PDA

View Full Version : Ibanez DTX 120 CA/BK



ijzerbroot1
1 juli 2003, 00:09
Deze Ibanez, heeft iemand die en zo ja hoe bevalt ie? Ik neig ernaar er een te kopen........last van GAS. :-D

SonicDeafMonkey
1 juli 2003, 00:17
ik heb em een keer geprobeert in de sound shop A.veen (shit winkel) hij ziet er wel geinig uit, (mischien iets te klein voor een destroyer) maar hij klinkt/speelt niet echt goed IMO. maar dat is een kwestie van smaak.
het is een echte beginnersgitaar, maar met wat aanpassingen kan je em waarschijnlijk wel goed laten klinken (EMG 81 laten zo'n beetje alles goed klinken :P)

ijzerbroot1
1 juli 2003, 00:18
Hoe bedoel je niet goed? Stinkhals, elementen knudde of wat?

SonicDeafMonkey
1 juli 2003, 00:46
ikzelf vond het clean niet zo goed en de distortion weer een beetje "muddy"
maar speelbaarheid is een mening. ik vind die dunne necks op ibanez echt lekker spelen (soleren) maar deze is iets dikker dan de wizard (of wizard 2 whatever) neck en voelt ook een beetje goedkoop aan.

het beste advies is gewoon naar een winkel toegaan en uitproberen. want jij bent degene die bepaalt of je de gitaar goed vind of niet. als ik of iemand anders hem niet lekker vind spelen maar jij wel dat maakt dat toch geen hol uit voor jou, als jij et maar goed vind, TIS JOUW GITAAR (of eigenlijk nog niet) :P

Matsvansanten
1 juli 2003, 07:45
sonicdeafmonkey woon je dichtbij de sound shop A.veen???want dat is bij mij om de hoek :wink: overigens is het idd een kut winkel (sorry dat ik heeeeeel off-topic ga) :oops: :oops: :oops:

LJay
1 juli 2003, 12:20
Waarom zou je in godsnaam twee beginnersgitaren willen hebben? Je hebt net je squier verkocht om een stagg te kopen. Zoek een baantje!

Tel even die 200 euro van die stagg en deze op, nog heel even sparen, en je kunt iets leuks kopen. Misschien een ibanez sz320, na een tijdje elementen vervangen en klaar is ijzerbroot! :-D

LordSpeedyShit
1 juli 2003, 12:51
ik heb er zelf een en ik vind hem wel lekker spelen (vooral die nek). De elementen moet je zeker vervangen voor een goed geluid want de standaard dingen zijn niet echt super.(lees: echt niet)
Maar verder is het wel een leuke gitaar voor erbij.

ijzerbroot1
1 juli 2003, 13:34
Waarom zou je in godsnaam twee beginnersgitaren willen hebben? Je hebt net je squier verkocht om een stagg te kopen.

Die squier had ik al, die Stagg heeft em niet vervangen maar ik deed er geen reet meer mee. Ik vin strats wel lekker spelen maar deze niet.

Zoek een baantje!

Een baantje? Erbij dan zeker....ben al fulltime aan de job.

Tel even die 200 euro van die stagg en deze op, nog heel even sparen, en je kunt iets leuks kopen. Misschien een ibanez sz320, na een tijdje elementen vervangen en klaar is ijzerbroot! :-D

Nah, dan ga ik gelijk voor het echte werk, een explorer. Alla zal wel weer epi worden maar die zag ik voor rond de 500 bij Vox Humana hangen. Zwart met golden hardware.....lekker kitscherig :roll:

Iron Maiden
24 juli 2004, 17:25
Ik heb er ook op gespeeld en vond hem wel lekker ik wil hem zelf mischien ook kopen voor gitaar er bij.
ik heb al een jackson professional en speelt perfect.
ik wil de ibanez dfxn120 ook kopen voor erbij is 280 nieuw een goeie prijs???

Iron Maiden
31 juli 2004, 17:55
Voor een leuke epiphone exploder moet je naar Den Haag, De rock palace
Daar hebben ze een epi exploder voor 350 euro.

Hij is zwart en heeft een witte slagplaat en gouden hardware (wel 2e hands).

Anders Destium
31 juli 2004, 18:00
EXPLORER

Epi Explorers zijn redelijke gitaren, Sinistral heeft er eentje en is er na een paar jaar geloof ik nog steeds over te spreken. de DTX120 is veel te klein voor een Explorer IMO...