PDA

View Full Version : even voorstellen



Tatsa
19 november 2013, 16:56
Hallo iedereen, ik ben Patrick, 46 jaar en speel al meer dan 25 jaar gitaar, al ben ik verre van een virtuoos, hoor! Ik heb mezelf leren gitaarspelen omdat ik als zanger in een metalband soms leuke ideeën had voor nieuwe nummers, maar met wat neuriën kon ik die moeilijk overbrengen. Het logische vervolg was dat ik zanger-gitarist werd en op de duur praktisch al het songmateriaal leverde. Toen volgden vrouwtje, huisje, 2 kindjes en daardoor stopte ik met de band en richtte voor mezelf thuis een klein studiootje in waar ik nu probeer mijn eigen nummers beetje bij beetje op te nemen. Ook ben ik al meer dan een jaar bezig met het zelf bouwen van een gitaar. Zo, dat was zo'n beetje het voornaamste.

Dutch66
21 november 2013, 10:32
eh.... dit verhaal geld voor de meeste hier, beetje succesvolle gitarist heeft immers een zinnige dagbesteding..

:seriousf:

Wees welkom

Dutch

Duhsjaak
23 november 2013, 07:26
Hi
Hier nog één. Vervang metal door garage. Vervang een paar puntjes in de volgorde, maar dat is allemaal ondergeschikt.
Punt is, dat het allemaal vreselijk leuk is om te doen en om over te kletsen.
Hartelijk welkom dus.

Als het even mag aan het adres van Dutch66: Een van de allerbeste bands ooit uit Amsterdam, The Dutch. Pet af voor zo'n alias! Toevallig of iets minder toevallig staat de bandnaam nog op het viaduct bij de VU. Heel fijn!

Allebei een fijn weekend makkers.
Vriendelijke groet, Gus