PDA

View Full Version : Nieuw: Gangnam Barry's style



zoldergitarist
9 december 2013, 22:55
Brand maar weer los, alle commentaar is welkom qua mix etc...


http://youtu.be/0wrgeK9F-oM

HaroldA
9 december 2013, 23:09
Gaaf, maar het is net alsof iemand door je muziek heen aan het praten is. Ritmisch klopt de zang niet, niet echt, of echt niet met de muziek. Ik weet nog niet welke van de drie.

zoldergitarist
9 december 2013, 23:25
Gaaf, maar het is net alsof iemand door je muziek heen aan het praten is. Ritmisch klopt de zang niet, niet echt, of echt niet met de muziek. Ik weet nog niet welke van de drie.

Hoi Harold, bedankt voor je commentaar. Moet zeggen dat ik het op het laatst niet meer hoor of het (de "zang") ritmisch nog klopt. Voor mijn eigen gehoor gaat het redelijk maar ja ik heb het al zo vaak gehoord door het opnemen etc. dat het voor mijn gevoel wel klopt. Maar daarom heb ik het hier ook geplaatst zodat er een paar frisse oren naar luisteren. Ik zal er weer eens bij langs gaan, knip knip knip.

Groetjes Barry

pasqual
9 december 2013, 23:57
Knap hoor Barry! Spelen ken je wel! Je bent een erg begenadigd gitarist.

zoldergitarist
10 december 2013, 08:37
Knap hoor Barry! Spelen ken je wel! Je bent een erg begenadigd gitarist.

Wow bedankt !

marter544
10 december 2013, 12:55
Zou je eens een versie zonder de zang kunnen posten? Want het is zo erg lastig luisteren, want de zang zit er idd compleet naast. Ik ben nu juist wel benieuwd de muziek.

zoldergitarist
10 december 2013, 14:14
Zou je eens een versie zonder de zang kunnen posten? Want het is zo erg lastig luisteren, want de zang zit er idd compleet naast. Ik ben nu juist wel benieuwd de muziek.

Ja hoor dat is goed, weet alleen niet wanneer ik dat zal doen. Misschien dat ik er wel een andere zanglijn onder zet.

hole
11 december 2013, 10:36
Kritisch mag he? Ik vind het gitaargedeelte goed, maar vind de zang er gewoon niet bij passen. Misschien kwestie van smaak. Ik zou het je overigens niet na kunnen doen.

zoldergitarist
11 december 2013, 12:39
Kritisch mag he? Ik vind het gitaargedeelte goed, maar vind de zang er gewoon niet bij passen. Misschien kwestie van smaak. Ik zou het je overigens niet na kunnen doen.

Tuuurlijk mag je kritisch zijn daar leren we weer van toch? en bedankt voor je compliment! Wat ik al dacht en wat jij zegt is om er een andere zanglijn onder te gaan zetten pffff.. dat wordt weer een echtscheiding, knippen plakken, nachtwerk...:makeup:

Cageman
11 december 2013, 23:31
Deze zangpartij geeft het geheel een aparte extra dimensie. Door het off getimede eraan, krijgt het funky-e in je vette riffjes een laidback vibe. Wat mij betreft één van je betere stukjes, zowel qua spel als qua eigenzinnige weirde stijl. Zeldzame combi van technisch top en vooruitstrevende geslaagde probeersels. Ook een grappige clip weer trouwens!

:)

Loeters,

Merijn

zoldergitarist
12 december 2013, 07:43
Deze zangpartij geeft het geheel een aparte extra dimensie. Door het off getimede eraan, krijgt het funky-e in je vette riffjes een laidback vibe. Wat mij betreft één van je betere stukjes, zowel qua spel als qua eigenzinnige weirde stijl. Zeldzame combi van technisch top en vooruitstrevende geslaagde probeersels. Ook een grappige clip weer trouwens!

:)

Loeters,

Merijn

Leuk bedankt Merijn!

Duhsjaak
13 december 2013, 08:04
Het zal zeker een idioot trekje van mij zijn, maar perfectie vind ik persoonlijk een dodelijk vervelende 'kwaliteit'.

Ik moet bekennen dat ik het moeilijk had met je Jackson 5 ding (weet ook niet meer wat ik ik daar nou bij heb gemeld).

Deze is misschien kwa knip en plak niet helemaal perfect, maar ik vind dat alleen maar een plus. Het gitaarwerk is weer van wereldklasse. Als daarmee niets meer te verbeteren valt, dan rest je niets anders dan een leven vol mevrouwen waarvoor je moeder je altijd heeft gewaarschuwd en emmers vol illegale substanties.

Suggestie: lid worden van het bassisten forum en daar een oproep doen voor een internet-band-bassist.
Het liefst hetzelfde voor een drummert en een zanger/zangerin. Tot 4 tellen en meppen. Leve WeTransfer o.i.d.

Wat ben je een akelig goed gitaristje. Krijg er gewoon de ********* van.
Vriendelijke groet, Gus

zoldergitarist
13 december 2013, 09:57
Het zal zeker een idioot trekje van mij zijn, maar perfectie vind ik persoonlijk een dodelijk vervelende 'kwaliteit'.

Ik moet bekennen dat ik het moeilijk had met je Jackson 5 ding (weet ook niet meer wat ik ik daar nou bij heb gemeld).

Deze is misschien kwa knip en plak niet helemaal perfect, maar ik vind dat alleen maar een plus. Het gitaarwerk is weer van wereldklasse. Als daarmee niets meer te verbeteren valt, dan rest je niets anders dan een leven vol mevrouwen waarvoor je moeder je altijd heeft gewaarschuwd en emmers vol illegale substanties.

Suggestie: lid worden van het bassisten forum en daar een oproep doen voor een internet-band-bassist.
Het liefst hetzelfde voor een drummert en een zanger/zangerin. Tot 4 tellen en meppen. Leve WeTransfer o.i.d.

Wat ben je een akelig goed gitaristje. Krijg er gewoon de ********* van.
Vriendelijke groet, Gus

Weer een leuk verhaal vol humor en mooie woorden ha ha ha, bedankt maar weer.
Groetjes Barry

arnoldtims
13 december 2013, 10:02
Zeker mooi stukje van Gus maar je gaat voorbij aan zijn suggestie.
Je hebt al eens eerder aangegeven dat je geen zin in een band en optreden hebt maar zou een internet project niet te gek zijn zoals Gus voorsteld.
Komt er gewoon op neer dat wij geen genoeg krijgen van je gitaarkunsten.

Tupelo
13 december 2013, 10:14
Het klinkt erg RHCP, en ik stoor me helemaal niet aan de zang.
Het klinkt eigenlijk erg oude RHCP, voordat de kwee toesloeg bij de heren.
Not my cup of tea, niettemin erg goed gedaan, klinkt knap, inclusief zang !!

Gert-Jan
13 december 2013, 11:00
Zo hey...das een mooi project.

Persoonlijk ben ik het met de pro-zang reacties eens. De timing geeft het voor mij juist een lekkere feel. Is ook smaak. De gitaararrangementen zijn klasse. Goeie sound ook. Ik vind dit echt art-work, net als de clip trouwens.

Cheers.

Harald
13 december 2013, 11:15
Gelukkig, dacht dat het aan mij lag dat die zang me helemaal niet stoorde... vind het wel grappig dit, ook met de zang.

zoldergitarist
13 december 2013, 14:06
Zeker mooi stukje van Gus maar je gaat voorbij aan zijn suggestie.
Je hebt al eens eerder aangegeven dat je geen zin in een band en optreden hebt maar zou een internet project niet te gek zijn zoals Gus voorsteld.
Komt er gewoon op neer dat wij geen genoeg krijgen van je gitaarkunsten.

Ik heb wel eens gezocht maar vind vaak doodgebloede sites waar de laatste entries zo'n 1 of 2 jaar geleden waren, dus als iemand nog iets weet? En dit "Komt er gewoon op neer dat wij geen genoeg krijgen van je gitaarkunsten." doet mij blozen 8) Bedankt.

zoldergitarist
13 december 2013, 14:08
Het klinkt erg RHCP, en ik stoor me helemaal niet aan de zang.
Het klinkt eigenlijk erg oude RHCP, voordat de kwee toesloeg bij de heren.
Not my cup of tea, niettemin erg goed gedaan, klinkt knap, inclusief zang !!

Bedankt voor het compliment, moest alleen wel uitzoeken wat "RHCP" betekende :soinnocent: sukkel die ik ben.

zoldergitarist
13 december 2013, 14:08
Zo hey...das een mooi project.

Persoonlijk ben ik het met de pro-zang reacties eens. De timing geeft het voor mij juist een lekkere feel. Is ook smaak. De gitaararrangementen zijn klasse. Goeie sound ook. Ik vind dit echt art-work, net als de clip trouwens.

Cheers.

Bedankt !!

zoldergitarist
13 december 2013, 14:09
Gelukkig, dacht dat het aan mij lag dat die zang me helemaal niet stoorde... vind het wel grappig dit, ook met de zang.

Bedankt !!

benwave
13 december 2013, 14:27
Gelukkig, dacht dat het aan mij lag dat die zang me helemaal niet stoorde... vind het wel grappig dit, ook met de zang.


+1 .. Niets aan de hand wat mij betreft, en zeker niet storend

zoldergitarist
13 december 2013, 15:20
+1 .. Niets aan de hand wat mij betreft, en zeker niet storend

Mooi bedankt ! :dance:

Duhsjaak
14 december 2013, 12:21
Ik heb wel eens gezocht maar vind vaak doodgebloede sites waar de laatste entries zo'n 1 of 2 jaar geleden waren, dus als iemand nog iets weet? En dit "Komt er gewoon op neer dat wij geen genoeg krijgen van je gitaarkunsten." doet mij blozen 8) Bedankt.

Onzin Z.!
Geen slap gelul op een edel forum als dit.
Een kerel kan niet blozen.
Dat bloed is elders nodig.
Laat ik het niet meer horen!
Vriendelijke (nog wel) groet, Gus

zoldergitarist
14 december 2013, 15:02
Onzin Z.!
Geen slap gelul op een edel forum als dit.
Een kerel kan niet blozen.
Dat bloed is elders nodig.
Laat ik het niet meer horen!
Vriendelijke (nog wel) groet, Gus

Zo beter 8-) ha ha..

The Lo Lands
14 december 2013, 15:17
Klinkt erg lekker dit!! Zang vind ik prima als ik dat nog even moet benoemen :-) Nummer doet me denken aan oude Peppers en Faith No More. Qua mix ook prima hoewel misschien de gitaar er iets dikker op mag liggen. Geinige clip ook :-)

zoldergitarist
14 december 2013, 15:30
Klinkt erg lekker dit!! Zang vind ik prima als ik dat nog even moet benoemen :-) Nummer doet me denken aan oude Peppers en Faith No More. Qua mix ook prima hoewel misschien de gitaar er iets dikker op mag liggen. Geinige clip ook :-)

Bedankt leuk te horen!