PDA

View Full Version : Iets te ruilen?



Pagina's : [1] 2

schizo910
18 november 2013, 12:23
Naar aanleiding van dit topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?163070-Van-ruilen-komt-heus-geen-huilen-toch)

"Wij pedalenstampers (her)kennen het allemaal, pedaaltje kopen, ermee spelen, op het bordje van het bordje, nieuwe ideeën, toch maar een ander pedaaltje. Wat als je nu lekker kan ruilen met mensen waar je via dit forum al redelijk contact mee hebt?"

Dus heb jij iets te ruil, biedt het hier aan. Maar let op GEEN VERKOOP!!! Daarvoor ga je gewoon naar gitaarmarkt.

Afhandelen niet in dit topic maar via PM lijkt me ook handiger.

Verder even vermelden als je ruilvoorstel niet meer geldt of als je item vergeven is. Helaas kan je op het forum naar verloop van tijd geen wijzigingen meer doen in je geposte berichten, maar mocht het binnen de tijd vallen is weghalen van je ruil aanbieding de beste optie om het topic schoon en vooral overzichtelijk te houden.

Dus... SHOOT!

peter_heijnen
18 november 2013, 12:36
Will trade for money!

Rutger
18 november 2013, 13:39
Geweldig idee! Dat kan het proces een stuk eenvoudiger maken :)

Ik heb een Ibanez CS-505 chorus te ruil. Een heerlijk vet 80's chorusje. Werkt op 18V (maar ook op 9V).

Zelf ben ik op zoek naar een subtiele vibrato/vibe (bijv. Bigfoot Magnavibe of Dunlop Rotovibe) of een leuke auto-wah (a la DOD 440). Maar een goede DI met cabsim (H&K redbox) mag ook!

10us
18 november 2013, 13:48
Hierzo (in Amsterdam) te ruil
- Rat 2 (American Made)
- Russian Big Muff (de zwarte, laatste versie)
- Fuzz Factory DIY kloon
- Fuzz face / Green Ringer DIY kloon
- ABY box DIY

Ben op zoek naar wat leuks, bij voorkeur modulatie achtige zaken, of als er iemand nog van een Whammy of een Vox Pathfinder af moet :)

the sure thing
18 november 2013, 14:08
Ik heb nog een zgan Ibanez "metal screamer" (= TS10) uit de jaren '80 en die wil ik graag ruilen met een Boss TU-3 (geen TU-2)

Martijn-w
18 november 2013, 15:21
Te ruil:

- Harley Benton Dyna Compressor
- Electro Harmonix Big Muff Pi Tone Wicker

Ik zoek nog een phaser en chorus, maar misschien heb je nog wel iets anders leuks, laat maar weten!

rmhevers
18 november 2013, 16:05
Te ruil

Korg Pitchblack tegen boss TU-3

Hendriks
18 november 2013, 16:21
Ik heb een goedwerkende AE electronics tremolo over DIY van General Guitar Gadgets , ook nog een flower booster van Newtone , ruilen tegen een Fuzz , of overdrive.

Brum
18 november 2013, 17:07
Ik heb een goedwerkende AE electronics tremolo over DIY van General Guitar Gadgets , ook nog een flower booster van Newtone , ruilen tegen een Fuzz , of overdrive.

Niet toevallige je Machine Head Pedals 72º Overdrive in de aanbieding? ;)

schizo910
18 november 2013, 17:21
Laat ik zelf dan ook een duit in het zakje doen.

Ik heb liggen:
Ibanez RC-99 Rotary Chorus
Boss PS-6 Harmonist (z.g.n. compleet met doosje)
Maxon OD 808 (twijfel nog of ik die wel weg doe (z.g.n. compleet met doosje))

Ben op zoek naar:
Expressie pedaal: voorkeur Boss FV-500H
Proco Rat
Fuzzes zijn ook altijd wel interessant.

Ik woon tussen Amsterdam en Haarlem.

Hendriks
18 november 2013, 17:30
Niet toevallige je Machine Head Pedals 72º Overdrive in de aanbieding? ;)
Als je iets heel erg moois te ruil hebt :).

Henri K
18 november 2013, 18:12
Ik heb nog wel een T-Rex - Bloody Mary te ruil. Foto op aanvraag.
Ik ben nog opzoek naar een goede... Tuner, Delay, Reverb, of Compressor pedaal.
Laat maar horen wat je hebt...

Bram_Guitar
18 november 2013, 19:49
Ik heb een MI Audio Crunchbox DIY CLONE te ruil, roep maar wat je te ruil hebt. Ben zelf nog opzoek naar een reverb, delay, flanger, octaver,fuzz.... het liefst geen overdrives/distortions daar heb ik er al genoeg van :rockon:

Brum
18 november 2013, 19:53
Als je iets heel erg moois te ruil hebt :).

Ehm... Hardwire SC-2, nauwelijks gebruikt, met het doosje en toebehoren er nog bij?:) Da's het enige wat ik momenteel in de aanbieding heb ter ruil.


http://www.youtube.com/watch?v=ctsSN9ouCwE&feature=player_embedded#at=31

Hendriks
18 november 2013, 20:25
Vind ik de MH toch wat lekkerder klinken , wat smoother.

Brum
18 november 2013, 20:35
Welnee joh! Die Machine Head klinkt stukken slechter, geloof mij nou.:D

Echt nie?...:(

Hendriks
18 november 2013, 20:48
Welnee joh! Die Machine Head klinkt stukken slechter, geloof mij nou.:D

Echt nie?...:(

:) wie weet heb je binnenkort nog wat anders te ruil , blijven proberen.

Rooker
18 november 2013, 21:03
Ik heb nog een Keely Twilight Zone Modded Boss MT-2 met doosje te ruil.

Ik ben nog op zoek naar een tubescreamer en een compressor.

Thiez
18 november 2013, 21:30
Ik heb eventueel een boss DS-1 te ruil, bij voorkeur tegen een chorus pedaaltje.

RockinRein
19 november 2013, 00:57
Proberen kan altijd toch?

Ik heb hier een Behringer DD400 liggen te verstoffen. Ben wel in alles geïnteresseerd.

the sure thing
19 november 2013, 11:12
Ik heb hier ook nog een TC electronics polytune mini met doos. Ruilen tegen een TU-3, of een boss DD-pedaaltje.

minas
19 november 2013, 18:24
Ik heb hier liggen:
- Digitech IPS 33b
- Keeley Java Boost
- RMC Wah 1
- Boss Chorus
- Xotic RC Boost
- Roger Mayer Voodoo Vibe jr.
Zal nog eens verder zoeken of er nog wat ligt ;-)

Zoek:
EHX Pog, Strymon BigSky, maar alle andere voorstellen zijn altijd welkom:-)

Buzzel
19 november 2013, 18:41
Leuk topic :) Ik heb nog ergens een fulltone fulldrive mosfet nogwattes liggen, moet ik wel eerst even heel hard zoeken :D

SBe
20 november 2013, 17:58
Ik heb hier een Bogner ecstacy blue pedaal. Een maand of 6 oud. In absolute nieuwstaat. (Nieuwprijs 289€)
Wil wel ruilen tegen een King of tone (analogman) of iets dergelijk.
Ik heb niet meteen iets nodig dus stuur maar mailtje met voorstel indien interesse.

da Liks
20 november 2013, 19:18
Heb een:

Boss DS-1

Zoek:

Mooer hustle drive, Blues Crab of chorus

dacrow
20 november 2013, 20:08
Ruilvoorstellen zijn welkom :)

Boss RC-2 -
Boss DD-7 -
Ibanez AF2 paul gilbert
Radial Tonebone Classic
Boss Ph-1r
boss GP-20
electro harmonix big muff
Lovepedal Pickle Vibe
ibanez fl-9 flanger
dinosaur dme-1
rocktron dynamic filter

Mukkez
21 november 2013, 17:02
Zoek alleen een TC Electronic Nova Drive NDR-1. Het liefst met bijpassende voeding.

Ik heb ter ruil aan te bieden:
- Digitech Hardwire SC-2 Valve Distortion (met doosje)
- Arion SCH-1 Stereo Chorus (zonder doosje)
- Tech 21 Boost DLA (met doosje)
- TC Electronic Vintage Dual Distortion (zonder doosje)

Alle pedalen hebben klittenband aan de onderkant en zijn gebruikt, maar in nette staat.

Brum
21 november 2013, 22:15
Ruilvoorstellen zijn welkom :)

Lovepedal Pickle Vibe


Als nieuwe Hardwire SC-2 Valve Distortion? Laat het me anders maar even weten per pm als je interesse hebt.

schizo910
24 december 2013, 18:30
Nog wat toegevoegd.

Ik heb liggen:
Ibanez RC-99 Rotary Chorus
Boss PS-6 Harmonist (z.g.n. compleet met doosje)
Maxon OD 808 (z.g.n. compleet met doosje)
Morley ABY




Ben op zoek naar:
Expressie pedaal (voorkeur Boss FV-500)
Proco Rat
Of doe een voorstel...


Ik woon tussen Amsterdam en Haarlem.

vulvasonic
24 december 2013, 21:02
Da's kut, Skiets. Die PS-6 zou het leuk doen bij mij, maar helaas zoek je geen Frequency Analizer. Jammer. :)

lespaulnmarshall
25 december 2013, 00:07
Ik zoek een strymon el capistan, als iemand er een heeft, laat ff weten (PM?) dan heb ik vast wel wat leuks liggen om te ruilen. Laat maar horen!!

schizo910
25 december 2013, 11:32
Da's kut, Skiets. Die PS-6 zou het leuk doen bij mij, maar helaas zoek je geen Frequency Analizer. Jammer. :)

Jammerdebammer indeed! :p

Mukkez
25 december 2013, 16:02
Zoek alleen een TC Electronic Nova Drive NDR-1. Het liefst met bijpassende voeding.

Ik heb ter ruil aan te bieden:
- Digitech Hardwire SC-2 Valve Distortion (met doosje)
- Arion SCH-1 Stereo Chorus (zonder doosje)
- Tech 21 Boost DLA (met doosje)
- TC Electronic Vintage Dual Distortion (zonder doosje)

Alle pedalen hebben klittenband aan de onderkant en zijn gebruikt, maar in nette staat.

Niet meer van toepassing!

martwest
26 december 2013, 00:06
Heeft iemand een lovepedal high power twin tweed waar hij genoeg van heeft?
Mart

schizo910
20 januari 2014, 11:39
http://i.imgur.com/bRhQo9H.png

LGK
20 januari 2014, 17:33
Ben eventueel wel bereid om mijn cae 404 wah te ruilen voor iets anders.
Alles zit er nog bij (doosje enz) en hij is amper gebruikt.

Ben wel in voor iets van een: uni vibe, Fuzz (octafuzz mag ook), misschien een overdrive. Of heel misschien een andere wah.
PM maar! :cheerup:

dacrow
20 januari 2014, 19:23
http://i.imgur.com/bRhQo9H.png

Yo Schizo, PM me eens ik heb interesse in die chorus ;)

schizo910
20 januari 2014, 19:58
Haha, sorry die had ik ff gemist.

Mitch
20 januari 2014, 22:29
Wat is die Goddess voor een fuzz?

J-P
21 januari 2014, 01:24
Ik heb te ruil:

jim Dunlop Fuzzface in nieuwstaat (alleen klitteband onderop)
1 1x12 speakercab met een Jensen C12K speaker (http://www.jensentone.com/speaker/c12k)

schizo910
21 januari 2014, 01:44
Wat is die Goddess voor een fuzz?

Dat is een Devi Ever Goddess Zero.

Mitch
21 januari 2014, 10:46
Ja, zover was ik :D Wat voor soort fuzz, scherp snerpend silicon of rasperig germanium of vlakke muuf, wat voor vlees hebben we in de kuip?

hoofd
21 januari 2014, 11:06
The Goddess Zero is a powerfully forceful and dark octave up fuzz with a gently aggressive attack and short decay that only occurs after a fair amount of sustain. Oh, and it gets very loud. It’s like playing through an Orange… regardless of what you are putting into the fuzz or what you are putting the fuzz into. The Goddess Zero is the foundation fuzz of the Bit : Legend of Fuzz, but without as much intense pregain. It’s more traditional in a lot of ways, reminiscent of Blue Oyster Cult lead tones, though it works quite well with bar chords and hard rocking slow riffs as well. A gentle beast unmatched in the world of octave fuzzes. I only wish I had more I could do to make these more affordable and desirable for young kids getting into rock and roll, because this is the kind of fuzz that would inspire them to take a break from their emo-polka-core and dub-breakdancing-rhythms to give some good ol’ fucking rock and fuck your mom roll a try. A Goddess Zero for every child. Drop out of the system, man. Educate yourself. Do drugs. Live your fucking life.

schizo910
21 januari 2014, 11:09
Ja, zover was ik :D Wat voor soort fuzz, scherp snerpend silicon of rasperig germanium of vlakke muuf, wat voor vlees hebben we in de kuip?



The Goddess Zero is a powerfully forceful and dark octave up fuzz with a gently aggressive attack and short decay that only occurs after a fair amount of sustain. Oh, and it gets very loud. It’s like playing through an Orange… regardless of what you are putting into the fuzz or what you are putting the fuzz into. The Goddess Zero is the foundation fuzz of the Bit : Legend of Fuzz, but without as much intense pregain. It’s more traditional in a lot of ways, reminiscent of Blue Oyster Cult lead tones, though it works quite well with bar chords and hard rocking slow riffs as well. A gentle beast unmatched in the world of octave fuzzes. I only wish I had more I could do to make these more affordable and desirable for young kids getting into rock and roll, because this is the kind of fuzz that would inspire them to take a break from their emo-polka-core and dub-breakdancing-rhythms to give some good ol’ fucking rock and fuck your mom roll a try. A Goddess Zero for every child. Drop out of the system, man. Educate yourself. Do drugs. Live your fucking life.

Dat dus :crazyhappy:

Mitch
21 januari 2014, 23:11
Mijn god wat een blabla weer van die muts. Maar goed, ik zag octave tussen al de marketing crap.
Bedankt :D

Tristan
22 januari 2014, 00:48
Ik heb deze pedalen hier liggen:
Boss MZ-2 Metalizer
Cusack Tap A Phase
Mooer Trelicopter
Shiny Infinity True Bypass Looper (5 ins en outs)

Stuur me maar een pm met wat je te ruil hebt als je interesse hebt, ik zoek niet echt iets specifieks.

lauke_101
30 januari 2014, 13:26
Ik heb nog een Ibanez DE-7 digitale delay en een Digitech PDS-1000 digitale delay (oud beestje! oa. gebruikt door John Frusciante) in de kast liggen. Ze klinken beide prima, maar heb een andere delay op m'n plank die het ook doet dus ze liggen nu maar stof te happen.

Ik ben niet op zoek naar iets specifieks, dus PM me maar als je wat leuks denkt te hebben ;) Voor een reverb pedaal ben ik in elk geval wel te porren.

hoofd
30 januari 2014, 13:38
Bam, PM! Zo snel gaat dat. :supercool:

lauke_101
30 januari 2014, 14:46
Lekker snel ja! :D

Nu staat dus alleen de PDS-1000 nog stof te happen :)

Jasper.
30 januari 2014, 15:53
http://i.imgur.com/bRhQo9H.png

Hmm, heb ik net een OD808 besteld...


Te ruil:

Boss BD-2 Bluesdriver
MXR 6-band EQ
Ibanez FL-9 (oudje, niet heel mooi meer, mist een knop maar werkt verder prima)
En eventueel nog een Dunlop Zakk Wylde Wah. Maar ben er nog niet helemaal over uit of ik die weg doe.

Alle 4 hebbn klittenband onderop het pedaal.

Zoek eigenlijk niks specifieks. Misschien een leuke chorus die geschikt is voor zware metal doeleinden. En een 18v adapter als dat ook meetelt.

toddzilla
30 januari 2014, 18:35
Ik heb een MXR Carbon Copy die ik wel zou willen ruilen voor iets leuks. Bijvoorbeeld een EHX Superego of Freeze (met kleine bijbetaling). Of iets anders.

schizo910
30 januari 2014, 20:11
http://i.imgur.com/bRhQo9H.png
De RC99 is inmiddels weg, veel plezier ermee dacrow!

petpas
31 januari 2014, 09:19
Ik heb thuis een Dunlop Jimi Hendrix Wah liggen waar ik momenteel niks mee doe. Ding werkt nog goed. Is wel gebruikt en een paar jaartjes oud.

dacrow
31 januari 2014, 21:35
De RC99 is inmiddels weg, veel plezier ermee dacrow!

Thanks ;)

De jouwe is onderweg!

Robby57
3 februari 2014, 21:36
Ik heb hier een Behringer Distortion DM 100 en ben opzoek naar een effect met een Rammstein sound .:rockon:

Lomeos
3 februari 2014, 23:16
Ik heb deze theGigRig pro-14 met midi (bottom row) in de verkoop, maar wil hem wel ruilen tegen een goede telecaster.

http://lh5.googleusercontent.com/-4HgIUgomqkY/Syn1EBfzQvI/AAAAAAAA7qs/57UcGNXCj5k/s1024-no/DSC_9715.JPG

MjS
5 februari 2014, 13:06
Ik heb nog een EHX LPB1 liggen, een Telecaster brug (uit een Baja) en bijbehorende Custom Shop Broadcaster pickup.

Heb interesse in een wah, phaser en (lekkere 80ies) chorus.

coolchick
8 februari 2014, 21:44
Ik heb een spiksplinternieuw Slash wah pedaal, nieuw in doos, die moest en zou ik hebben... geen idee waarom, nooit gebruikt

Ruilen voor een kleine 30 watt versterker (een die ik kan tillen) bv. een vox vt20+ of een cube 30 of iets wat erop lijkt

coolchick
8 februari 2014, 21:55
en ik heb ook in een opwelling een zelfbouw booster gekocht en meteen toen ik al die draadjes zag ben ik naar de winkel gerend en heb ik een mxr booster gekocht die 3x zo duur was, dus het zelfbouwboostertje ligt hier compleet en nieuw in de doos met tekening erbij te wachten op iemand die wel durft. Het is deze: alu kastje met voorgedrilde gaten zit erbij http://www.musikding.de/The-HardOne-Booster-kit

ruilen voor een compressor

Rooker
8 februari 2014, 22:13
Ik heb een squier afinity telecaster zwart met witte slagplaat te ruil. Hele mooie verouderde hals met dikke plak rosewood. Tuners zijn ruk. In de brug zit een Seymour Duncan hotrails maar de orginele zit er ook bij. Nouwelijks fretware maar de gitaar heeft wel een afstelbeurtje nodig. Ik zoek nog een goeie chorus fuzz of booster.

schizo910
9 februari 2014, 19:38
De maxon 808 is inmiddels ook weg, waarschijnlijk de PS6 ook.
blijft dus over de MXR Super Badass en de Devi Ever GZ.

obiwanjacobi
9 februari 2014, 19:52
Een Roland A-220 tegen een Roland A-880... ?

schizo910
13 februari 2014, 11:45
De maxon 808 is inmiddels ook weg, waarschijnlijk de PS6 ook.
blijft dus over de MXR Super Badass en de Devi Ever GZ.

MXR Super Badass is ook weg...

coolchick
15 februari 2014, 23:19
ik heb een line 6 pocket pod

ruilen voor een blues driver

tnijland
15 februari 2014, 23:44
Veel te veel maar ik maak toch maar een begin:

- Palmer PDI09
- TC Nova System Limited
- Boss Fender 65 Deluxe Reverb Amp
- Menatone Howie
- Soldano SP77
- Line6 M5
- Zoom G3
....
zucht

coolchick
15 februari 2014, 23:49
een (nieuwe ongebruikte) boss psa adapter (of een nieuwe universele 9-24 volt adapter, bv. voor 18 volt pedalen)
ruilen voor een sd1 of een overdrive

zx81
16 februari 2014, 14:26
Ligt hier niets te doen: Seymour Duncan JB-4, wit, korte draadjes maar verder als nieuw.

Ik zoek een zwarte, zebra of chrome PAF-achtig element, liefst Gibson (geen 490/498 ) of Seymour Duncan. Of een Tube Screamer.

-edit: spelfout

KoenGuitar
16 februari 2014, 18:37
Nobels ODR-S

Ruilen tegen: iets leuks, kan ook een drivepedaaltje zijn.

tommus42
16 februari 2014, 19:06
......- Soldano SP77......
Ruilen tegen een onaffe Bassman, 2x6L6 op 480V (belast)? Was een Guyatone GA1500, een tien inch comboversterker. Heb er een zelfbouw headshell bij. Het mooie van het ding is dat ie supercompact is (een stuk smaller nog dan een Marshall 50W). Hammond OT, zonder buizen.
Ehm, :), ik bedoel, die SP77:strat:...

daghengst
16 februari 2014, 20:25
In de aanbieding: Rocktron Voodu Valve en/of een Squier stratocaster.

Te ruilen tegen een Boss Multi effekt; minimaal GT10

Tupelo
18 februari 2014, 19:53
Ik heb dit gebakje, gebruikt, maar in goede staat.

http://s13.postimg.org/sct5w9k1j/S6300107.jpg

Wat ik wel wil hebben is een :

http://www.ehx.com/assets/jpg240h/holy-grail-plus.jpg
of
http://www.ehx.com/assets/png640h/holy-grail.png

Mitch
18 februari 2014, 22:07
Ik heb eigenlijk wel zin in een vette fuzz. Iets dat nog net met power chords te gebruiken is, geen muff maar wel lekker sustain heeft. Goeie Fuzzface heb ik al, mag net iets ranziger ;)
Ik heb nog wel een DE7 liggen geloof ik en nog een BYOC Tri_boost die ik momenteel niet gebruik.

Lomeos
18 februari 2014, 22:35
Ik heb twee pre-Fender Gretsch Filtertron pickups liggen, uit een Gretsch Tennessee Rose, begin jaren 90. Hebben plaats gemaakt voor TV Jones pickups, maar werken nog prima. Geen idee wat dat nog opbrengt, maar er is altijd nog plek voor een humbucker- vriendelijke fuzz (geen germanium fuzz face of muff, want die heb ik al).
Een toffe wah ben ik ook voor te porren (geen cry baby, want die heb ik)

Als je toevallig een werkloze Bigsby B7 hebt liggen, dan ben ik helemaal je man.

dacrow
19 februari 2014, 10:31
Ik heb nog een Tonebone Radial Tube Drive met originele doos en adapter liggen

Misschien wel zin in iets reverb achtigs ;)

muffstuff
19 februari 2014, 11:03
Laten we het zoveel mogelijk bij effecten houden aub



Mitch

tommus42
19 februari 2014, 11:34
Ik gebruik alleen nog maar een Boss PH-2, daarom deze te ruil, uitgangsvolume regelaar is top!:
http://i58.tinypic.com/10igizp.jpg

Heb weer behoefte aan een tremelo pedaal, maar een beetje uitgesproken (qua sound) scheurpedaal is ook welkom.

mattihafler
19 februari 2014, 23:09
Te ruil:

- Harley benton powerplant jr
- korg pitchblack polytune
- boss dc-3
- line 6 adapter (voor m series of dl4 oid)

Vraag:
- Mooer pedalen
- tc polytune mini

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Speeddemon
21 februari 2014, 10:32
Line 6 Über Metal distortion in de aanbieding. Beter dan de Metal Muff of Metal Zone.

vraag:
Mooer/TC Mini Tuner
MXR Analog Chorus

Jeroenvanhulsteijn
24 februari 2014, 14:33
Ik heb een Digitech RP21D die ik wil ruilen voor een HK Tube factor.

allochthomas
24 februari 2014, 15:28
Ik heb een hao rumble mod te ruil voor een delay of een voor een germanium fuzz.

MjS
24 februari 2014, 15:35
Ik heb nog een EHX LPB1 liggen, een Telecaster brug (uit een Baja) en bijbehorende Custom Shop Broadcaster pickup.

Heb interesse in een wah, phaser en (lekkere 80ies) chorus.

Ook een Bogner Blue en MXR Carbon Copy te ruil.

Heb al een wah, zoek nog een chorus, phaser.

minas
25 februari 2014, 07:58
Ik heb hier nog een DIgitech IPS 33B liggen. Geweldige harmonizer, whammy (whammy 1 chip), shimmer sounds etc

Overal voor in,maar vooral opzoek naar een ehx pog

JeroenP
25 februari 2014, 16:57
Ik ben op zoek naar een Micro POG of whammy, maar een goede distortion/booster is sinds het sneuvelen van mijn Metanone kotb ook welkom.

Wat heb ik te ruil:
Colorsound supa wah wah
4x Ibanez WH10 vintage
1x Ibanez WH-10 V2
2x Ibanez cd-10

qwertyuiop
26 februari 2014, 15:15
Ik heb in de aanbieding;

- ehx microsynth
- mxr cae mc402

En ik zoek;

- Goede fuzz
- xotic sp comp
- voodoolab pedal power digital of soortgelijke voeding.


grtzzz, Roger.

chrisduzz
28 februari 2014, 11:07
Ik heb een digitech 2101 prosessor over en wil graag een roland sde 330 ... heeft iemand nog belangstelling voor deze ruil ???? Gr Chris

Koni05
9 maart 2014, 12:32
Ik heb hier een T-rex overdrive. Prima overdrive, maar dat haal ik ook uit m'n fulldrive clone. Ik zoek dus iets stevigers. Een lekkere distortion/fuzz.. Iemand iets te ruilen?

Tankman
11 maart 2014, 14:13
Ik heb een Korg Pitchblack Tuner te ruil. Ik ben op zoek naar een TC Electronic Polytune Mini, liefst wit, zwart mag ook.

Cageman
12 maart 2014, 11:58
Te ruil:

Boss RC2 Loop Station,
Boss BF3 Flanger.

Daarvoor zou ik graag iets spaceys, weirds of extreems terugkrijgen. Zoals octaver, ring mod, whammy, envelope filter, maar ook dingen als behringer delay(s), etc. etc.

Eventuele aanvullingen aan beide kanten mogelijk.

RockinRein
12 maart 2014, 22:35
Ik heb nog een Behringer DD400 liggen...?

Mitch
13 maart 2014, 09:20
Kwestie van trappen, ben je er zó van af :crazyhappy:

nusti
13 maart 2014, 13:19
ik heb een MXR distortion 3 met doosje boekje. Ik ben op zoek naar een wat heftigere distortion, bijv hardwire SC-2 oid.

pasqual
16 maart 2014, 17:10
Hughes & Kettner Tubeman mk 1 ( eerste versie dus! Niet vergissen met de latere versie...ff googelen ) in de aanbieding met wisselstroom adapter. Ik zoek een goeie delay zoals een Boss dd20 of een TC Electronic Nova Delay, dus een waarbij ik presets kan instellen. Bijbetaling van mijn kant geen probleem. Géén Behringer of multi effects.

Speeddemon
17 maart 2014, 14:23
ik heb een MXR distortion 3 met doosje boekje. Ik ben op zoek naar een wat heftigere distortion, bijv hardwire SC-2 oid.

Jouw Dist 3 tegen mijn Line6 Übermetal (izgst met doosje/boekje)?

Tankman
18 maart 2014, 15:32
Ik heb een Korg Pitchblack Tuner te ruil. Ik ben op zoek naar een TC Electronic Polytune Mini, liefst wit, zwart mag ook.

Naast de Korg Pitchblack die ik nog altijd te ruil heb, heb ik ook een TC Electronic Nova Repeater te ruil. Ik zoek een MXR Carbon Copy Delay.

De TC heb ik deze week gehaald, omdat ik direct wat nodig heb, maar deze heeft me gewoon teveel functies.

nusti
21 maart 2014, 10:52
@ speeddemon, bedankt voor het aanbod, maar de ubermetal heeft niet mijn interesse.

mattihafler
21 maart 2014, 11:18
N Mooer voor n Mooer. (mijn pedalboard is heel compact, dus alleen ruimte voor kleine pedaaltjes)

N Mooer Blade (EHX Metal Muff) voor n reverb (Shimverb bijv.)

petpas
26 maart 2014, 10:56
Ik heb de volgende pedalen te ruil liggen:
MXR Distortion +
MXR Zakk Wylde Overdrive
BOSS CS-3 compressor
BOSS EQ-20 Equalizer
DUNLOP Jimi Hendrix Wah

Zonde om ze stof te laten happen ;o). Ben naar niets specifieks op zoek. Reverb of looper of .... Bied maar ;o)

Mitch
26 maart 2014, 12:10
Alleen pedalen jongens, andere zaken gewoon naar Gitaarmarkt.

humbucker
26 maart 2014, 13:09
Oops, enkel de topictitel gelezen en niet de startpost!

Carry on!

daanh
28 maart 2014, 22:51
Ik zoek een Boss DD-20, heb in de aanbieding een Turbo RAT. Uiteraard met bijbetaling. Eventueel ook een Maxon AD-999 in de ruil binnenkort.

the sure thing
30 maart 2014, 20:29
Ik heb een Barber tonepress in de aanbieding en zoek een tremolo

hoofd
30 maart 2014, 21:49
Ik heb een Dirk_Hendrik Opto-Trem (http://www.dirk-hendrik.com/optotrem.html)die ik niet gebruik en ik ben wel benieuwd naar een compressor.. Of een vette fuzz.

Dirk_Hendrik
30 maart 2014, 22:15
Ik heb een Dirk_Hendrik Opto-Trem (http://www.dirk-hendrik.com/optotrem.html)die ik niet gebruik en ik ben wel benieuwd naar een compressor.. Of een vette fuzz.

Waar is de thumbs down smiley als je em nodig hebt...

Mitch
30 maart 2014, 22:25
Waha Yasser ben jij die wauws die die FL99 op MP heeft staan voor 200E??? Thumb down smiley mag weer worden opgeborgen :D

hoofd
31 maart 2014, 07:10
Waar is de thumbs down smiley als je em nodig hebt...
Soz... :makeup:
Maar ik gebruik 'm nauwelijks, het pedaal vraagt erom gebruikt te worden! Het is een podiumbeest dat opgesloten zit, het schreeuwt vrijheid terwijl het gevangenschap krijgt. Het is gewoon zielig, het breekt mijn hart en ik zal pas rusten als het apparaat niet meer ligt te roesten.

Waha Yasser ben jij die wauws die die FL99 op MP heeft staan voor 200E??? Thumb down smiley mag weer worden opgeborgen
Yep. :cool:

FruscianteFan
31 maart 2014, 09:44
Ik zoek een T-Rex Mudhoney II

Ik heb een T-Rex Mudhoney

:D

Jeroenvanhulsteijn
31 maart 2014, 09:55
Op zoek naar: HK Tubeman II of Tubefactor

Bied aan: Blackstar HT Dual

tommus42
31 maart 2014, 19:08
Ik heb een Dirk_Hendrik Opto-Trem (http://www.dirk-hendrik.com/optotrem.html)die ik niet gebruik en ik ben wel benieuwd naar een compressor.. Of een vette fuzz.
Weet zo langzamerhand niet meer hoe het zit, maar ik heb wel belangstelling voor de trem. Heb hier een Ibanez tonelock phaser, ben er veertje van het klep-openertje van kwijt:), maar dat komt wel goed. Wil ik wel wat bijbetalen:soinnocent:.

hoofd
1 april 2014, 14:58
Ibanez tonelock phaser
Toneloks zijn cool! Maar ik heb 'm dus al.. :hippie:

HaroldA
1 april 2014, 15:37
Ik heb een Dirk_Hendrik Opto-Trem (http://www.dirk-hendrik.com/optotrem.html)die ik niet gebruik en ik ben wel benieuwd naar een compressor.. Of een vette fuzz.

Richtlijn voor de Fuzz? Ik heb een THC Cream Fuzz en een MXR Classic 108 liggen die evt weg kunnen ...

hoofd
2 april 2014, 16:43
Richtlijn voor de Fuzz? Ik heb een THC Cream Fuzz en een MXR Classic 108 liggen die evt weg kunnen ...

Nou ja, je weet wel, zo'n heftige, zo'n dikke vette heftige! Niet zo van die laffe shit... Van de YT-clipjes vond ik de Swollen Pickle wel dope, zoiets, lekker beuken. Subtiel is voor sukkels. Helemaal kapotkraken die rotzooi! Bij voorkeur ook iets dat 't in 't laag lekker goed doorramt, voor de bas. :angry:

Die twee die je noemt klinken wel wat lafjes, moet ik eerlijk zeggen... Niet iets dat me direct aanspreekt. :makeup:

HaroldA
2 april 2014, 16:50
Nou ja, je weet wel, zo'n heftige, zo'n dikke vette heftige! Niet zo van die laffe shit... Van de YT-clipjes vond ik de Swollen Pickle wel dope, zoiets, lekker beuken.

Ah, een Big Muff dus ... de fuzzes die ik noemde hebben hun roots bij de Fuzz Face liggen.

Ik kan je wel een DrNo Black Magic aanbevelen voor bas, maar heb er geen te ruil.

FruscianteFan
2 april 2014, 17:06
Swollen Pickle heb ik een tijdje geprobeerd, maar ik kon er niets mee. Beetje tweaken om je sound lekker te krijgen is natuurlijk handig, maar die had zoveel parameters en kon qua karakter zoveel kanten op, dat je gewoon totaal niet meer weet wat de basis nou eigenlijk is.

pasqual
2 april 2014, 22:41
Te ruil: Rocktron Tri wah én/of een H&K Tubeman mk1. Ik zou graag een delay erbij hebben die verschillende settings kan opslaan ( Boss DD20 ) of een leuke fuzz ( zoals een little big muff maar dan minder modderig... ).

dacrow
6 april 2014, 20:42
Radial Tonebone Classic
Visual Sound Route 66
T-Rex Room Mate
Eventide Timefactor
Boss RC-2
Ibanez RC-99 Chorus

Stuur de voorstellen gerust door!

schizo910
7 april 2014, 11:02
De witte broodsweken niet door gekomen Dacrow? :dontgeti:

dacrow
7 april 2014, 18:12
De witte broodsweken niet door gekomen Dacrow? :dontgeti:

Neen had er écht meer van verwacht, had dit pedaal eens ooit live gehoord bij een bluesband en dat is altijd blijven hangen.

Langs mijn Korg G4 verbleekt hij helemaal, dus als je hem terug wilt ? :)

Koni05
7 april 2014, 22:23
Dimebag Darrel Crybaby, zo goed als nieuw.. ruilen voor een smerige ranzige fuzz of een goed delay pedaal..

nusti
10 april 2014, 14:52
omdat ik de volume knop op mijn gitaar ontdekt heb is mijn Morley little alligator volume pedaal overbodig geworden. In goede staat, wel met klitteband eronder.
Ben in de markt voor een heftige fuzz of distortion of een phaser.

the sure thing
12 april 2014, 16:03
Ik bied aan: mijn RMC-3 wah, met LED en nagekeken door D_H. Ik zoek: providence of retro sonic chorus, of goede tremolo MET volumeregeling.

Jasper.
13 april 2014, 11:34
Te ruil:

Boss BD-2 Bluesdriver
MXR 6-band EQ
Ibanez FL-9 (oudje, niet heel mooi meer, mist een knop maar werkt verder prima)
Dunlop Zakk Wylde wah

Alle 4 hebben klittenband onderop het pedaal.


Ik ben op zoek naar een Boss HM-2

minas
13 april 2014, 14:36
Aangeboden:

DIgitech ips 33b (zie de lovende recensies op het web)
Burkey flatliner pro

marter544
13 april 2014, 14:53
Joyo Vintage Overdrive (oftewel een doodnormale tubescreamer, wel true bypass voor wat het waard is). Te ruil tegen een fuzz of reverb liefst.

jan7
13 april 2014, 16:02
wel true bypass voor wat het waard is
Is volgens mij een Chinees type-foutje en bedoelen ze: "through / bypass". :)
Als je de batterij en adapter afkoppelt, laat ie geen geluid door, dus niet echt "true" bypass, maar maakt verder ook weinig uit.
Op de nieuwere versies hebben ze die "true" op al hun pedalen weggelaten en staat er nu gewoon "bypass".
Ik zou er wel interesse in hebben maar geen fuzz of reverb te ruil en als je in NL woont zijn de verzendkosten waarschijnlijk ook hoger dan de waarde van het pedaaltje.

FruscianteFan
13 april 2014, 16:09
Is volgens mij een Chinees type-foutje en bedoelen ze: "through / bypass". :)
Als je de batterij en adapter afkoppelt, laat ie geen geluid door, dus niet echt "true" bypass, maar maakt verder ook weinig uit.
Op de nieuwere versies hebben ze die "true" op al hun pedalen weggelaten en staat er nu gewoon "bypass".
Ik zou er wel interesse in hebben maar geen fuzz of reverb te ruil en als je in NL woont zijn de verzendkosten waarschijnlijk ook hoger dan de waarde van het pedaaltje.
geluid doorlaten is geenszins de maatstaf voor TB of niet. Ik heb meerdere pedalen die wel geluid doorlaten maar niet TB zijn, en een paar pedalen die via een relais schakelen en dus geen geluid doorgeven maar wel TB zijn.

lauke_101
14 april 2014, 07:42
Klopt, zegt niet altijd wat. Wel kun je denk ik toch voorzichtig de conclusie trekken dat hij tbp is, aangezien het overgrote deel van de true bypass effecten via een 3pdt footswitch is geschakeld. Met die opstelling laat hij inderdaad geluid door.

Ga er bij die joyo maar van uit, want pedalen via relais tbp schakelen is duurder dan via zo'n switch. En verder sowieso niet te veel waarde hechten aan de bypass methode ;)

HaroldA
14 april 2014, 09:19
pedalen via relais tbp schakelen is duurder dan via zo'n switch.

Weet je dat wel zeker?

FruscianteFan
14 april 2014, 09:53
Klopt, zegt niet altijd wat. Wel kun je denk ik toch voorzichtig de conclusie trekken dat hij tbp is, aangezien het overgrote deel van de true bypass effecten via een 3pdt footswitch is geschakeld. Met die opstelling laat hij inderdaad geluid door.

Ga er bij die joyo maar van uit, want pedalen via relais tbp schakelen is duurder dan via zo'n switch. En verder sowieso niet te veel waarde hechten aan de bypass methode ;)
Beide argumenten (logica is ver te zoeken trouwens) kloppen niet.

Een paar van mijn goedkoopste pedalen laten geluid door als ze uitstaan. Die Marshall is echt niet true bypass.

Wel geef ik je gelijk dat het niet zoveel boeit, tenzij je last hebt van tonesuck.

Mitch
14 april 2014, 14:33
Nee sorry, los van het feit dat ik nog geen gutshots en technische meningen over de Joyo's gezien heb: de argumenten op zich kloppen niet.

Dirk_Hendrik
14 april 2014, 16:55
Nee sorry, los van het feit dat ik nog geen gutshots en technische meningen over de Joyo's gezien heb: de argumenten op zich kloppen niet.

Dus hobbelde ik maar eens even naar m'n andere hangout, freestompboxes.org dus. Wat ik daar even aan Joyo guts bij elkaar zocht en bekeek suggereert vooralsnog TB. En waarom ook niet als je toch al de juiste 3pdt switch gebruikt? Technische mening? Joyo's zijn clones dus het ontwerp is al bekend. Daarna gebruiken ze zo te zien precies dezelfde off the shelf componenten als elke andere elektronicafabrikant en hebben ze hun productiekwaliteitscontrole prima op orde.

ThaBluesBreaker
14 april 2014, 17:13
Ik wil mijn MXR phase 90 wel ruilen tegen een andere phase met minder mid boost.

jan7
14 april 2014, 17:58
Wat ik daar even aan Joyo guts bij elkaar zocht en bekeek suggereert vooralsnog TB.
Ook een idee wat voor soort "true bypass"? Gelet op het feit dat bijvoorbeeld mijn Ultimate drive (ocd clone) en vier 'character pedals' (Tech21 clones) geen signaal doorgeven zonder batterij of adapter.
'k Vind het alsnog gek dat ze de opdruk op hun pedalen gewijzigd hebben van "true bypass" naar "bypass".

Dirk_Hendrik
15 april 2014, 08:23
Ook een idee wat voor soort "true bypass"? Gelet op het feit dat bijvoorbeeld mijn Ultimate drive (ocd clone) en vier 'character pedals' (Tech21 clones) geen signaal doorgeven zonder batterij of adapter.
'k Vind het alsnog gek dat ze de opdruk op hun pedalen gewijzigd hebben van "true bypass" naar "bypass".

Eerder in dit draadje kwam je al met deze nuance voorbij. Daar werd toen op gereageerd dat signaal doorgeven terwijl de spanning er af is geen garantie is voor TB. Die reactie was fout bij je vraag maar ik had op dat moment effe niet de vrijheid daar op te reageren en vergat het later weer. Waar signaaldoorgave zonder spanning geen garantie is voor TB is geen signaaldoorgave met de spanning er af wél garantie dat iets niet TB is.

Dus heb ik een andere vraag voor je.
Als je pedalen is ingeschakeld (effect aan) zal hij als je de spanning er af trekt zeker geen signaal doorlaten. Wat doen ze als je de spanning er af haalt terwijl ze in bypass staan?

HaroldA
15 april 2014, 10:06
Waar signaaldoorgave zonder spanning geen garantie is voor TB is geen signaaldoorgave met de spanning er af wél garantie dat iets niet TB is.

... tenzij (latching) relais?

LordRiffenstein
15 april 2014, 10:19
Volgende te ruil:

LovePedal COT50
El Musico Loco Honky Dong booster
http://www.elmusicoloco.com/pedals/honky-dong-mfbo-booster
El Musico Loco Blisterlilly
http://www.elmusicoloco.com/pedals/blisterlily-overdrive-2
Elmwood Woodpecker OD
http://www.elmwood.se/woodpecker/68-elmwood-woodpecker-overdrive
Advance Over Cat Drive LTD Edt Roze
Advance Over Cat Drive Orange
http://www.advancetubetech.com/prodotti/prodotti.asp?artid=803

Nog op zoek nr delay pedaal zoals bv TC Flashback/Alter Ego, chorus pedaal bv TC Corona, Jacques en altijd interesse in leuke OD-Boost pedalen

lauke_101
15 april 2014, 11:07
Mijn vintage (bouwjaar '78 als ik me niet vergis) Electro Harmonix Deluxe Electric Mistress staat stof te happen en mag dus weg. Ik zoek niet echt iets specifieks, al hebben fuzzpedalen in de richting van de Black Arts LSTR/Pharaoh, Fulltone Ultimate Octave of Earthquaker Hoof wel m'n interesse :)

FruscianteFan
15 april 2014, 11:13
Eerder in dit draadje kwam je al met deze nuance voorbij. Daar werd toen op gereageerd dat signaal doorgeven terwijl de spanning er af is geen garantie is voor TB. Die reactie was fout bij je vraag maar ik had op dat moment effe niet de vrijheid daar op te reageren en vergat het later weer. Waar signaaldoorgave zonder spanning geen garantie is voor TB is geen signaaldoorgave met de spanning er af wél garantie dat iets niet TB is.

Dus heb ik een andere vraag voor je.
Als je pedalen is ingeschakeld (effect aan) zal hij als je de spanning er af trekt zeker geen signaal doorlaten. Wat doen ze als je de spanning er af haalt terwijl ze in bypass staan?
Ik heb toch echt een paar pedalen (gehad) die geen signaal doorgeven zonder spanning, maar die wel TB zijn.

jan7
15 april 2014, 14:33
Als je pedalen is ingeschakeld (effect aan) zal hij als je de spanning er af trekt zeker geen signaal doorlaten.
Klopt.


Wat doen ze als je de spanning er af haalt terwijl ze in bypass staan?
Nogal moeilijk om in woorden uit te leggen dus heb ik er even een grafiekje (misschien niet helemaal volgens de geijkte normen) bij getekend.
Testopstelling: gitaar -> Ditto looper -> Joyo ACtone(in bypass) -> hoofdtelefoon versterker
Stukje opgenomen met de looper, vervolgens afgespeeld en tijdens het afspelen de spanning van de Joyo gehaald:
http://www.haxer.be/guests/gitaarnet/joyo-true-bypass.png
Er blijft dus uiteindelijk een heel zwak signaal over.
De rode lijn is het normaal volume, de onderste zwarte lijn zou je kunnen zien als geen signaal.
De blauwe lijn is het gitaar/looper/audio signaal waarbij t0 het moment is dat ik de spanning eraf haal.

ThaBluesBreaker
21 april 2014, 23:03
Ik wil mijn MXR phase 90 wel ruilen tegen een andere phase met minder mid boost.

of goeie vibe..

mattihafler
11 mei 2014, 11:10
Te ruil:

Mooer Mod Factory
Mooer Eleclady

Interesse in:
- Volume pedaal
- n Fuzz
- EHX Freeze
- etc

the sure thing
11 mei 2014, 17:57
Ik heb een Wampler plexstortion : ik zoek een Empress pedaal of een Barber direct drive compact
Of SS versie

schizo910
16 mei 2014, 15:33
http://i.imgur.com/lk0j7QP.jpg

The Kruncher - MI Audio Crunchbox variant
Fuzzy Muf - Muff Fuzz (newtone kitje)
Fur Machine - Zvex Woolly Mammoth variant
Goude geval ernaast ook een Woolly Mammoth simpele variant
Linksonder - Wampler Pinnacle clone
Gun Slinger - Death by Audio Fuzzgun clone

Devi Ever Goddess Zero (Fuzz)

Sta open voor reverbs, octavers of bizar freaky raar spul.

HaroldA
16 mei 2014, 15:36
Ik voorzie een stormloop.

iWishmaster
16 mei 2014, 15:52
Ik heb een Dunlop Crybaby (zeer netjes gemod voor true bypass en een indicatie LED voor aan/uit) in de aanbieding. Mag weg tegen vanalles, maar kleine voorkeur voor boosts / overdrives en andere varianten daarop.

Einzeln
16 mei 2014, 20:00
http://i.imgur.com/lk0j7QP.jpg

The Kruncher - MI Audio Crunchbox variant
Fuzzy Muf - Muff Fuzz (newtone kitje)
Fur Machine - Zvex Woolly Mammoth variant
Goude geval ernaast ook een Woolly Mammoth simpele variant
Linksonder - Wampler Pinnacle clone
Gun Slinger - Death by Audio Fuzzgun clone

Devi Ever Goddess Zero (Fuzz)

Sta open voor reverbs, octavers of bizar freaky raar spul.

Ik ga binnenkort beginnen aan de rub-a-dub reverb, maar da's een pcb (van 1776 effects). Dat doe jij geloof ik niet, maar da's een lekker reverbje afgaande op de video's.

schizo910
16 mei 2014, 21:17
Ik ga binnenkort beginnen aan de rub-a-dub reverb, maar da's een pcb (van 1776 effects). Dat doe jij geloof ik niet, maar da's een lekker reverbje afgaande op de video's.

Ik ga t checken! Ga je de deluxe versie maken of de reguliere?

Einzeln
16 mei 2014, 22:14
De reguliere.

forceps
28 mei 2014, 21:31
Ik heb een Line 6 Liquaflange pedaal in de aanbieding. Incl. doosje en beschrijving, pedaal is in zeer goede staat.
Ik zoek een EQ pedaaltje.

petpas
11 juni 2014, 10:43
Hoi,

Ik heb een Boss RC2 looper maar die is mij te uitgebreid. Ik wil m graag ruilen tegen een Ditto looper. Iemand interesse?

Rinze
11 juni 2014, 12:01
Ik heb in de aanbieding:

Morley Classic Wah
Jacques TubeBlower
Line 6 Tonecore Space Chorus
Visual Sound Jekyll & Hyde (rode versie)
Vox Tonelab desktop + VC-4

Ik zoek:
Marshall-achtige drive
looper
compacte multi-fx (bijvoorbeeld Zoom MS50)

nak
11 juni 2014, 14:07
Ik heb een Blackstar ID100TVP modeling versterker met FS10 footswitch.

Deze zou ik willen ruilen voor een Digitech GSP1101

Mitch
11 juni 2014, 16:20
Rinze, Tube blower ruilen tegen één van mijn Marshall-styles? Zie sig voor de linkjes.

Dirk_Hendrik
11 juni 2014, 18:08
Rinze, Tube blower ruilen tegen één van mijn Marshall-styles? Zie sig voor de linkjes.

:eek::nervous::???:
Is je account gehackt?, ben je ziek?, heb je je geschoren!??

Wat moet jij nou met een TS achtige!?

Rinze
11 juni 2014, 20:55
Rinze, Tube blower ruilen tegen één van mijn Marshall-styles? Zie sig voor de linkjes.

Ik zal even wat filmpjes van die twee bekijken, of ik het wat vind.

Mitch
11 juni 2014, 22:37
:eek::nervous::???:
Is je account gehackt?, ben je ziek?, heb je je geschoren!??

Wat moet jij nou met een TS achtige!?
O echt? Hm, ik dacht iets heel anders te horen in de karige clipjes... is het 't ontwerp of toch ook echt de sound??
Bottomline, ik heb die twee niet in gebruik en ik wil best iets anders proberen. Maar goed, ik houd het al geen maand vol met de meest gemodde TS of een Blues Pro for that matter, ligt de Tube blower in het verlengde daarvan?

Overigens Rinze, de samenvatting is: Exar dikke compressie, ligt in de lijn Jackhammer/Guvnor2 maar dan makkelijker instelbaar en een iets opener sound. Hardwire kan van hele milde crunch met vol behoud van je eigne klank tot een high mids-heavy dikke sustain.

Rinze
12 juni 2014, 08:20
Kon van de Exar maar één filmpje vinden maar die lijkt inderdaad veel meer compressie te leveren, wat voor mij niet handig is. De Hardwire lijkt me wel wat. De Tube Blower is een TS die én cleaner én zwaarder vervormd kan dan het origineel. Daarnaast heeft ie een tweebands toonregeling waardoor je niet zo vast zit aan de trditionele mid-hump van de TS. voor meer info. Misschien niet zo'n veilige link voor jou, hoop plaatjes van groene monstertjes :supercool: Ik wil wel ruilen, hoor het wel of jij het ziet zitten.

Mitch
12 juni 2014, 21:01
Ja ik zie het al, ik zat met de Mercer Box in mijn hoofd. Sorry voor het vals alarm Rinze. Hoe zwaar gemod ook, ik kan met geen enkele TS-derivaat op mijn board leven. En ik héb het wat keren geprobeerd...

Rinze
17 juni 2014, 16:09
Zie het nu pas. Tja, kan gebeuren. Het moet allemaal ook maar net bij elkaar passen qua spullen en gewenscht geluid.

Lexvandoef
28 juni 2014, 15:44
Beetje rustig hier :)

Ik heb ook nog wel wat te ruilen:
- Ibanez FL99
- Ibanez RC99

Wat zoek ik:
- Zoom G3
- Mooer Reecho
- Mooer Bluescrab
- of iets anders wat klein is, minimaal drive+delay bevat en natuurlijk een potje goed klinkt/voelt ;).

Beide pedalen zijn in goede staat maar worden nooit meer gebruikt... :( En ik ben toch geen verzamelaar dus dan maar op zoek naar dingetjes die ik nog nodig heb/wel ga gebruiken :).

the sure thing
28 juni 2014, 19:56
Ik zoek een Barber Compact drive... Ik heb veel ruil in de aanbieding!

rik-92
30 juni 2014, 11:32
Ik heb een Boss ml-2 die ik in een opwelling heb gekocht maar niet echt heb gebruikt.

Sta open voor verschillende dingen.

Koni05
14 juli 2014, 16:00
Ik heb hier een fulltone Full drive 2 clone. Ooit eens gekocht via MP, altijd prima gewerkt, maar nu werkt het pedaal niet meer, ik kan er geen overdrive meer indraaien. Ben er zelf niet technisch genoeg voor, en ben toch opzoek naar iets heftigers. Ik sta voor alle ruilvoorstellen open!

pasqual
14 juli 2014, 19:24
Ik heb hier een fulltone Full drive 2 clone. Ooit eens gekocht via MP, altijd prima gewerkt, maar nu werkt het pedaal niet meer, ik kan er geen overdrive meer indraaien. Ben er zelf niet technisch genoeg voor, en ben toch opzoek naar iets heftigers. Ik sta voor alle ruilvoorstellen open!

Om welke clone gaat het? Dan kan ik 'm eens googlen. Ik heb hier een Rocktron tri wah die weg mag. Batterij klepje ontbreekt, voor de rest is ie tip top in orde!

Koni05
14 juli 2014, 19:59
Om welke clone gaat het? Dan kan ik 'm eens googlen. Ik heb hier een Rocktron tri wah die weg mag. Batterij klepje ontbreekt, voor de rest is ie tip top in orde!

Ah sorry voor de onduidelijkheid, maar het was een zelfbouw. Gewoon grijs metalen pedaal. Bouwer is mij trouwens onbekend, MP hé..

mfmeijer
17 juli 2014, 21:42
Ik heb een mooer Cruncher te ruil. Dit is een Distortion pedaal maar de sound past niet bij me. Dit pedaal is gebaseerd op de Crunch Box van Mi-Audio.

Ik zou er het liefst een mooer pedaal voor terug willen. Met name de Green Mile tube screamer!

the sure thing
17 juli 2014, 22:53
Ik heb een Fulltone Fulldrive 2 in de aanbieding... En ik zoek een T-rex of Barber of Empress pedaal...

Jeroenvanhulsteijn
16 augustus 2014, 15:53
Ik heb hier een Ibanez FL5 flanger. Zo'n klein plastic schildpadje. Niet echt dat straaljager geluid. Leuk voor chorus/ring mod achtige geluidjes. Makkelijk over z'n nek te krijgen.

Ik zoek een distortion pedaaltje. Liever geen behringer. Arion mag dan weer wel.

mattihafler
17 augustus 2014, 18:28
Ik heb nog een electro harmonix Freeze liggen.
Misschien 5 keer op gestompt...absolute nieuwstaat, incl. doosje.

Op zoek naar een dik distortion pedaal

petpas
23 augustus 2014, 10:32
Ik heb een Boss CE-5 chorus pedaal liggen die door aanschaf andere chorus overbodig is geworden.

Ik ben op zoek naar een compressor pedaal, volume pedaal of een leuke delay.

dikkiedik
24 augustus 2014, 12:59
Ik heb een THC chorus (180 euro) die ik graag zou willen ruilen tegen een mooi reverb pedaal. Alle suggesties zijn welkom.

Ook heb ik nog een Carl Martin DC drive (nieuwere versie, kleine behuizing) die ik graag zou willen ruilen tegen een mooi boost pedaal.

lauke_101
23 september 2014, 12:13
Deze thread maar weer wat leven in blazen.

Heb nog altijd die Digitech PDS1000 digitale delay liggen, klinkt lekker maar ik doe er niks meer mee nu ik een Aqua Puss heb :D
De Holy Grail reverb die ik van hoofd via deze thread verkreeg, maar ook weer op naar een andere eigenaar. Pedaal klinkt heel erg tof, daar ligt het niet aan, maar hij is te hoog om op mijn pedalboard te passen dus ik heb hem nauwelijks gebruikt. Zit de originele voeding, alle boekjes en doos bij.

Voor een compactere reverb houd ik me zeker aanbevolen (Hall Of Fame lijkt me tof). Vieze, gore, lompe fuzz vind ik ook altijd leuk, maa r ik sta ook open voor andere dingen :)

mattihafler
23 september 2014, 12:23
Ik heb nog steeds een EHX Freeze liggen...
Doe een leuk voorstel!

GuitarFX
23 september 2014, 15:02
Ook even een boost in deze thread van mij! Als het niet toegestaan is, verwijder deze post dan vooral, maar inruil is ook mogelijk bij me. Vandaar dat ik me ook even bemoei met dit goede initiatief. Dus hierbij het huidige assortiment!

Bij interesse graag PM of email.

DOD FX54 Attacker
DOD FX69B Grunge
Boss OD-2 Turbo Overdrive (vintage)
EHX Hum Debugger
Behringer CD-400 Chorus Space-D
Boss BCB-30 koffer
Palmer Mutterstolz
DOD 280 compressor clone
EHX Small Clone
Allsound Fuzz Wah Swell jaren 70
Ibanez Stereo Box jaren 70
Behringer AM400 Ultra Acoustic Modeler
Behringer DR600
Boss BCB-6 koffer
Boss PSM-5 Power Supply and Master Switch
Boss RDD-20 Digital delay (mini rack)
Digitech Whammy WH-1 vintage jaren 80/90
Line6 Echo Park
Line6 Roto machine
Line6 Verbzilla
Boss CH-1 super chorus
Ibanez TS-9 Tube screamer

orangerocker
26 september 2014, 15:16
Ik heb hier een Fulltone Fatboost liggen, de eerste versie, die te weinig speeluren krijgt. Ik zou hem graag ruilen voor bijvoorbeeld een modulatie-effect (tremolo, phaser o.i.d.), een fuzz of een tuner. Ook als je iets anders hebt, laat maar weten!

petpas
14 oktober 2014, 09:39
Hoi ik heb 2 pedalen van Boss liggen waar ik niets mee doe:

- CE 5 chorus
- RC 2 Looper

Beide pedalen zijn in goede staat. Bij de chorus heb ik helaas het doosje niet meer bij. Bij de looper zit wel een doosje bij.

Doe een leuk ruilvoorstel ;o)

pasqual
14 oktober 2014, 22:50
Hoi ik heb 2 pedalen van Boss liggen waar ik niets mee doe:

- CE 5 chorus
- RC 2 Looper

Beide pedalen zijn in goede staat. Bij de chorus heb ik helaas het doosje niet meer bij. Bij de looper zit wel een doosje bij.

Doe een leuk ruilvoorstel ;o)

Een Nova Modulator (NM-1) incl. adapter, voor de RC-2?

JeroenP
16 oktober 2014, 16:00
Ik heb een Ibanez CD10 waar ik niks mee doe.
Zelfde circuit als de AD9, maar dan uit de 10-serie.
Ik zoek nog een mooie reverb en sta altijd open voor vintage spul.

petpas
20 oktober 2014, 10:22
Een Nova Modulator (NM-1) incl. adapter, voor de RC-2?

Pasqual. bedantk voor je ruilvoorstel maar ik ben niet op zoek naar een nova modulator. sorry

Jan Buurman
26 oktober 2014, 10:17
Ik heb een Keeley True Bypass Looper te ruil.
http://i89.photobucket.com/albums/k202/JanBuurman/a98f9df4cf5d6b577edb1678a0779105_zps0d432370.jpg
Ik ben wel in voor een leuke drive, misschien wel wat leuke modulatie. Een CAE wah staat eigenlijk ook wel op mijn verlanglijstje...

fs1980
26 oktober 2014, 17:07
Strymon blue sky heb ik liggen ruilen voor een strymon flint

Tupelo
28 oktober 2014, 19:00
Een Visual Sound Jeckyll & Hyde heb ik in de aanbieding.
Zo eentje:

http://www.soundmagician.pgw.jp/instruments/img/VisualSound.jpg

Te ruil tegen iets goofy's; bv. electric mistress, Q-tron, MXR Blue boy.

mattihafler
28 oktober 2014, 19:22
Die plaatje doe nie swah

sugarfish
1 november 2014, 20:39
Ik heb een Hotone Octa te ruil. Bij voorkeur ruil ik tegen een Mooer Trelicopter. Andere tremelo pedalen mogen ook worden aangeboden. Een wat kleiner formaat heeft de voorkeur.

mattihafler
3 november 2014, 06:17
Ik heb een tech 21 sansamp gt2 te ruil. Tegen een leuke fuzz?

minas
3 november 2014, 21:22
Heb hier de welbekende zeldzame DIgitech ips 33b (harmonizer, rack whammy, etc) in de aanbieding.

hoofd
4 november 2014, 22:27
Ik heb een Ibanez AW7 te ruil, een autowah met distortion die ervoor of erna geschakeld kan worden (of uit). Ruilen tegen iets fuzzerigs of smerigs. :cooler:

Dingen in onderschrift zijn overigens ook te ruil, als iemand een drumcomputertje wil voor bij de oefen of een lelijk handorgeltje, ik sta voor veel dingen open. :ok:

Jan Buurman
2 december 2014, 23:10
Ik overweeg mijn T-Rex Mudhoney (met doosje) in te ruilen voor een tubescreamer. Wie doet mij een leuk voorstel?

sandert1978
3 december 2014, 08:42
Ik heb nog een Boss PS-6 Harmonist te ruil. Hij is als nieuw en compleet met doosje. Er zit velcro onder, originele rubber zit er wel bij. Geïnteresseerd ben ik in een mooie chorus (TC Corona). Ik hoor wel of er interesse is

orangerocker
8 december 2014, 10:25
Hier een Way Huge Swollen Pickle om te ruilen tegen bij voorkeur een modulatie-effect zoals een leuke tremolo maar ik sta open voor allerlei andere effecten!

mattihafler
8 december 2014, 11:03
Ruilen tegen een blackstar HT-Dual orangerocker?

orangerocker
9 december 2014, 16:03
Liever niet mattihafler, na wat demo's bekeken te hebben lijkt die me iets te 'metal' voor mijn muzieksmaak ;)

mattihafler
9 december 2014, 16:05
Shit...dan ben ik wel echt heel metal...want ik vind m beetje te soft..

orangerocker
9 december 2014, 16:39
Shit...dan ben ik wel echt heel metal...want ik vind m beetje te soft..

A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

Dat vermoedde ik al.:soinnocent:

humbucker
10 december 2014, 12:15
Ik heb een Way Huge - Pork Loin die weg mag. Iemand die wil ruilen voor een whammy?

Speeddemon
10 december 2014, 19:12
Liever niet mattihafler, na wat demo's bekeken te hebben lijkt die me iets te 'metal' voor mijn muzieksmaak ;)

@orangerocker, ik heb ook een HT-Dual en het metal gehalte valt wel mee hoor. Classic metal? Doet ie prima, maar hij is veel veelzijdiger dan dat; zeker aangezien het 'groene' kanaal een 'clean/crunch' button heeft, waarbij je de gain-range een stuk omlaag trekt richting clean. Dan doet ie de bluesy dingetjes ook erg goed.
Wat er ook zeer goed in zit, zijn de Gary Moore achtige sounds. Vol, gedefinieerd blues/hardrock met lichte uitstapjes naar 70's/80's metal.

Jan Buurman
10 december 2014, 19:22
Ik overweeg mijn T-Rex Mudhoney (met doosje) in te ruilen voor een tubescreamer. Wie doet mij een leuk voorstel?

Of een ander leuk voorstel.....

orangerocker
10 december 2014, 23:01
@orangerocker, ik heb ook een HT-Dual en het metal gehalte valt wel mee hoor. Classic metal? Doet ie prima, maar hij is veel veelzijdiger dan dat; zeker aangezien het 'groene' kanaal een 'clean/crunch' button heeft, waarbij je de gain-range een stuk omlaag trekt richting clean. Dan doet ie de bluesy dingetjes ook erg goed.
Wat er ook zeer goed in zit, zijn de Gary Moore achtige sounds. Vol, gedefinieerd blues/hardrock met lichte uitstapjes naar 70's/80's metal.

Blues/hardrock en Gary Moore-achtige sounds spreken me zeker aan. Maar ik heb nu een fulltone fulldrive 2 waar ik erg content mee ben voor m'n bluesy/rock sounds. Daarnaast ben ik al met een ander forumlid aan het kijken of hij zijn tremolo-pedaal kan ruilen. Als dat niets wordt dan zal ik nog eens kijken naar de HT-Dual ;)

iWishmaster
17 december 2014, 10:25
Ik heb een Dunlop Crybaby (zeer netjes gemod voor true bypass en een indicatie LED voor aan/uit) in de aanbieding. Mag weg tegen vanalles, maar voorkeur voor boosts / overdrives / compressors en andere varianten daarop.

Ik quote deze even: de Crybaby mag nog steeds weg.

Bernardduur
18 december 2014, 08:48
Ik heb een Alesis Microverb 4 in de aanbieding

en een oude Crybaby wah die gemod is naar true bypass (met relais zodat het schakelen op de lange termijn goed blijft), schakelbare wah frequentie (met een draaiknop met 6 standen) en optisch gemaakt is zodat je nooit meer last hebt van krakende potmeters.

Ik zoek in ruil vintage spul; ik hou van oude en obscure pedalen, fuzzjes, etc.

guitarhell
20 december 2014, 20:06
Heb nog mooie multi effecten pedaal liggen nog helemaal perfect met doos en handleiding zitten 103 effecten in en nog veel handmatige opties. Vox stomplab SL 1g.
En zit ingebouwde tuner in die erg goed werkt.

K ben opzoek naar metal en distortion pedalen.

schizo910
3 januari 2015, 23:28
Ik heb een EHX superego, tof pedaal, maar ik gebruik hem te weinig. Doe maar een voorstel, ik ben niet speciaal op zoek naar iets. Of je moet toevallig van je wampler tweed 57 of durham Crazy Horse af willen;)

pasqual
3 januari 2015, 23:41
Twee weken geleden deze nieuw gekocht maar niet zo bruikbaar op mijn pedalboard: Mooer Mod Factory modulatie.
Ik kan wel een Uni-vibe gebruiken.

1959SLP
4 januari 2015, 18:16
Wegens overcompleet:
-Roger Mayer Vision Octavia
-CMatmods Brownie

ik zoek:
-T-Rex Roommate(II) reverb
-Boss BF2 flanger

schizo910
7 januari 2015, 14:25
http://i.imgur.com/UCcRR3H.jpg

Nellyrocks
7 januari 2015, 15:46
Wat is dat fraaie metalen ding Skiets? Ruilen tegen iets waarvan jij ook niet weet wat het is?

schizo910
7 januari 2015, 17:33
Haha, lijkt me een leuke gok!

Nellyrocks
7 januari 2015, 18:26
Oh. Dat is de fameuze Mix&Blend. Met 3D geprintplaatte weerstands chili koon transistor boost buizen toch?

Tientje?

Luke-wannabe
8 januari 2015, 02:40
Twee weken geleden deze nieuw gekocht maar niet zo bruikbaar op mijn pedalboard: Mooer Mod Factory modulatie.
Ik kan wel een Uni-vibe gebruiken.
Ik heb eigenlijk wel interesse in deze!! Heb alleen geen Uni-vibe.. Iets anders misschien??

Tristan
16 januari 2015, 13:13
op dit moment te ruil:
Aguilar Octamizer, Death By Audio Reverberation Machine, Electro Harmonix Small Clone 90's Big Box,
Infanem 141G, Lovepedal Pickle Vibe, Pigtronix Philosopher King, Source Audio Hot Hand 3

wat ik zoek (ook in de stijl van):
A/DA GCS-3, Black Arts Toneworks Pharaoh, Boss Tone, Companion Fuzz FY-2, Delay, Envelope Filter, Filter, Fuzz Face, Glitch / Weird Pedal, Infanem Driving Notion, Korg Miku, Lo-Fi Overdrive, Moog MF Drive,
Octave Down, Phaser / Vibe, Rangemaster, Reverb, Synth Fuzz / Synth Pedal, Tonebender MKI

D3nnis
16 januari 2015, 19:57
Iemand blij te maken met een Line 6 uber metal?

Rampant
20 januari 2015, 10:21
Ik heb nog liggen:
Electro Harmonix Pocket metal muff en een Behringer overdrive/distortion. Beide in nieuwstaat. Evt zelfs nog spul als microfoons en een 6 kanaals mengpaneel. In nieuwstaat.
Ik zoek:
Een goede wah.
Reverb
Tuner pedaal
Boss bluesdriver
Delay met tapfunctie

Jasper.
20 januari 2015, 11:21
Te ruil:
MXR 6 band EQ
Crybaby Zakk Wylde Wah (als nieuw)
MXR Flanger (zonder adapter)

Ik zoek eigenlijk niet zo veel. Een Boss HM2 lijkt me nog wel tof om te hebben.
Maar (in)ruil van een paar toffe, old school death metal of black metal cd's/lp's (bij voorkeur eerste/vroege persingen) die ik nog niet heb kan ook altijd.

Edit: Heb eventueel ook nog een vintage blockletter dist+ liggen. Alleen die is aardig afgeragd. Geen originele deksel meer en er is een gat in geboord om een adapter aansluiting te maken.

petpas
26 januari 2015, 16:34
Ik heb te ruil:

- Boss RC2 looper

Ik gebruik hem niet en vindt t zonde om m te laten verstoffen.

Vincent1985
28 januari 2015, 14:51
Ik heb een MXR 10 band equalizer om te ruilen tegen een reverb (liefst met shimmer optie) of een volumepedaal.
Bij voorkeur een Ernie Ball VP JR volumepedaal....

MarkS
29 januari 2015, 04:10
Ik heb een Marshall GV-2 Guv'nor + pedaaltje.... Een Boss pedaaltje is altijd goed (DS-1 heb ik al) bijv.
SD-1, PSM-5 + PSA, MT-2, GE-7, CE-3...

MarkS
31 januari 2015, 16:06
GV-2 is weg.

tnijland
31 januari 2015, 16:39
Heb nog een mooie Strymon Flint liggen met vintage tremolo & reverb die ik eventueel wel zou willen ruilen met een Strymon Big Sky...

Jyuuga
9 februari 2015, 20:17
Te RUIL:
Crybaby Keeley Mod: Mello Wah

Dit is een Crybaby met:

- Blauwe LED switch.
- True Bypass
- Een rode en gele fasel inductor, met een toggle switch om te kiezen tussen de twee. (De een heeft net iets meer headroom dan de ander)
- Mid/Volumeboost. Dit is een pot aan de zijkant.
- 3 way toggle switch tussen standaard setting, meer bass of meer treble

Meer info zie je hier: http://www.robertkeeley.com/manuals/wah_mods_vox_crybaby.pdf

Heb de Standaard pot vervangen door een ICAR pot, is nu iets meer midrange, wat vocaler. (Moet je van houden)

Ben op zoek naar een MC-404 Custom Audio Electronics Wah!

RockinRein
10 februari 2015, 15:57
http://i59.tinypic.com/2zywiuu.jpg

Staat eigenlijk allemaal te verstoffen, op de DE7 na. Iemand die wat herkent en leuk vind? Laat maar horen :ok:

tommus42
10 februari 2015, 16:38
De Behringer digitale delay. Heb eigenlijk alleen een Digitech screamin blues in de aanbieding. Bluesdriver-achtig pedaal met treble and bass regelaar.

Rampant
11 februari 2015, 10:55
Aangeboden: Morley Power Wah. In perfecte staat en compleet werkend.
Ik zoek:
Boss AW-3, Boss RC-2 of 3, Dunlop CryBaby.

Pm me maar, thanks!

MarkS
11 februari 2015, 16:04
Wegens aanschaf EHX Stereo Pulsar en Deluxe Electric Mistress heb ik nu een Boss TR-2 (MIT silver label) en Boss BF-2 (MIJ black knob/label) over.
Zoek nog een Boss TU-2/3, Boss Chorus, TC Polytune, EQ-pedaal.

orangerocker
20 maart 2015, 23:45
Wegens aanschaf van een Fender Princeton Reverb Reissue heb ik nu een overbodig tremolo pedaal: de Dirk_Hendrik opto-trem. Het liefst ruilen met een overdrive of fuzz pedaal maar ik sta ook open voor andere effecten. P.M. maar!

RockinRein
20 juli 2015, 23:15
Iemand die toevallig zin heeft aan een Big Muff Wicker? En die wil ruilen voor het liefst een RAT of een andere warme distortion?

http://image.rakuten.co.jp/pedalmania/cabinet/effectpedal1/d-e1/electro-harmonix1/big-muff-pi.jpg?_ex=60x60

Dirk_Hendrik
21 juli 2015, 19:22
een RAT ...

warme distortion



Heuh?
Ik kan een hoop positieve dingen over RAT-en zeggen.. maar "warme distortion" zit daar niet bij.

telerocker
21 juli 2015, 20:24
Ik heb een Brunetti Mercury Box 2 liggen, waar ik niet veel mee doe. Dat is de dubbelloops versie van de gewone Mercury. Kan eventueel worden geruild tegen een Providence Chrono Delay of een Flashback X4.

RockinRein
22 juli 2015, 00:16
Heuh?
Ik kan een hoop positieve dingen over RAT-en zeggen.. maar "warme distortion" zit daar niet bij.

Nja, warm/subtiel, zoiets. Vind 'm iig wel lekker klinken :)

Bernardduur
22 juli 2015, 07:44
Ik heb nog een Moollon Signal Booster in de aanbieding; iemand ruilen tegen een mooie vintage fuzz of iets anders obscuurs?

HaroldA
22 juli 2015, 09:56
Ik heb nog een Moollon Signal Booster in de aanbieding; iemand ruilen tegen een mooie vintage fuzz of iets anders obscuurs?

Klinken die ook, of zijn ze alleen maar mooi? ;)


Ik heb al een tijdje een THC Cream Fuzz liggen waar ik niets mee doe ... en een Zinky True Grit, maar dat is geen fuzz ;)

PMJ
24 augustus 2015, 18:27
Te ruil: Zeldzame Ibanez FL301-DX Flanger uit 1981 (aldus het serienummer). Met de nodige gebruikssporen, maar doet het prima. Ik gebruik hem echter nauwelijks. Qua waarde denk ik dat ik met 150-175 wel goed zit.

http://i1064.photobucket.com/albums/u361/PMJNL/P1230878_zpsfi0gij6m.jpg (http://s1064.photobucket.com/user/PMJNL/media/P1230878_zpsfi0gij6m.jpg.html)
http://i1064.photobucket.com/albums/u361/PMJNL/P1230880_zpslyslcpgw.jpg (http://s1064.photobucket.com/user/PMJNL/media/P1230880_zpslyslcpgw.jpg.html)
http://i1064.photobucket.com/albums/u361/PMJNL/P1230881_zpstro7wadv.jpg (http://s1064.photobucket.com/user/PMJNL/media/P1230881_zpstro7wadv.jpg.html)

Bij voorkeur zou ik hem ruilen tegen basgear (mooie overdrive, fuzz, oud opknapbasje...). Eventueel zijn goede stratocaster pickups of een degelijk gitaarcombo van 50+ watt ook welkom.

Bij interesse graag bericht. Ik reageer altijd, en doorgaans snel.

Grts Patrick

pasqual
24 augustus 2015, 23:29
HBE CPR (compressor Retro )
https://reverb-res.cloudinary.com/image/upload/a_exif,c_limit,f_auto,fl_progressive,h_620,q_75,w_ 620/v1427035522/ppfbdacpxib9g2rkn9du.jpg

Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m959005471
Ruilen tegen een Boss DD20 Giga Delay of een andere programmeerbare delay

orangerocker
27 augustus 2015, 20:37
Caline Orange Burst (Xotic BB Preamp kopie)

http://bananas.com/images/product/c/caline-cp-18-orange-burst-overdrive-pedal-(pre-owned)-add-1-427.5px-427.5px.jpg

Ruilen tegen een phaser/fuzz/overdrive/iets leuks

Jeroenvanhulsteijn
16 september 2015, 21:11
Ik heb een TC Electronic SCF chorus/pitch modulator/flanger die ik zou willen ruilen voor één van onderstaande zaken:
HK Rotosphere, Pigtronix EP1 (niet de EP2), Boss RT20, Source Audio Modulator. Iets anders mag ook, zolang het maar meer in de phaser hoek zit en het ook voor bas geschikt is.

Ik heb ook nog een Morley Tel Ray PWO (wah-volume). Ik koop ze elke paar jaar weer. Ik hou van glimmende dingen. Maar na een tijdje vind ik het ding weer te groot en zoek ik weer wat kleiners. Ik zou deze willen ruilen voor een fuzz of een envelope filter of auto wah.

De rest op de foto's is niet te ruil.

http://i346.photobucket.com/albums/p431/hellohaiti/gitaren/morley_scf_sc_2.jpg (http://s346.photobucket.com/user/hellohaiti/media/gitaren/morley_scf_sc_2.jpg.html)

Jeroenvanhulsteijn
17 september 2015, 22:51
TC chorus is inmiddels onderweg naar forumlid.

Plant
18 september 2015, 00:21
En welk gewenst pedaal krijg je daarvoor in ruil? (ook leuk om te lezen dacht ik zo).

NRJay
18 september 2015, 07:18
Boss DS-2 te ruil, tegen een fuzz pedaal, geen voorkeur dus bied maar aan :soinnocent:
De diodes zijn vervangen door leds, resultaat is meer dynamiek en meer amp-like distortion geluid.
Gaat enkel weg omdat ik een dual-channel drive pedaal gekocht heb.
Is ook in zeer goede staat zoals te zien op foto.

http://i57.tinypic.com/2uy6u6r.jpg

Tristan
18 september 2015, 12:57
Ik heb mijn Cusack Tap A Phase geruild tegen Jeroen zijn TC Electronic SCF. :)

Mijn vorige lijstje is niet meer up to date zag ik net, nu heb ik nog te ruil:
Boss DSD-3
Dr Scientist Reverberator
Idiotbox Han-Taun

Jeroenvanhulsteijn
18 september 2015, 19:49
Ja cusack phaser is binnen. Toch maar de handleiding er bij pakken. Al wel wat leuke standjes gevonden. Maar het is niet echt plug & play. Ik gebruik hem nu met bas, want m'n gitaar ligt al maanden uit elkaar.

joh@ndederde
20 september 2015, 23:43
Rocktron Dreamstar Chorus. Ik heb geen ruimte voor chorus in mijn geluid. Graag ruilen tegen een leuke reverb.http://i.marktplaats.com/00/s/NTc2WDEwMjQ=/z/nysAAOSwyvBV9EpP/$_85.JPG

Bernardduur
21 september 2015, 22:45
Ik heb nog een te gekke George Dennis Wizard Blues te ruil. Een optisch volume pedaal + ingebouwde Rat. Te gek ding!!

Heynis
21 september 2015, 23:23
Ik heb nog een Tech21 Tri-A.C. met een mooie natural relic look. Batterijklepje mist, en de bright cap in de "Brit" stand is naar aanwijzingen van de fabrikant ontkoppeld (voor een betere sound met minder drive).

http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/21/20bfafec319f32da5ee91c6b203f240b.jpg

Ik heb interesse in een reverb of een compressor (liefst een Barber Tone Press of soortgelijk).

schizo910
27 oktober 2015, 15:28
http://i.imgur.com/TckJB9U.jpg

Devi Ever Goddess Zero Fuzz
Korg mini Kaosspad2
DIY Zvex Woolly Mammoth Clone.

zjanke
14 november 2015, 17:03
http://imageshack.us/a/img910/2213/ivGAWo.jpg

Als demo in de winkel gestaan, dus nauwelijks gebruikt. Ruilen tegen in-ear setje, bigsby B5, TC x4, dd20 of iets anders interessants. Bieden mag uiteraard ook...

the sure thing
2 januari 2016, 20:27
Ik heb een Fulltone OCD (v4), Barber compact drive en Fulltone standard Clyde. Ik zoek een KWALITEITS tremolo met tap tempo of de RMC 10 (geen andere versie):

http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/02/9ccea58fa4d26dac2a9b67e9b754606a.jpg

http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/02/704210e53069fd11adb3828035a5a73e.jpg

http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/02/9bf2e243c7fea39661c8d8539053d104.jpg


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk

Jeroenvanhulsteijn
10 februari 2016, 04:42
Ik zoek de onderstaande pedaaltjes:
Pedal Projects Growly
Pedal Projects Marbleverb

Ik heb te ruil:
Magnetic effects double feature
TC Electronic XII programmable phaser (incl bijbehorende adapter).

Hendriks
16 februari 2016, 13:09
T-Rex tonebug reverb , ruilen tegen bv een phaser,tremelo , etc,etc . Pedaal is in goede staat en in de originele doos.

Jeroenvanhulsteijn
16 februari 2016, 19:58
Ik zoek de onderstaande pedaaltjes:
Pedal Projects Growly
[edit]

Ik heb te ruil:
[edit]
TC Electronic XII programmable phaser (incl bijbehorende adapter).

double feature is inmiddels verkocht

Jan Buurman
9 maart 2016, 21:19
Te ruil:
MI Audio Blues Pro met fuzz switch.
Hardwire SC-2 Valve Distortion met alle "case-candy"

Op zoek naar een Boss DD-3 of DD-7

Jan Buurman
16 maart 2016, 20:16
Lijstje is wat langer. Ik heb te ruil:
MI Audio Blues Pro V2 met fuzz-switch
Mooer Hustle Drive
Hardwire SC-2 Valve Distortion
Original Crybaby GCB-95
GLab True Bypass Wah-pad

Ik zoek een Boss DD-? Delay

Jan Buurman
21 maart 2016, 16:59
Lijstje is wat langer. Ik heb te ruil:
MI Audio Blues Pro V2 met fuzz-switch
Mooer Hustle Drive
Hardwire SC-2 Valve Distortion
Original Crybaby GCB-95
GLab True Bypass Wah-pad

Ik zoek een Boss DD-? Delay

Mooer is verkocht.
DD-7 gezocht.