de melodie was geen probleem maar ik zocht de juiste tekst en dan moet je toch de titel weten in ieder geval een beetje hoe je het schrijft maar op welke manier ook met google kwam ik niet verder.
Ik kende dus de melodie maar kon niet op de naam komen. en dan maar fonetisch opschrijven dan is er vast wel iemand die zegt Oja dat is simpel. En dan is de hulp van dit Forum wel super. Ook jou opmerking want jij zegt wat anderen wellicht denken.

De volgende keer durf ik het weer te vragen hoor.

Gisteren op de radio was er nog een mevrouw die een bepaald nummer zocht, en na ca 10 minuten en hulp van de luisteraars kwamen ze er toch achter.

Ik had ook geen idee wat de tekst letterlijk betekend al heb je wel een idee, maar daar kun je, je dan toch mee vergissen. via internet nu ook een Engelse tekst gevonden.

met vr gr
Han