PDA

View Full Version : Santana - Europe Cover



Braddie
6 december 2013, 01:12
Deze keer alleen audio.
Squier Classic Vibe 60s Strat door een Microcube, natuurlijk geeft dat niet de sound/het sustain van een PRS door een Mesa, maar ik deed mijn best.

https://soundcloud.com/bradleyvandijk/zoom0017-wav

Een paar kleine schoonheidsfoutjes mogen de pret niet drukken.

Daniel Dudink
6 december 2013, 01:39
Mooie prestatie:lp: ntl. Vergelijk je het met het origineel maar als Santana los gaat is hij bijna totally onnavolgbaar:cooler::cooler: ......echt monnikenwerk zou je dat tot op de noot na kunnen spelen.

Braddie
6 december 2013, 01:49
Ben zéker niet zo`n meestershredder als Santana bij solo`s helaas.
Probeerde het best te doen, en wilde qua phrasing ook nét iets anders uit de hoek komen dan het origineel.

pasqual
6 december 2013, 17:03
Dit is toch wel een van beste opnames die je gepost hebt. Je feeling is enorm vooruit gegaan. Op het einde zit je er wel regelmatig naast maar dat mag de pret niet drukken!

beruk
6 december 2013, 18:31
Dit is toch wel een van beste opnames die je gepost hebt. Je feeling is enorm vooruit gegaan.
Zo is het. Keep up the good work, kerel!

Ik vergrijp me hier ook wel eens aan. Wat me helpt is mee neurien/zingen om goed in te toonsoort te blijven. Tip voor jou?

Braddie
9 december 2013, 05:04
Dit is toch wel een van beste opnames die je gepost hebt. Je feeling is enorm vooruit gegaan. Op het einde zit je er wel regelmatig naast maar dat mag de pret niet drukken!

Thanks!
Ben mezelf aan het focussen op phrasing sinds een tijdje en op vibrato, en ik merk dat ik (ondanks dat ik er nog wel wel eens naast zit ) wel vooruit ga.