PDA

View Full Version : Nachtkasprocessor



dacrow
14 november 2013, 17:41
Dit kon ik jullie toch niet onthouden geweldig :) :) :)

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/effecten/roland-gp-8-effecten-processor-boss-170680903.html

@Mod, je mag dit deleten indien niet gepast ;)

Dirk_Hendrik
14 november 2013, 18:12
De effectenprocessor is mooi in een meubel ingebouwd maar kan gemakkelijk
gedemonteerd worden. Er zijn ook 3 stopcontacten op het meubel geplaatst. De voedings-,
versterker- en de voetpedaal kabels kunnen opgerold worden op de haken zodat je deze
kabels niet telkens moet ontkoppelen van de effectenprocessor. In de schuif kunnen andere
zaken zoals kabels, stemkastje, partituren opgeborgen worden. Een normale versterker past perfect
op het meubel en door de hogere positie wordt het geluid mooier verdeeld in de
ruimte.

Briljant! En ideaal voor de slaapkamergitarist!!

peter_heijnen
14 november 2013, 18:18
Kijk uit, kat in de zak!!

Footcontroller past niet in de la. :)

dacrow
14 november 2013, 18:58
Kijk uit, kat in de zak!!

Footcontroller past niet in de la. :)

Hehe :) :) efe melden aan de redactie.

Ik had zeker al wat Belgen mopjes verwacht van onze Noorderburen ;)

Plant
14 november 2013, 19:13
Zo belachelijk vind ik het niet. Om het zo te verkopen misschien...

Ik heb ook hier in de woonkamer een simpel nachtkastje (zo werd het meen ik verkocht) gebruikt gehad voor mijn (voor)versterker en accessoires. Eerst ff rood gebeitst :D
De speaker past zelfs heel precies liggend in het vak. Dat was zo de bedoeling maar ik heb dat toch niet zo gedaan.

http://i348.photobucket.com/albums/q337/Folk_Bassplayer/Electronics/Bass%20cabinet/DSC02812.jpg

Dirk_Hendrik
14 november 2013, 20:08
... Er is een verschil tussen een kastje en een nachtkastje.
... er is een verschil tussen iets wat handig is en het daarmee verkopen.

kom op ;)

Plant
14 november 2013, 21:31
OK OK
Ik heb nog zoiets naast m'n bed staan.

http://www.rotanmanden.nl/img/p/9356-906-thickbox.jpg

Als ik daar nou een 19" rack van maak en het op MP zet?

peter_heijnen
15 november 2013, 09:12
Zo belachelijk vind ik het niet.
Ik vind het helemaal niet belachelijk, ook al maak ik er een grapje over. Ik hou van dit soort eigenheimerij in de reinste traditie van 'you are all individuals! - No, i'm not..'

Ik heb zelf nog steeds een 1 watt buizenampkit met een koekoeksklok als chassis in de planning. :)

Maar idd wat betreft het verkopen: volgens mij raak je die gp8 plus fc50 voor 95 euro eerder kwijt zonder het aanhangsel.

harrie-beton
15 november 2013, 13:38
ik wel, een effectendoos uit 1990 die geen hond meer kan repareren. Kastje is duurder dan de gp8.

dacrow
16 november 2013, 12:52
ik wel, een effectendoos uit 1990 die geen hond meer kan repareren. Kastje is duurder dan de gp8.

Inderdaad als hier iets aankomt gaan de reparatiekosten veel hoger als de 2ehands waarde.

Dirk_Hendrik
16 november 2013, 13:28
Inderdaad als hier iets aankomt gaan de reparatiekosten veel hoger als de 2ehands waarde.

Ligt er aan wat er stuk is. Dat iets dat oud is niet gerepareerd kan worden is een kreet die bij muziekwinkelverkopers thuishoort maar erg vaak onwaar blijkt. Maar verder heeft Harrie gelijk. Ik ben idd geen hond.:cooler: