PDA

View Full Version : Iets te ruilen?



Pagina's : 1 [2]

Joost de Ruig
21 maart 2016, 17:23
Ik heb een nieuwe Harley Benton tuner liggen die ik niet gebruik. Zie: http://www.thomann.de/nl/harley_benton_custom_line_ct_5_tuner.htm

Ik ben eigenlijk heel tevreden met wat ik heb, dus weet niet zo goed wat ik in ruil wil vragen. Maar bv 5 setjes 10-46 van D'addario of Ernie Ball zou wel een optie zijn. Heb je een ander creatief voorstel: shoot :)

https://www.thomann.de/pics/bdb/348096/9738490_800.jpg

matty
21 maart 2016, 19:44
Ik heb een Harley Benton american die weg mag. Ideale ruil zo tegen de A-C versie zijn maar iets anders mag ook altijd.

Verder zoek ik nog een zoom G5 of tonelab LE


Sent from my iPhone using Tapatalk

orangerocker
1 april 2016, 14:20
Ik heb een Catalinbread HyperPak Dirty Channel en een DOD FX65 Stereo Chorus liggen die ik niet/te weinig gebruik. De voorkeur gaat naar een flanger, een line 6 m5 of een overdrive/booster/fuzz.

Jan Buurman
1 april 2016, 20:19
Ik heb een Catalinbread HyperPak Dirty Channel en een DOD FX65 Stereo Chorus liggen die ik niet/te weinig gebruik. De voorkeur gaat naar een flanger, een line 6 m5 of een overdrive/booster/fuzz.

Overdrive/booster/fuzz? Ik heb een MI Audio Blues Pro met fuzz-switch te ruil...... Ruilen met de Hyperpak?

orangerocker
2 april 2016, 00:32
Overdrive/booster/fuzz? Ik heb een MI Audio Blues Pro met fuzz-switch te ruil...... Ruilen met de Hyperpak?

Interessant! Stackt ie ook fijn? Ik ben van plan hem te gebruiken als lead boost bij een Catalinbread Dirty Little Secret V1 (dus in feite een overstuurde Marshall). Heb je toevallig ervaring met dit pedaal in zo'n situatie? Het lijkt mij een tubescreamer-achtige, heeft hij ook zo'n midhump?

HaroldA
2 april 2016, 00:36
Het lijkt mij een tubescreamer-achtige, heeft hij ook zo'n midhump?

Als ik zo vrij mag zijn: hij heeft geen mid-hump, en in tegenstelling tot veel tube screamers; hij sloopt je laag niet!

Jan Buurman
2 april 2016, 11:40
Daarom heb ik hem toentertijd ook aangeschaft. Een JcM800 staat niet bekend om zijn overvloed van laag.
Betreft stacken heb ik niet veel info...
Bij interesse verder PM-en?

orangerocker
2 april 2016, 22:53
PM-en wil nu op de een of andere manier niet lukken op mn telefoon maar ik vind een ruil prima. Ik PM je morgen!

Bernardduur
4 april 2016, 09:22
Ik heb een Fender Fuzz wah liggen (RI); ik hoor graag wat mensen er voor in de ruil hebben :)

Robdop
5 april 2016, 17:25
https://www.blackstaramps.com/img/products/ht-pedals/ht-dist-front-view.jpg

Blackstar ht-dist te ruil.




voor een mooie overdrive...
OCD? Tubescreamer?
Brute fuzz mag ook...

Of wat ander leuk speelgoed, delay die kan oscilleren met een footswitch (boss dd6 o.i.d.) of iets met octavers of naar beneden stemmen (pitchfork o.i.d.) zeg het maar.

orangerocker
6 april 2016, 13:50
Ik heb een Catalinbread HyperPak Dirty Channel en een DOD FX65 Stereo Chorus liggen die ik niet/te weinig gebruik. De voorkeur gaat naar een flanger, een line 6 m5 of een overdrive/booster/fuzz.

De chorus is ondertussen verkocht, de ruil met de Catalinbread is niet doorgegaan dus die is nog beschikbaar:)

dejongwout
18 april 2016, 15:03
Ik gebruik inmiddels geen Distortion meer dus hij kan van de plank! Mooi pedaal on bijna nieuwstaat eigenlijk. Foto's staan op gitaarmarkt. Ik zoek een mooi tremelo of reverb pedaal.

Chew
4 mei 2016, 12:38
Ik heb mijn Cusack Tap A Phase geruild tegen Jeroen zijn TC Electronic SCF. :)

Mijn vorige lijstje is niet meer up to date zag ik net, nu heb ik nog te ruil:
Boss DSD-3
Dr Scientist Reverberator
Idiotbox Han-Taun


Death By Audio Reverberation Machine

.. heb je de reverberators nog (te ruil)? Altijd benieuwd geweest naar zowel de klank van Dr. Scientist als van Death By Audio.

Ik zit er aan te denken om ook een bezem door mijn pedalencollectie te halen.

Sowieso te ruil :
- ES2 Echo Shifter (ibanez)
- Psycho Flange (danelectro)
- Hot Cake (crowther audio cloon)

Te ruil onder voorbehoud :
- RE20 Space Echo (boss)
- Deep Blue Delay (mad professor)
- Phase 45 script (MXR)

Zelf dus op zoek naar (met name reverse en / of ruwe) reverb (-achtige) en naar (stompbox) compressoren voor mijn electrische 12-string.

Jan Buurman
29 juli 2016, 13:17
Wie wil zijn Boss DD-3 ruilen voor mijn smetteloze DD-6?
Dit in verband met een anders werkende HOLD-functie....

vulvasonic
29 juli 2016, 16:02
Mijn Electro Harmonix Octave Multiplexer tegen jouw Boss OC2?

Ik heb vier keer de OC2 gehad en tevens weer weggedaan, steeds om andere redenen, maar altijd spijt. Altijd!
De EHX Octave Multiplexer is echt te gek en heeft hele andere geluiden en mogelijkheden dan de OC2, maar hoe goed ik 'm ook vind, wat ik toch altijd weer zoek is het geluid van de OC2.
Dus wie?

MarkS
29 juli 2016, 16:47
Flikker 'em op MP, want niemand is zo gek hier ;-)
Ik heb denk ik ook 4-5x een OC-2 gehad. haat-liefde. Nou ja,haat-liefde is een groot woord. Wilde 'em steeds weer hebben, maar deed er toch te weinig mee. Ook de laatste is onlangs vertrokken. Neig langzamerhand naar een micro-PoG of Pitchfork. en misschien ook helemaal niet.

FruscianteFan
29 juli 2016, 17:11
Mijn Electro Harmonix Octave Multiplexer tegen jouw Boss OC2?

Ik heb vier keer de OC2 gehad en tevens weer weggedaan, steeds om andere redenen, maar altijd spijt. Altijd!
De EHX Octave Multiplexer is echt te gek en heeft hele andere geluiden en mogelijkheden dan de OC2, maar hoe goed ik 'm ook vind, wat ik toch altijd weer zoek is het geluid van de OC2.
Dus wie?

Ja, en als je de OC2 weer een tijdje hebt wil je de multiplexer weer. Is het niet tijd om ze gewoon beide gebroederlijk naast elkaar te hebben?

Jan Buurman
29 juli 2016, 18:05
Wie wil zijn Boss DD-3 ruilen voor mijn smetteloze DD-6?
Dit in verband met een anders werkende HOLD-functie....

DD-3 is onderweg.... DD-6 nog wel beschikbaar...

vulvasonic
29 juli 2016, 18:55
Flikker 'em op MP, want niemand is zo gek hier ;-)
Ik heb denk ik ook 4-5x een OC-2 gehad. haat-liefde. Nou ja,haat-liefde is een groot woord. Wilde 'em steeds weer hebben, maar deed er toch te weinig mee. Ook de laatste is onlangs vertrokken. Neig langzamerhand naar een micro-PoG of Pitchfork. en misschien ook helemaal niet.
Bij mij was het geke genoeg altijd pure liefde. Maar telkens wilde ik een ander systeem. Alles digitaal via van dat Line6 spul, of daarvoor alles door 19" rotzooi. En iedere keer dacht ik hetzelfde; een octaver is een octaver. Nou..., dus niet. Er is er niet één die dat vette geluid van de OC2 heeft. En die vieze happen uit het signaal zodra het de arme schat teveel wordt. *zucht*
Er zal toch wel IEMAND zijn die wilt ruilen? :(

Ja, en als je de OC2 weer een tijdje hebt wil je de multiplexer weer. Is het niet tijd om ze gewoon beide gebroederlijk naast elkaar te hebben?
Mwoah...., een beetje downsizen is ook niet gek. De EHX is aanzienlijk groter dan de Boss. En hoe goed ik die Octave Multiplexer ook vind, ik heb er nooit die 'klik' mee gehad als die ik had met de OC2. En het is niet eens zozeer het geluid van de ene t.o.v. de andere. Het is de combinatie van enkele effecten. Een combinatie die wél werkt met de OC2 en minder met de EHX. From there. :D

Midwolda
14 augustus 2016, 10:15
Hier ligt nog een Rockett Animal te niksen.
Een deksels goed apparaat, maar teveel van het goede voor mij.
Iemand met een Rockett Blue Note die wil ruilen?

Bernardduur
15 augustus 2016, 11:36
Ik heb nog een Heavy Electronics El Oso pedaal liggen

Ben breed geďnteresseerd in een ruil

Rooker
15 augustus 2016, 12:22
Ik heb hier nog een Zakk Wylde overdrive liggen. Ruilen tegen een open klinkende distortion of delay pedaaltje?

Dutch66
15 augustus 2016, 12:28
Iemand interesse in een TC Dark Matter?

no 1 hops
15 augustus 2016, 13:02
Iemand interesse in een TC Dark Matter?je hebt PM

the sure thing
15 augustus 2016, 15:37
Ik ben op zoek naar een Proco Rat of Fulltone OCD (v4), Boss TU-3s (ja sorry) of een RMC10 (die laatste met opleg van mijn kant). Ruil: mijn Barber compact drive:

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160815/229b802cd478410e2d838b3b5e75a8a6.jpg


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk

Jan Buurman
20 oktober 2016, 09:51
Wie zou er zijn TS9, OD9 (of OD808 ) willen ruilen tegen mijn Voodoolab Sparkle Drive....

Jan Buurman
22 oktober 2016, 10:39
Wie zou er zijn TS9, OD9 (of OD808 ) willen ruilen tegen mijn Voodoolab Sparkle Drive....

Heb je iets anders te ruil? Laat het even weten. Misschien wordt mijn interesse gewekt....

DannyFender
24 oktober 2016, 13:27
Ik zoek een Strymon Flint, een EHX C9 of een J Rockett Archer. Op dit moment staan er een Bogner Ecstasy Blue en een Tc Corona chorus op mijn bord die ik nagenoeg niet gebruik. Kans is natuurlijk bijzonder klein dat iemand net deze pedalen zoekt en van zijn Flint of Archer af wil, maar niet geschoten is altijd mis :cooler::blast:

miyaru
2 november 2016, 17:24
Ik wil graag een DigiTech Ventura Vibe, heb een DigiTech Talker(staat ook op marktplaats te koop).
http://link.marktplaats.nl/m1103846768

Robin.

dml
3 november 2016, 16:54
Te ruil:
- MI Audio Crunch Box (ik dacht V2, dus in ieder geval met de interne trim pot voor presence, niet omschakelbaar naar fuzz)
- T-Rex Alberta II dual overdrive
- Lovepedal Pickle Vibe

Geďnteresseerd in de MI Audio Super Blues Pro en/ of MI Audio Tube Zone (vanaf de versie met 6 potmeters aan de buitenzijde), Morley Maverick wah en Boss DD-7. In ieder geval niet geďnteresseerd in analoge delays.
Ruilen tegen cash mag ook :)

miyaru
6 november 2016, 20:35
Ik wil graag een DigiTech Ventura Vibe, heb een DigiTech Talker(staat ook op marktplaats te koop).

Robin.

Staat nu hier: http://link.marktplaats.nl/m1104538852

ThaBluesBreaker
13 november 2016, 11:30
Heb een T-REX mudhoney liggen die ik wel wel ruilen tegen iets leuks. Roep maar wat :)

Fusion
13 november 2016, 12:12
Ibanez MTM2 EN Ibanez RG2610Z ruilen tegen een Ibanez RGDIX6MPB? :D

Da Vinci
13 november 2016, 18:31
RGDIX6MPB

Pfffff alleen hierom hou ik het maar bij mijn Strat en Les Paul, dan kan ik iig onthouden wat voor gitaar ik heb....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Erik de Perik
13 november 2016, 18:48
Pfffff alleen hierom hou ik het maar bij mijn Strat en Les Paul, dan kan ik iig onthouden wat voor gitaar ik heb....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Da's een grap....... toch...??

HaroldA
13 november 2016, 21:40
Da's een grap....... toch...??

Merk / model / bouwjaar / kleur. Dat zou genoeg moeten zijn. Bij Stratjes gaat dat al niet op vanwege de verschillende configuraties, land van herkomst, etc; maar als ik zeg dat ik een Gibson Les Paul Standard uit 1996 in het zwart heb, weet je precies wat dat is!

EBOUE
15 november 2016, 21:35
Ik snap Da Vinci wel.. vergelijkbaar met de autobusiness. Koop een Mustang, Corvette of een Dodge Viper. Je weet meteen wat het is. Hier gaan we?! P1, F1, F40, 388GTS, 428TR.. in het begin onthoud je ze wel maar het moet wel leuk blijven. Ik heb bij Ibanez trouwens geen idee hoe de gitaren eruit zien bij de afkortingen van alle letters en cijfers. Come on.. give it a f*cking name!

rocker_71
15 november 2016, 21:47
Heb een T-REX mudhoney liggen die ik wel wel ruilen tegen iets leuks. Roep maar wat :)

Is dat een oudere (een kanaal), want die lust ik wel. :rockon:

Ooit gehad en te snel weer verkocht.
Heb niet heel veel te ruilen: een Way Huge Fat Sandwich, King of Tone kloon (Klaver effects) en een Crybaby 95Q Wah. Heb ook nog een mooir Spectraflex kabel liggen.

Jan Buurman
16 november 2016, 20:20
Er is nog niet gereageerd op mijn Voodoo Lab Sparkle Drive....
Iemand iets in te ruilen?

miyaru
16 november 2016, 22:12
Mijn Digitech Talker en EHX Nano Mistress zijn weg - dus niet langer beschikbaar.

Robin.

orangerocker
18 november 2016, 13:49
Ik heb een TC Electronic Polytune die ik wil ruilen voor een chorus, iemand wat in de aanbieding?

the sure thing
18 november 2016, 14:04
Polytune versie 1 of 2 ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

orangerocker
18 november 2016, 14:31
Polytune versie 1, geinteresseerd?

Tankman
18 november 2016, 15:10
Ik heb een Rockboard Club met Flightcase. Is exact hetzelfde als een Pedaltrain Junior. Ik wil ruilen tegen een switchless wah van Morley of Dunlop. Als je wat anders hebt dat heel vet is sta ik er ook voor open.

dml
18 november 2016, 15:13
Te ruil:
- MI Audio Crunch Box (ik dacht V2, dus in ieder geval met de interne trim pot voor presence, niet omschakelbaar naar fuzz)
- T-Rex Alberta II dual overdrive
- Lovepedal Pickle Vibe
- TC Electronic Vintage Pre Drive VPD-1

Geďnteresseerd in de MI Audio Super Blues Pro en/ of MI Audio Tube Zone (vanaf de versie met 6 potmeters aan de buitenzijde).
Ruilen tegen cash mag ook :)

the sure thing
18 november 2016, 15:58
Polytune versie 1, geinteresseerd?

Nee helaas. De 2e versie is IMHO een stuk beter


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

rocker_71
19 november 2016, 17:42
Nee helaas. De 2e versie is IMHO een stuk beter


Waarom is deze een stuk beter?

the sure thing
19 november 2016, 20:42
Waarom is deze een stuk beter?

Betere tracking, fellere leds


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RB74
20 november 2016, 13:37
Drie pedalen te ruil:

TC Spark Booster (4 knoppen)
TC Ditto (de mini-versie)
MI Effects Super Crunch Box

Op zoek naar: reverb, fuzz, univibe en/of tremelo. Edit: en/of harmonizer/octaver

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161120/9fb097ebb133f4d7c9383e7bf2bd8c6d.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

tmms
20 november 2016, 14:03
Wil de MI effects super crunch box wel ruilen tegen een Zoom CDR70, prima ding voor al je wensen behalve fuzz. Geheugen is stuk, dus je kunt geen banken opslaan, maakt 'm live onbruikbaar, alleen als één effect te gebruiken dan. Maar klinkt overtuigend.

RB74
20 november 2016, 14:20
Wil de MI effects super crunch box wel ruilen tegen een Zoom CDR70, prima ding voor al je wensen behalve fuzz. Geheugen is stuk, dus je kunt geen banken opslaan, maakt 'm live onbruikbaar, alleen als één effect te gebruiken dan. Maar klinkt overtuigend.

Dank voor je aanbod, maar ik heb al een MS100BT van Zoom. Die blijkt de laatste tijd wat onbetrouwbaar, volume valt soms ineens terug. Gebruikte de multstomp meestal voor tremelo's, reverb en de laatste tijd ook als octaver. Maar de Zoom lijkt voor live helaas wat minder betrouwbaar. Vandaar dat ik nu wat ongebruikte stompboxen wil ruilen voor ander los spul.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

tmms
20 november 2016, 14:49
In een poging de geheugenproblemen op te lossen heeft iemand met verstand en kunde ervan de SMD's doorgesoldeerd, zou misschien de oplossing van het terugvallen van het volume kunnen zijn, of de (ingangs)jack, bevestiging op de print.

Rooker
20 november 2016, 17:44
keely mod ds-1 te ruil. Voor een delay? Of een Wah?
Trouwens ook nog altijd de MXR Zakk Wylde. tegen hetzelfde.
Ook ben ik geďnteresseert in een Zoom ms 50

Speeddemon
21 november 2016, 20:48
Te ruil:
DiMarzio DP-224 AT-1 (Andy Timmons) brug humbucker, normal spacing, cream color, als nieuw.


Ik zoek een Seymour Duncan Pearly Gates Neck element. Kleur maakt me niet uit (heb een gouden cover liggen).

hoofd
3 december 2016, 18:07
Ik heb ter ruil:
Ibanez AW7; auto-wah/low-pass filter met overdrive
Ibanez DE7; delay/echo pedaal

Ik zoek:
Phaser, fuzz, overdrive, reverb, maar sta open voor andere suggesties.
edit: Liever geen mini-pedaaltjes, daar heb ik te grote schoenen voor.

hoofd
7 december 2016, 10:04
Komt bij:

Ibanez LF7; Lofi/drive
Ibanez PM7; maakt gekke geluidjes


Even een beetje opruimen :ok:

schizo910
13 december 2016, 11:14
Ik heb nog wel leuke fuzzes liggen Hoerejong... Kom maar snel weer eens langs!

Jeroenvanhulsteijn
27 december 2016, 21:46
Ik heb een DLS chor~vib. Wil ik graag ruilen voor een digitech whammy 5. Andere versies vind ik niet interssant.

Jeroenvanhulsteijn
31 december 2016, 21:59
DLS Chorus~vib ook te ruil tegen compressor: Markbass compressore, Maxon CP9Pro, MXR M87, Pigtronix Philosopher Rock/Philosopher Tone GE.

Jeroenvanhulsteijn
6 januari 2017, 22:18
Ik heb een Roland EV5 die ik wil ruilen voor een Moog EP3.

De DLS is overigens niet meer beschikbaar.

Taff
23 januari 2017, 16:17
Ik heb een Fullltone GT500 die ik graag wil ruilen tegen een tubescreamer (ibanez/maxon) of een ehx memory toy

Jan Buurman
17 februari 2017, 15:14
Ik heb een Electro Harmonix Pitch Fork in de aanbieding. Harmoniser, pitch-shifter. Ook erg goed bruikbaar voor drop tunings.
Ik heb drives genoeg dus daar ligt mijn interesse niet... doe een voorstel..
Qua fuzzes ben ik maagd. Misschien ligt daar een optie..

Edit: gone...

mattihafler
17 februari 2017, 19:35
Ik heb te ruil:

Zoom ms 70
Boss md2
Ibanez ts7

Ruilen tegen od en dist pedalen.

Jan Buurman
28 mei 2017, 19:39
Omdat ik mijn modulatiepedalen tussen Drive en booster wil hebben zou ik mijn Dr No Powerdriver&booster willen ruilen tegen een Powerdriver.
Hij is in nette staat maar ik heb de doos en goodies er niet bij...

orangerocker
25 juli 2017, 17:18
Ik heb een Mooer Yellow Comp te ruil tegen bij voorkeur een buffer!

Jan Buurman
8 september 2017, 11:15
De verkoop van de Cmatmods Brownie wil niet erg vlotten.
Misschien is er een leuk ruilvoorstel?

ThaBluesBreaker
17 september 2017, 01:22
Is dat een oudere (een kanaal), want die lust ik wel. :rockon:

Ooit gehad en te snel weer verkocht.
Heb niet heel veel te ruilen: een Way Huge Fat Sandwich, King of Tone kloon (Klaver effects) en een Crybaby 95Q Wah. Heb ook nog een mooir Spectraflex kabel liggen.

Hallloooo bijna 1 jaar later, lees ik dit topic weer eens door en zie dat je had gereageerd


Mocht er nog niks veranderd zijn in een jaar tijd, ik heb mijn T REX mudhoney nog. Ja die 1e versie, de 2e versie staat op m'n eigen bord actieve pedal board (fijne ding). Heb wel interesse in een wah pedaal..............

Mocht je t lezen

Jeroenvanhulsteijn
22 september 2017, 20:34
Ik zoek: Ibanez AD-80

Ik heb te ruil: Pigtronix Echolution 2 Filter Pro (incl doos/handleiding/adapter)

Ik wil graag een "klein" vintage ibanez bordje maken :).

bat
22 september 2017, 22:45
Ik heb te ruil: een Digitech DigiDelay en/of een Korg DT-10 tuner

Ik zoek: een compressor (bij voorkeur dynacomp) of een equalizer (bij voorkeur GE-7 of MXR). Of een mudhoney :soinnocent:

Midwolda
24 september 2017, 09:50
Hier liggen nog twee effecten ongebruikt te zijn, allebei z.g.a.n. in de originele doosjes.:
- Zoom G1on multi-effect/looper/drumbox/ampsim (https://www.zoom.co.jp/products/guitar/zoom-g1on-guitar-multi-effects-processor)
- Arion SCH-Z stereo chorus (http://www.effectsdatabase.com/model/arion/schz#pictures)

Ben zoekende naar een Boss TU-2 tuner en een Boss SD-1 overdrive (liefst niet al te afgetrapt... :) )

edokter
5 november 2017, 21:27
Te ruil:
- Ibanez SC10 Super Chorus
- Ibanez AP7 Analogue Phaser (nieuw in doos!)
- Harley Benton Power Plant; 8x 9V / 2x 12V ongeisoleerde uitgangen

Ik zoek:
- Digitech The Drop
- MXR M135 Smart Gate

Jan Buurman
11 januari 2018, 09:49
De verkoop van de Cmatmods Brownie wil niet erg vlotten.
Misschien is er een leuk ruilvoorstel?

Nog maar eens onder de aandacht...

Tjepke
12 januari 2018, 12:56
te ruil:

Maxon ood9
Z-Vez Fuzz Factory hand painted

Op zoek naar:

fuzz
od/distortion
pitchchift

LGK
13 januari 2018, 23:25
Te ruil:
Mxr classic 108 fuzz

Opzoek:
Wah, univibe en misschien ook wel een od/boost als t iets leuks is.

pasqual
14 januari 2018, 22:18
Te ruil:
Mxr classic 108 fuzz

Opzoek:
Wah, univibe en misschien ook wel een od/boost als t iets leuks is.

Way Huge Fat Sandwich perhaps?

Jan Buurman
11 februari 2018, 18:57
In de aanbieding:
Cmatmods Brownie
Xotic SL Drive Limited Edition met voltverdubbelaar. Incl doosje en papieren
DOD Looking Glass incl doosje, papieren en sticker
Fulltone Clyde Deluxe wah incl doos
Mad Professor Electric Blue chorus

Geďnteresseerd in:
Wampler Pinnacle (kleine footprint) of Plextortion
Barber Direct Drive Compact
Catalinbread Callisto Chorus/vibrato
Misschien een delay (geen grote footprint)
Een truebypass Chorus die het goed doet met gain (ook zonder grote footprint)
Booster-achtige met mini-footprint.

Jan Buurman
20 februari 2018, 11:02
In de aanbieding:
Cmatmods Brownie
Xotic SL Drive Limited Edition met voltverdubbelaar. Incl doosje en papieren
DOD Gunslinger distortion incl doosje en papieren.
Fulltone Clyde Deluxe wah incl doos
Mad Professor Electric Blue chorus

Geďnteresseerd in:
Wampler Pinnacle (kleine footprint) of Plextortion oid
Barber Direct Drive Compact
Misschien een delay (geen grote footprint)
Booster-achtige met mini-footprint.

DOD Looking Glass is verkocht. Callisto Chorus is onderweg. DOD Gunslinger toegevoegd... Lijstje is dus aangepast.

Baffo
20 februari 2018, 18:03
Te ruil aangeboden:
Sovtek – “GREEN RUSSIAN” BIG MUFF π clone (zelfbouw)
Durham Electronics – Crazy Horse clone (zelfbouw)
Maestro - BB-1 Brassmaster clone (zelfbouw)
Roger Mayer – Octavia Classic

Gezocht:
Beyerdynamic DT 990 Pro
JHS Bonsai
TC Helicon Mic Mechanic 2
Boss FB-2 Feedback/booster
Keeley D&M
ZVex Fat Fuzz Factory
M-Audio EXP
Peterson Stomp Classic
Mojo Hand FX Colossus Fuzz Pedal
Stone deaf fx pdf-2
Dawner Prince Red Rox Distortion Pedal
Alexander Jubilee Silver Overdrive
Keeley oxblood

JanVrm
23 februari 2018, 11:35
Heb aan te bieden voor ruil:

JOYO Us Dream
Een kloon van de Suhr Riot (is ook gewoon te koop zonder inruil).

Ruilen tegen:

Harley Benton American Sound

AriaProII
12 april 2018, 10:54
In de aanbieding:

Boss Eh-2 Enhancer
Boss Tr-2 Tremolo
Boss Ge-7 Equalizer (Monte Allum mod)

Gezocht:
Boss Bf-2 Flanger
Boss Md-2 Mega Distortion

Tankman
1 mei 2018, 13:48
Ik heb te ruil:

-T-Rex Creamer Reverb
-Emma Transmorgrifier Compressor

Ik zoek:

-Iets van een Digitale Delay
-TC Electronic Dreamscape
-Iets van een Polyfonische octaver zoals een Nano Pog, T-Rex Quint, TC Sub 'n Up
-Wampler Ego Compressor

Jeroenvanhulsteijn
24 mei 2018, 12:53
TR:

Boss DD3 long chip versie.
ENO AD6 analoge delay

Ik zoek een Boss RV6



Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

orangerocker
1 juni 2018, 20:08
Heb een Wampler Tumnus die stof loopt te happen (te veel overdrives). Wil hem graag ruilen voor een andere low gain boost die goed stackt met m'n Marshall in a Box.

Ook interesse in andere pedalen, bijvoorbeeld: digitech whammy ricochet/freqout/analoge chorus/fuzz etc.

Stuur maar een PM als je iets leuks in de aanbieding hebt!

Jan Buurman
28 juni 2018, 07:39
Overbodig:
Lovepedal Echophonic delay
Lovepedal Hermida EPH-3 delay
Keeley Dyno My Roto
Visual Sound H2O v1
Marshal Regenerator multimodulatie

Op zoek naar:
Ibanez Analog Delay mini
Wampler SuperPlextortion

Jan Buurman
10 augustus 2018, 01:35
Te ruil (of te koop)

J Rockett Animal overdrive/distortion
ThorpyFX Gunshot overdrive
Maxon FL9 flanger
Catalinbread Callisto Chorus/vibrato
Malekko Ekko 616 Analog Delay

Mijn interesse gaat uit naar Brunetti Mercury Box, Wampler Pinnacle (smallbox) of een MXR Carbon Copy

Jan Buurman
20 augustus 2018, 12:58
Maxon FL-9
http://i89.photobucket.com/albums/k202/JanBuurman/Gear/F2616228-7EF9-47DF-A1BF-6258F53FC24E_zpsqu4vdtwq.jpg (http://s89.photobucket.com/user/JanBuurman/media/Gear/F2616228-7EF9-47DF-A1BF-6258F53FC24E_zpsqu4vdtwq.jpg.html)

ThorpyFX Gunshot.
http://i89.photobucket.com/albums/k202/JanBuurman/Gear/EAE9ADDD-F8AA-4B95-B7CB-4A8646F59CD3_zpsovnrfuwy.jpg (http://s89.photobucket.com/user/JanBuurman/media/Gear/EAE9ADDD-F8AA-4B95-B7CB-4A8646F59CD3_zpsovnrfuwy.jpg.html)

Catalinbread Callisto.
http://i89.photobucket.com/albums/k202/JanBuurman/Mobile%20Uploads/2018-05/3E965B3C-9135-4628-899B-56E20E722010_zpsrhyebk0r.jpg (http://s89.photobucket.com/user/JanBuurman/media/Mobile%20Uploads/2018-05/3E965B3C-9135-4628-899B-56E20E722010_zpsrhyebk0r.jpg.html)

Interesse in:
EDIT: door aankoop van een Weehbo JVM drive ben ik niet meer geďnteresseerd in de Superplex en de Mercury Box..

Jan Buurman
13 september 2018, 17:16
Maxon FL-9
http://i89.photobucket.com/albums/k202/JanBuurman/Gear/F2616228-7EF9-47DF-A1BF-6258F53FC24E_zpsqu4vdtwq.jpg (http://s89.photobucket.com/user/JanBuurman/media/Gear/F2616228-7EF9-47DF-A1BF-6258F53FC24E_zpsqu4vdtwq.jpg.html)



Ik lijk alles een beetje kwijt te zijn behalve deze kanjer.
Ik heb niet echt iets op mijn verlanglijst staan maar doe maar een ruilvoorstel. Dan kijk ik even of ik verleid kan worden.

FNaRK
14 september 2018, 15:32
Aanwezig: een Peavey Vypyr 120W top (full tube)



http://home.kabelfoon.nl/~hoed/peavey_vypyr_head_3.jpg

http://home.kabelfoon.nl/~hoed/peavey_vypyr_head_4.jpg

http://home.kabelfoon.nl/~hoed/peavey_vypyr_head_6.jpg


Op zoek naar een 19" eindversterker ...

Jan Buurman
13 november 2018, 12:03
In de aanbieding:
Weehbo JVM Drive
Malekko Ekko 616 Analog Delay

Interesse in:
Keeley Seafoam chorus
Digitale delay
O.i.d.

dml
13 november 2018, 17:35
Aanbod: Carl Martin Red Repeat
Vraag: Boss DD-7 (uiteraard met bijbetaling van mijn kant)

orangerocker
13 november 2018, 22:18
Ik heb: een G-Lab True Bypass Wah Pad (ideaal om elke wah switchless te maken, en true-bypass uiteraard)
Ik zoek: een eenvoudige looper (iets als een Boss RC-1, TC Ditto)

Jeroenvanhulsteijn
14 november 2018, 08:51
Wah die gemodificeerd is door Tomek Wernemann (Elektriktomik). Op youtube is wel een filmpje te vinden als je zoekt op Elektriktomik wah.

Te ruil voor Danelectro Chicken Salad.

https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/hqIAAOSwqOFb4o~N/$_86.JPG

https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/UjoAAOSwzIZb4o~e/$_86.JPG

Jan Buurman
14 november 2018, 21:50
In de aanbieding:
Weehbo JVM Drive
Malekko Ekko 616 Analog Delay

Interesse in:
Keeley Seafoam chorus
MXR Echoplex Delay

Shaggy
20 november 2018, 07:16
Heb in de aanbieding :

Ibanez metal screamer

Ben op zoek naar :

Delay pedaal

beruk
21 november 2018, 19:06
Voor de ruil:
Ibanez FL9 (jaren 80).

Op zoek naar:
MXR Univibe

Jan Buurman
9 december 2018, 12:35
In de aanbieding:
Weehbo JVM Drive
Malekko Ekko 616 Analog Delay

Interesse in:
Keeley Seafoam chorus
MXR Echoplex Delay

De Seafoam+ en de Echoplex zijn “in tha house”. De JVM Drive en de Ekko 616 helaas ook nog...
Iemand een ruilvoorstel?
Een Visual Sound H2O Liquid Chorus & Echo V1 mag er ook uit...

Jan Buurman
26 december 2018, 11:51
In de aanbieding:
Weehbo JVM Drive
Malekko Ekko 616 Analog Delay



Ruil met een koffer voor een Les Paul is ook een optie.

Jan Buurman
6 januari 2019, 10:09
Koffer is binnen.
Maar iemand moet toch wel interesse hebben in de Weehbo JVM Drive British Distortion? :rockon: ;)

https://youtu.be/zF-dsIktXVA
Of
https://youtu.be/IiN3ca-zdMY

Doe maar een gitaargerelateerd voorstel...

pasqual
6 januari 2019, 14:02
Koffer is binnen.
Maar iemand moet toch wel interesse hebben in de Weehbo JVM Drive British Distortion? :rockon: ;)

https://youtu.be/zF-dsIktXVA
Of
https://youtu.be/IiN3ca-zdMY

Doe maar een gitaargerelateerd voorstel...

Vox Delaylab.

Jan Buurman
6 januari 2019, 18:33
Bedankt voor het fijne aanbod. Maar dit pedaal is veel te ingewikkeld voor mij. Te veel mogelijkheden... daar loop ik op vast..daar heb ik slechte ervaringen mee. Gaat hem helaas dus niet worden..

pasqual
6 januari 2019, 21:47
Bedankt voor het fijne aanbod. Maar dit pedaal is veel te ingewikkeld voor mij. Te veel mogelijkheden... daar loop ik op vast..daar heb ik slechte ervaringen mee. Gaat hem helaas dus niet worden..

Oké:ok: Geen probleem

Luke-wannabe
8 januari 2019, 11:41
Oh wat een grappig topic dit!
Ik heb nog wel wat:

Zoom MS-70cdr multieffect stompbox
BOSS PSM-5 Japan
BOSS OD-3

Iemand?

schizo910
9 januari 2019, 09:48
Oh wat een grappig topic dit!
Ik heb nog wel wat:

Zoom MS-70cdr multieffect stompbox
BOSS PSM-5 Japan
BOSS OD-3

Iemand?

Ik heb je een pm gestuurd.

ar250artist
13 januari 2019, 16:29
Ik heb nog een ibanez ddl20 delay III staan die ik nooit gebruik. Leuke jaren digitale delay. Ruilen tegen een setje strat pickups (alnico) voor in de HB strat. Hoeft dus echt niets boetieks te zijn, maar wel een beetje goed. Een kleine oefenamp zoals een vox pathfinder 10 mag ook.

Jan Buurman
18 januari 2019, 15:54
Te ruil:
Brunetti Mercury Box. Keurige staat met doosje.
Visual Sound Angry Fuzz met onafhankelijk regelbare octave. Keurige staat met doosje en boekjes.

Interesse in:
Xotic EP booster of andere interessante booster.
Een plexi-achtige drive.

Jan Buurman
21 januari 2019, 18:47
Te ruil:
Brunetti Mercury Box. Keurige staat met doosje.
Visual Sound Angry Fuzz met onafhankelijk regelbare octave. Keurige staat met doosje en boekjes.

Interesse in:
Xotic EP booster of andere interessante booster.
Een plexi-achtige drive.

Brunetti is weg. Daarvoor in de plaats komt de Weehbo Plexdrive. Super dynamisch en schoont prachtig op. Ik vind alleen de boostkant (postgain) erg onhandig. Als het pregain was geweest had ik hem gehouden..

Booster of overdrive zijn welkom.

Luke-wannabe
23 januari 2019, 22:42
Oh wat een grappig topic dit!
Ik heb nog wel wat:

Zoom MS-70cdr multieffect stompbox
BOSS PSM-5 Japan
BOSS OD-3

Iemand?

Ik heb nog wat spul trouwens!

Mooer Pure Boost
Mooer Flex boost
Harley Benton American Sound (werkt super als DI amp emulator!!)
TC electronic Cinders

LRS
11 februari 2019, 14:29
Gratis op te halen: 10” Fender (Eminence) 8 Ohm speaker uit een super champ. Zit een rammeltje in de conus, zou een losse winding kunnen zijn. Ik ben niet handig en geduldig genoeg om hem zelf op te lappen. Als jij dat wel bent (of denkt te zijn 😜), mag je hem in Zoetermeer komen ophalen. Zoals ‘ie nu is, heb je er niets aan want het resoneert als een malle. Bij interesse ff een PM sturen!

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190211/86e6a0b621dc8050c88faa1f2ae71ea5.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190211/f6e70e80444e2e284c89327d3039e829.jpg

Jan Buurman
12 februari 2019, 17:56
Ik zou mijn J Rockett Flex Drive best willen ruilen voor een Digitech Envelope Fillter Synth Wah. (1 toggleswitchje van de Flex Drive heeft iets speling maar werkt 100%)
Ik zou ook een Weehbo Plexdrive (doosje, papieren, goodies) kunnen ruilen maar dan met kleine bij betaling...

harrie-beton
12 februari 2019, 20:00
Ik heb een werkende ADAT.
alesis 3632 compressor (2 stuks)
Alesis midiverb IV

vulvasonic
16 februari 2019, 08:25
Ik heb nog wat spul trouwens!

Mooer Pure Boost
Mooer Flex boost
Harley Benton American Sound (werkt super als DI amp emulator!!)
TC electronic Cinders
LEOOOOOON!!!! :D

De kans lijkt me bijzonder klein, maar mocht je over een half jaartje of zo nog steeds met die Pure Boost zitten, geef me dan maar ff een gil. :)

schizo910
16 februari 2019, 14:33
Ik heb een Empress Tremelo liggen waar ik niets mee doe.

Luke-wannabe
16 februari 2019, 15:00
LEOOOOOON!!!! :D

De kans lijkt me bijzonder klein, maar mocht je over een half jaartje of zo nog steeds met die Pure Boost zitten, geef me dan maar ff een gil. :)

Haha waarom dan pas?!

vulvasonic
16 februari 2019, 22:21
Haha waarom dan pas?!
Omdat ik nu met andere pedalen bezig ben en ik bovendien geen haast heb. Het is alleen dat ik straks ook wat akoestische optredentjes ga doen en daarvoor heb ik iets nodig om mijn solootjes er beter uit te laten springen. Daar gebruik ik nu de TC Electronic Mini Spark voor, maar die komt mogelijk straks permanent op mijn elektrisch gitaar plankie. Het enige alternatief dat ik dan overhoud is de boost functie van de Marshall BB-2. Maar om dát nou op een bordje te zetten voor een akoestisch optredentje.....? Mwčččh... :)

Luke-wannabe
17 februari 2019, 21:03
Ah ooh hhmmm jaa okeee ooooo

vulvasonic
18 februari 2019, 04:07
Hmm mmm..., jazeker! Zelfde geldt trouwens ook (en in meerdere mate zelfs) voor jouw Pedaltrain 2 met softcase. :)

Jan Buurman
20 februari 2019, 10:41
Te ruil:
J Rockett Flex Drive
Wampler Superplex

Interesse:
Digitech Synth Wah Envelope Filter
Digitech Trio+

Jan Buurman
27 februari 2019, 09:04
Ik raak mijn pedalen aan de straatstenen niet kwijt!

In de aanbieding:
Wampler Plexi Drive Deluxe (doosje, zakje, papieren)
Wampler Superplex SuperPlextortion (doosje, zakje, papieren)
J Rockett Flex Drive

Interesse:
Laney LC15 of VC15
Digitech Trio+
Digitech Synth Wah Envelope Filter.

(Zit Marktplaats vast of zijn er inmiddels hippere verkoopkanalen?)

miyaru
27 februari 2019, 13:18
Nee jan, er is weinig hippers, maar mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten....... Ik wordt schijtziek van iedereen die al weinig biedt, wel komt en dan nog afdingt.......

Jan Buurman
9 april 2019, 18:41
Ben ik weer.. :hide:

Wie wil mijn Weehbo JCM Drive ruilen met een Barber Dirty Bomb? Beetje scheve ruil maar misschien kunnen we iets regelen met de te maken verzendkosten...

Tjepke
10 april 2019, 10:24
Jan ,

Je kan ook kijken of reverb.com wat voor je is, heb de laatste tijd hier redelijk wat pedalen verkocht.

Stuur de shop DISCO(engelsman die in amsterdam zit) eens een bericht deze wil nog wel eens redelijke prijzen geven voor je pedalen.

Misschien heb je er wat aan.

Dirk_Hendrik
10 april 2019, 11:50
Ik weet niet of er wat hippers is. Ik weet wel dat er een soort van pedalenvrmoeidheid is ontstaan. Vooral het gevolg van de 1000-ed "bedrijfjes" die allemaal een andere god's gift to guitarists claimen te verkopen en uiteindeliojk allemaal dezelde meuk verkopen voor achterlijke bedragen. Hoe simpeler het apparaat., hoe meer er voor gevraagd wordt.

Ik ga denk eens weer eens een plankje opbouwen met alléén maar Bossjes :-D

Jan Buurman
10 april 2019, 18:13
Jan ,

Je kan ook kijken of reverb.com wat voor je is, heb de laatste tijd hier redelijk wat pedalen verkocht.

Stuur de shop DISCO(engelsman die in amsterdam zit) eens een bericht deze wil nog wel eens redelijke prijzen geven voor je pedalen.

Misschien heb je er wat aan.
Ik heb al een aantal malen van DISCO gekocht. Laatst vroeg ik of hij wilde ruilen. Dat deed hij niet maar hij vertelde wel dat hij ook inkocht. Hij noemde dat ruilen op de Reverb-way. Ik dus een account aangemaakt en mijn pedalen er op gezet.
Ik kocht het betreffende pedaal en bood hem mijn pedalen aan. Toen wilde hij ze ineens niet hebben.
Dus voor kopen ben ik erg tevreden met Reverb maar voor verkopen ben ik minder enthousiast.

Jan Buurman
10 april 2019, 18:14
Ik weet niet of er wat hippers is. Ik weet wel dat er een soort van pedalenvrmoeidheid is ontstaan. Vooral het gevolg van de 1000-ed "bedrijfjes" die allemaal een andere god's gift to guitarists claimen te verkopen en uiteindeliojk allemaal dezelde meuk verkopen voor achterlijke bedragen. Hoe simpeler het apparaat., hoe meer er voor gevraagd wordt.

Ik ga denk eens weer eens een plankje opbouwen met alléén maar Bossjes :-D

Die pedalenvermoeidheid vermoed ik ook..

Jeroenvanhulsteijn
11 april 2019, 11:08
@Jan Buurman,

je kan ook tools4tones proberen. Die geeft altijd 70% van de marktwaarde (wat weliswaar een discussiepunt kan zijn). Als je inruilt bij hem is het soms wat voordeliger, maar gewoon verkopen kan ook (mits hij het verkoopbaar acht natuurlijk).

Jan Buurman
11 april 2019, 11:32
@Jan Buurman,

je kan ook tools4tones proberen. Die geeft altijd 70% van de marktwaarde (wat weliswaar een discussiepunt kan zijn). Als je inruilt bij hem is het soms wat voordeliger, maar gewoon verkopen kan ook (mits hij het verkoopbaar acht natuurlijk).

Ook daar heb ik al (positieve) zaken mee gedaan. In geval van nood een prima oplossing. Maar voorlopig wil ik 100% van de marktwaarde.. ;)

MarkS
11 april 2019, 17:15
@Jan Buurman,

je kan ook tools4tones proberen. Die geeft altijd 70% van de marktwaarde (wat weliswaar een discussiepunt kan zijn). Als je inruilt bij hem is het soms wat voordeliger, maar gewoon verkopen kan ook (mits hij het verkoopbaar acht natuurlijk).

70% van 70% van de nieuwprijs bij courant spul.

MarkS
11 april 2019, 17:16
Ook daar heb ik al (positieve) zaken mee gedaan. In geval van nood een prima oplossing. Maar voorlopig wil ik 100% van de marktwaarde.. ;)
Prima tent en prima gast die Folkert. Ben er bijna kind aan huis.

Toen ik me kapot verveelde in het ziekenhuis na een open hartoperatie mocht ik ff een Pod XT van hem lenen. Geen borg, niks. Gitaar stond al naast het bed. 's Nachts lekker met een koptelefoon een mopke spelen.

Midwolda
11 april 2019, 19:11
Ik ga denk eens weer eens een plankje opbouwen met alléén maar Bossjes :-D

:D Ja heb ik ook, voor als ik alle franje zat ben, fallback naar de TU-2, SD-1 en DD-2.
Hup in de ouwe SF Champ, lekker alles open draaien en spelen maar op die LP Studio.
Back to basics, en dat hoor je.

Napoje
11 april 2019, 20:34
Is er eigenlijk ook een ruiltopic voor gitaren?

Midwolda
12 april 2019, 12:40
Voor D-H, ter inspiratie.

http://www.roland.co.uk/blog/wp-content/uploads/2013/01/Boss-100-Compacts.jpg

telerocker
12 april 2019, 12:42
Ha, net nog een Boss gekocht, de TU-3.

Mitch
12 april 2019, 20:48
Heaumeaux :sneaky:

Erik de Perik
12 april 2019, 20:51
Eenschhhhh

Jeroenvanhulsteijn
12 april 2019, 21:56
ik heb een Dirk Hendrik tremolo die ik wil ruilen voor een andere tremolo. Deze doet zaagtand en blokgolf. Ik zoek een iets vloeiender geluid.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

Erik de Perik
12 april 2019, 22:00
Kan zomaar zijn dat DH er iets aan kan veranderen.....toch?

Jan Buurman
28 april 2019, 21:41
Weehbo JCM Drive met JTM/JCM switch. Ruilen voor een meer “Amerikaans/modern” gevoicede overdrive..

Mitch
29 april 2019, 14:03
Van dezelfde club heb ik nog een Weehbo Mastiff. Puik als je van een dik sustainende drive houdt maar niet van een Rat.
Zoiets. Ik had meer iets medium drive nodig, dit was net iets té.

blademan
15 mei 2019, 19:20
ik heb een Ibanez TS 9 Tubescreamer in nieuwstaat te ruil voor een Boss DD3 in nieuwstaat. Wie heeft er interesse?

Speeddemon
18 mei 2019, 16:23
Ik wordt schijtziek van iedereen die al weinig biedt, wel komt en dan nog afdingt.......
Da's echt zo'n absolute no-go bij mij. Als je iets (laag)biedt op marktplaats, ga dan niet aan de deur met kul-argumenten daaronder proberen te zitten.
Zo verkocht ik ooit jaren geleden een Lexicon PCM90 galm. Gingen toen voor rond de 700-800 euro (tegenwoordig mag je blij zijn met 500). Ik had er een relatief zeldzame extra Dual Algo card bij...koper biedt 750, akkoord, komt langs en heeft de 'kritische "kenner" als vriend bij. Die gelijk begint met 'nou, meer dan 650 zou ik er niet aan geven'. Koper gelijk 'kunnen we 650 doen?'. Eh nee. :stop: Dan ga je toch lekker onverrichterzake weer tig km naar huis... Dat deed ie dus niet. ;-)

EDIT: overigens naast pedalen-moe is men ook fullsize 100W tube head moe. De moeite die ik heb moeten doen om van m'n vorige amp af te komen... en als je ziet wat een 2e hands Marshall JVM nog maar opbrengt...

MarkS
18 mei 2019, 17:32
Klopt wel denk ik, Tools4Tones wilde om die reden mijn JVM410H en Randall RH100 niet innemen.
Heeft al langere tijd diverse heads staan..
Nieuwprijs van de JVM is ook aardig gezakt volgens mij.

MarkS
18 mei 2019, 17:36
Laatst ook iemand aan de deur.
Half uur uitgeprobeerd.
“Ik heb maar x bedrag gepind”
Maar de prijs is y
“Maar ik heb x gepind”
)Op voorhand dus de vraagprijs niet willen betalen)
Geen probleem.
Jumbo met pinautomaat is hier 500m vandaan.

Speeddemon
18 mei 2019, 17:39
Laatst ook iemand aan de deur.
Half uur uitgeprobeerd.
“Ik heb maar x bedrag gepind”
Maar de prijs is y
“Maar ik heb x gepind”
)Op voorhand dus de vraagprijs niet willen betalen)
Geen probleem.
Jumbo met pinautomaat is hier 500m vandaan.

En die had al online een hoger bod uitgebracht dan wat ie gepind had?
Echt...de plomp in met zulke lui. :stop:

MarkS
18 mei 2019, 17:41
Bieden staat bij mij uit. Vermeld altijd de vaste prijs. En het is aan mij om daar evt iets mee te doen.

Speeddemon
18 mei 2019, 19:32
Bieden staat bij mij uit. Vermeld altijd de vaste prijs. En het is aan mij om daar evt iets mee te doen.

Wat het dan in jouw geval wel ietsje 'grijzer gebied' maakt.
Mark vraagt x bedrag voor versterker/pedaal y. Vraagprijs is blijkbaar 'vast'.
Geinteresseerde vraagt 'heb in interesse in je amp/pedaal. Zou ik 'm kunnen komen testen?'

Op dat moment is er dus nog geen prijs afspraak. Of je moet daar vantevoren over hebben gebakkeleid.

In het geval van m'n Lexicon (en 1x bij iets anders kleiners) was dat wel. Bieder biedt zelf dus al x, ik ga met x akkoord en vervolgens wil bieder <x aan de deur geven. Dáár heb je bij mij de verkeerde aan.

MarkS
18 mei 2019, 20:10
Vooraf staat prijs vast. Dan zorg je dat je als koper genoeg geld bij je hebt. Mocht koper daarna vanwege onderhandelingsspelletje of wegens niet vermeld gebrek oid toch een lagere prijs willen bedingen, dan valt er wellicht (en zeker in het laatste geval van gebrek oid) best wel iets mee te doen.
Maar op voorhand bewust te weinig cash mee brengen omdat je überhaupt helemaal niet van plan was de prijs neer te leggen, en mij op die manier voor het blok willen zetten, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Speeddemon
18 mei 2019, 22:15
Vooraf staat prijs vast. Dan zorg je dat je als koper genoeg geld bij je hebt. Mocht koper daarna vanwege onderhandelingsspelletje of wegens niet vermeld gebrek oid toch een lagere prijs willen bedingen, dan valt er wellicht (en zeker in het laatste geval van gebrek oid) best wel iets mee te doen.
Maar op voorhand bewust te weinig cash mee brengen omdat je überhaupt helemaal niet van plan was de prijs neer te leggen, en mij op die manier voor het blok willen zetten, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Nogmaals, heb je het gehad over de prijs met de potentiële koper? Door dat vooraf af te vangen, kun je dergelijke spelletjes voor een groot deel voorkomen.

Erik de Perik
18 mei 2019, 22:22
Laatst ook iemand aan de deur.
Half uur uitgeprobeerd.
“Ik heb maar x bedrag gepind”
Maar de prijs is y
“Maar ik heb x gepind”
)Op voorhand dus de vraagprijs niet willen betalen)
Geen probleem.
Jumbo met pinautomaat is hier 500m vandaan.

Dat laatste klopt...!

MarkS
18 mei 2019, 23:23
Nogmaals, heb je het gehad over de prijs met de potentiële koper? Door dat vooraf af te vangen, kun je dergelijke spelletjes voor een groot deel voorkomen.
Nee Remco, maar als ik in de advertentie schrijf: (verlaagde) prijs is x is vast. Lager bieden is zinloos (of geen reactie, 1 van deze 2 formuleringen) dan zit daar geen woord Chinees of Babylonisch bij.

D3nnis
19 mei 2019, 07:41
Daar kom je met sommige figuren gewoon niet uit.
Zelfs al ben je expliciet via mail of telefoon een prijs overeengekomen, dan nog vinden mensen dat ze toch ineens minder willen betalen, ook al voldoet het object gewoon (zelfs na navraag). Gewoon de kiet uit werken die lui, daar wil ik in ieder geval de lucht nog niet mee delen.

Of mensen die zonder te betalen weg willen lopen met spullen, ook leuk :D

Speeddemon
19 mei 2019, 13:06
Nee Remco, maar als ik in de advertentie schrijf: (verlaagde) prijs is x is vast. Lager bieden is zinloos (of geen reactie, 1 van deze 2 formuleringen) dan zit daar geen woord Chinees of Babylonisch bij.

Ok, dan heb je 't dus al iets ruimer verwoord.
Hoe dan ook, we zijn 't er over eens dat van die 'spontane' aan de deur spelletjes echt niet gewenst zijn.

Jan Buurman
21 februari 2020, 18:44
Truetone (Visual Sound) H2O Liquid Chorus & Echo V3
ruilen voor een mooie overdrive?

Jan Buurman
28 februari 2021, 11:22
Ik heb met mij zelf afgesproken dat ik geen pedalen meer koop. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan ruilen. :D
Ik heb twee chorussen die ik niet gebruik. Die mogen weg. (Kopen kan dus ook)
MXR Microchorus in nieuwstaat met doosje en boekjes
Seymour Duncan Catalina Dynamic Chorus
Heb je interesse? En heb je iets te ruilen. Probeer het.

D3nnis
28 februari 2021, 16:43
Ik heb met mij zelf afgesproken dat ik geen pedalen meer koop. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan ruilen. :D


Briljant!
Kunt altijd nog ruilen tegen geld ;)

Rooker
1 maart 2021, 19:12
Te ruil een korg pitchblack tuner, pedalboard router van moonshiner customs met send return en fx loop (schakelt vanzelf tussen 2 of 4 kabels) en een tc prophet delay.
Ben op zoek naar een compacte reverb. Bijv tc hof mini

Jan Buurman
22 mei 2021, 09:26
Wil iemand heeeeel toevallig een Wampler Tumnus Deluxe ruilen voor mijn JRockett Caliber .45?

Jan Buurman
19 oktober 2021, 09:38
Is er iemand die een Emma Reezafratzitz (latere 5 knops) wil ruilen tegen een MXR Carbon Copy?

Jan Buurman
3 februari 2022, 11:58
Ik heb interesse in een ruil van mijn Eminence Governor Red Coat 8 ohm voor een Celestion V30 8 ohm.

Jan Buurman
16 maart 2022, 20:48
Ik heb interesse in een ruil van mijn Eminence Governor Red Coat 8 ohm voor een Celestion V30 8 ohm.

Herstel: een G12T-75 16 ohm voor mijn Eminence Governor Red Coat 8 ohm
Iemand?