PDA

View Full Version : Focusrite Scarlett 2i2



Jan-Douwe22
25 november 2013, 08:42
Ik heb een Focusrite 2i2. Ik heb verschillende dingen die ik niet kan vinden in mijn software. Misschien kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden.

Rode paneeltjes (die ook op de achterkant van de doos staan)
Download Access code (om misschien die rode paneeltjes te downloaden)
Effecten zoals Echo

En ik wil graag weten hoe ik als mp3 kan opslaan want hij zegt nu steeds ''export range is empty''

Alvast bedankt!

HaroldA
25 november 2013, 09:52
En ik wil graag weten hoe ik als mp3 kan opslaan want hij zegt nu steeds ''export range is empty''

Enig idee welke software je gebruikt? Indien Cubase: je moet een range selecteren om te exporteren. Sleep met je linkermuisknop op de tijdlijn en je krijgt 2 handles om te verslepen. Hier zijn ongetwijfeld 1000-den tutorials voor te vinden op internet.

http://lmgtfy.com?q=''export range is empty"

Jan-Douwe22
25 november 2013, 10:57
Het is gelukt om hem naar WAV te brengen en dan met een andere software naar Mp3.

Ik gebruik Cubase op een Asus i7, 3.2Ghz, 8Gb Ram

Maar nu wil ik effecten toevoegen en dan het liefst met: Scarlett plugin suite. Dit is software die ook op de achterkant van de doos staat, maar ik heb geen idee hoe ik die software op mijn beeldscherm krijg. Ik heb het bestand al gedownload en geinstalleerd, en ik kan in de map. Daar zie ik de .PNG afbeeldingen die kunnen bewegen, maar ik krijg deze effecten panelen er maar niet in.

Opnemen is geen probleem maar het bewerken is zo lastig, geen idee waar alles staat.

Alvast bedankt voor alle antwoorden.