PDA

View Full Version : Newbie



E-Motion
8 december 2013, 15:35
Hallo allemaal!
Nieuw hier dus ik zal me even voorstellen.
Ik ben E-Motion, 27 jaar. Opgegroeid met muziek om me heen, mijn vader speelt al zijn hele leven gitaar en toen ik klein was altijd in bandjes enzo. Vroeger een keer een Spaanse gitaar gekregen (gewoon simpel ding) maar door de onhandelbare hals voor mijn kleine handen nooit echt iets mee gedaan.
Twee jaar geleden toch aan het martelen gegaan met het ding, want ik wilde toch gewoon leren gitaar spelen. December vorig jaar kwam toen mijn eerste 'echte' gitaar, een akoestische. Een western dit keer, een stuk beter te bespelen voor mij. Nu heb ik ook een Fender Squier aangeschaft, en ben fanatiek bezig met van alles en nog wat.
Ik speel dus nu al met al bijna 2 jaar.
Mijn voorkeur ligt bij rock en metal, maar in principe heb ik een hele brede muzieksmaak.
Ik schrijf zo nu en dan zelf een tekst, maar muziek schrijven gaat me nog niet zo goed af (naar mijn eigen mening). Toch heb ik nu een nummertje of 3/4 zelf geschreven, gewoon voor de leuk.
Ik hoop hier gezellig te kunnen kletsen over muziek, en veel te leren.
Nou dat was het wel zo'n beetje denk ik, vragen staat vrij natuurlijk.
Groetjes!

E-Motion

Rizz
8 december 2013, 15:57
Nu dan een volledig Welkom!

Voor leren en lullen zit je hier wel goed!

Veel plezier hier!

Richie

beruk
8 december 2013, 16:58
Welkom! Een nummertje of 3/4. Hmm ben jij de nieuwe gitaarnet waltzmeister?:cooler:

E-Motion
8 december 2013, 17:36
Ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt :p
Maar ik uit me graag in het schrijven van tekst.. En voor de fun probeer ik daar nu ook muziek achter te krijgen.. ;)