PDA

View Full Version : Triaxis



Nocki
1 juli 2003, 13:06
Hoi. de formula haalt het niet bij mijn Mark IV en dus wil ik de formula weg doen. en sparen voor de triaxis mischien...
wie heeft er ervaring met de triaxis? en hoe klinkt tie? ik wil m gebruiken met mn 20/20 (el84) en ook nog een g-force. lijkt me wel het einde...

iemand ervaring met de Triaxis?
En zit er reverb op?

NOcki

LordRiffenstein
1 juli 2003, 13:12
Ik heb geen ervaring met de Triaxis maar ik weet wel dat er geen reverb op zit, die gebruik je toch van de G-Force of niet?

Ik heb eigenlijk een vraagje voor jou. Heb je nog wel plezier in gitaar-spelen? Er gaat geen dag voorbij of je post over de volgende aankoop die je gaat doen. Iedereen laat zich wel eens meeslepen maar dat mag het spel-plezier niet in de weg staan!

Nocki
1 juli 2003, 13:18
nee ik heb zeker heel veel plezier in spelen.en ik speel heel graag op mn gitaar met combo zonder effecten. ik probeer alleen maar zoveel mogelijk te weten te komen. door bv al mn gitaren die ik heb gehad weet ik hoe ik snel snaren moet verwisselen, hoe ik een gitaar moet afstellen. ik weet door ervaring wat het vershil is tussen halzen, body's, tremelo's, snaar dikte's en dat soort dingen. ik ben heel veel wijzer geworden door alles wat ik heb gehad en daar ben ik blij mee.
ik ben nu een beetje aan het kijken naar die triaxis om te kijken wat iedereen daar van vind en dat is gewoon leuk.

daarbij komt dat ik mischienga verhuizen en dan niet zo veel geld meer heb om dit soort dingen te kopen. daarom wil ik in een keer klaar zijn met wat ik nodig heb.

mischien doe ik mn rack wel weg maar mischien met een kleine aanpassing is tie ook wel een leuke nabootsing van mn mark iv maar dan met fx. en dan heb ik voor alle idngen wat. ik weet het nog niet end aarm gebruik ik dit forum om meer te weten tekomen.

dus ja ik heb veel plezier in spelen maar heb ook een hoop plezie in leren.