PDA

View Full Version : Ibanez GSA60



Jay-JAy
1 juli 2003, 14:41
Ben heel benieuwd of er naast mij nog iemand is die dit een klote gitaar vind..( of juist heel goed vind ) ...nieuw uit doos:..losse stemknoppen..geen intonatie..beroerde actie..g-snaar niet te stemmen en de hals moest ook ff bijgesteld worden..grr.. heej maar de kleur is mooi!!
:evil:

Ok het is wel goed gekomen na een paar uurtjes prutsen maar toch..

e_lukather
1 juli 2003, 14:46
Ik heb hem ook... Was mn eerste gitaar ik was er best tevreden over maar dat zal wel komen omdat ik nog geen verstand van elekt. gitaren had. Als iemand ooit van plan is om zoiets te kopen spaar dan gewoon ff door voor een SA serie...

Jay-JAy
1 juli 2003, 15:55
Thanx voor je reactie!

Wat kost een gitaar uit de sa serie??

Funkblaster
1 juli 2003, 17:15
de goedkoopste uit de SA serie is de SA160, er is een gewone SA160 met een normale top en er is een SA160QM met quilted top, de gewone kost bij musik produktiv 350 euro dacht ik en de quilted versie kost bij de feedback 399 euro

AART
2 juli 2003, 17:22
ik reageer nog even op jay-jay's slechte recensie van de gsa 60:

ik ben zelf van plan er een te kopen. volgens mij heb jij het gewoon slecht getroffen. als ik 'm heb zet ik hier nog wel een berichtje neer om te zeggen hoe ik hem vind. 8-)

Ic3gl0vE
2 juli 2003, 17:45
RHCPfreak die hééél soms nog wel eens op dit forum te vinden is had er een, maar de schroeven zaten te diep in de hals gedraaid waardoor de hals gescheurd was!

Hankey
2 juli 2003, 18:40
Ik heb er eentje en tsjah wat kan ik er over zeggen:

nadelen:
brakke tremelo - ik gebruik de mijne niet en wil em binnenkort ff goed vast gaan zetten...
brakke pickups - ik heb de mijne vervangen met 2e hands V2 en S1 en nu klinkt ie een stuk beter
fretbuz - fretwerk is niet helemaal 100%, maar daar kan ik mee leven...

voordelen:
goede nek - is persoonlijk, maar ik vind em best lekker spelen...
hardware - is van goede kwaliteit (voor een beginner dan)...

Oftewel: goede beginnersgitaar, niets meer, niets minder...

/me is nu aant sparen voor een Iba SZ320, Godin LG HMB of een Yamaha AES 820... (twijfel :P)