PDA

View Full Version : Wat is een goede stratocaster?



TimootjeH
24 november 2013, 18:23
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe stratocaster ongeveer voor 200 euro
Wat is een goede?

Ik zou zeggen: Leef je uit!!:soul:

:soul:Timo:B

arjanb01
24 november 2013, 19:11
Een goeie strat voor dat geld ? Check eens merken als London city en vooral doodad, beide Nederlandse merken die veel gitaar bieden voor weinig geld.
Ook het Tsjechische merk Bach maakt hele degelijke strats voor heel weinig geld, zit ook volgens mij rond jou budget.

arjanb01
24 november 2013, 19:21
Misschien is dit wel wat voor je:
http://m.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/m748880386-london-city-spitfire-mk2.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

JVGM-music
24 november 2013, 20:11
Mmmmm, kijk ook eens bij Yamaha...die pacifica's zijn misschien dan wel geen natuurgetrouwe strat kopieen maar het zijn wel geinige gitaren...en de instappertjes net binnen het budget.

Daniel Dudink
24 november 2013, 20:55
Een goeie strat voor dat geld ? Check eens merken als London city en vooral doodad, beide Nederlandse merken die veel gitaar bieden voor weinig geld.
Ook het Tsjechische merk Bach maakt hele degelijke strats voor heel weinig geld, zit ook volgens mij rond jou budget.

Ben ook zeer te spreken over LondonCity waarvan de Osprey mijn eerste elektrische gitaar is; degelijke hardware, bespeelbaarheid en de sound mag er ook zijn!

bullitshot
24 november 2013, 21:04
Het merk "Vintage" schijnt ook wel aardig goed te zijn, al is het lastig googlen :) Op zich wel een goede merknaam maar lastig te vinden op internet aangezien het ietwat algemeen is ;)

Een tweedehandse Squier classic vibe of een vintage modified valt ook nog wel binnen de 200 denk ik