PDA

View Full Version : Terug van weg geweest!!



Reyna
29 november 2013, 16:04
Goedendag!

3 Jaar geleden was ik actief op dit forum omdat ik (eindelijk!) gitaarlessen ging oppakken na een poosje zelf aangerommeld te hebben, door opleiding en bepaalde dingen die op mijn pad kwamen had ik geen tijd meer voor mijn gitaar.
Al die jaren heeft dit zitten knagen bij me, als ik hem zag staan dacht ik: ik wil weer verder ermee en nu wil ik gitaarspelen echt onder de knie krijgen!!!
Mijn opleiding is inmiddels voltooid en ik heb een nieuwe baan waardoor ik weer tijd over hou! :D
Nu heb ik gisteren mijn trouwe vriend (gitaar) weer eens opgepakt en maar eens begonnen met het stellen van de snaren....
Amai... wat een klus! In de 3 jaar had ik de gitaar nog wel eens gepakt en als een toon niet goed klonk maar wat aan de snaren zitten draaien (FOUT!!) Had ik dit maar niet gedaan, want nu heeft hij nieuwe snaren nodig. (snaren zijn nu opgerekt) :soinnocent: Als ik hem goed gesteld heb is bijv de E6 weer na een uur ofzo een G4 geworden :(.
Daardoor ben ik weer terug op het forum zodat ik me weer lekker kan verdiepen in de gitaar wereldje, want ohh wat is die toch leuk! ;)

Dus ik dacht laat ik me maar even opnieuw voorstellen :seriousf: kan vast geen kwaad :soinnocent:

Gr Reyna

Duhsjaak
29 november 2013, 16:24
Hi R
Mooie naam trouwens. We zijn beiden lid geworden rond dezelfde tijd.
Tupelo en Gitaarvrouwtje zijn ook na wat rondzwervingen terug, waar ik errug blij mee ben (echt hoor!) dus ik heb ook goede hoop dat wij het samen kunnen vinden.

Als je nou ook nog door Harrie zometeen wordt geknuffeld, dan staat niets een geweldige glorieuze return van jou op GN meer in de weg.

Welcome back!
Vriendelijke groet, Gus

Duhsjaak
2 december 2013, 18:35
Nee, Harry laat het afweten.
Da's nou jammer. Misschien dat ik toch eens even een gesprek met hem moet hebben. Heropvoeding door arbeid is in China niet zeldzaam en zie eens hoe goed het in dat land gaat economisch. Het wordt tijd Harry eens hierop aan te spreken.
Wordt vervolgd.....
Vriendelijke groet, Gus

Dutch66
3 december 2013, 08:38
Nee, Harry laat het afweten.

Maar Dutch niet!, welkom terug Reyna, nieuw setje snaren op die plank, enne.. daar gaan we weer!

gitaarvrouwtje
3 december 2013, 08:46
Hallo Reyna
Welkom terug
wat betreft die snaren, och uiteindelijk is dat toch nodig hoor :) en hoe meer je speelt hoe vaker je t zult moeten doen :p
geniet van het spelen en ( weer) veel plezier hier
kris