PDA

View Full Version : Well hey



Daniel Dudink
12 november 2013, 20:56
Net nieuw hier want leek me toch wel handig en leuk om andere gitaristen en liefhebbers te leren kennen:ok:

Nu voor het 3e jaar les en heerlijk aan de gang met Santana:rockon:

Vroeger begonnen met drums en op 8 jaar gelee keyboard maar ook met theaterprodukties als acteur meegedaan en met musicals meegedaan. Allemaal leuk en vrij all-round dus.

Zou graag s in een band meespelen in de toekomst dusse als iemand wat weet in omgeving Amsterdam just let me know;)

Zal me s verdiepen op deze uitgebreide site en wens iedereen heeel veel muziekplezier toe hier:ok:

Grtzz

Duhsjaak
17 november 2013, 22:54
Hi Daniël
Je bent compleet en beknopt, dus eerlijk gezegd weet ik niet precies wat mijn reactie hierop zou moeten/willen zijn.

Omgeving Amsterdam toevallig de zuidelijke omgeving? Dan zouden we buren kunnen zijn.....

Ik heb jarenlang (7, ook al een tijd die een Bijbelse hook heeft) gewerkt met een collega die gelijk: 'Hetgeen God verhoede' riep.

Hartelijk welkom hier! Ga lekker rondsnuffelen en wij komen elkaar nog wel tegen........
Vriendelijke groet, Gus

gitaarvrouwtje
18 november 2013, 12:21
Welkom :) leuke dingen gedaan, leuke dingen aan het doen,dan liggen er vast nog leuke dingein het verschiet
Veel plezier hier

Daniel Dudink
19 november 2013, 21:28
Haha ok tnx en zo te zien best gezelli hier en grote bak aan muziekale ervaring. Khad net je laatste nummer geluisterd en mooie gitaarsound! Woon in west trouwens maar ken weinig muziekanten hier nog maar zal binnenkort miss s een oproepje plaatsen.

Duhsjaak
19 november 2013, 22:08
Hi D
Nou is west tamelijk groot hè? Persoonlijk vanaf mijn 5e opgegroeid in Geuzenveld.
Maar goed, Osdorp en Slotervaart hoort er ook bij natuurlijk.

Ik hoop dat je je hier thuis gaat voelen. Dat je hebt geluisterd naar mijn recentste post is een duidelijke aanleiding voor een bonuspunt.
Dat je het gitaargeluid mooi vindt voor nog één.
Weet dan dat het de allergoedkoopste Ibanez is, met de meest eenvoudige replacement elementen.
- Nek: Nek vervanging voor een errug budget tele van AxesRUs
- Midden: Brug vervanging voor een errug budget brug tele van dezelfde club
- Brug: Surf90 van GFS, door de meesten hier als blikken rotzooi uit China beoordeeld

Mijn meest laag allooi kladblok dus. Maar het speelt lekker en klinkt erg garagerock achtig. Goedkoper dan dit wordt het niet!
In 1966 zat grofweg de helft van alle tieners in bands zonder dat ze er iets van bakten, en juist die onbevangenheid probeer ik vaak in mijn liedjes terug te pakken. Want nu moeten alle gitaristen ineens goden zijn. De werkelijkheid is ander. Gelukkig maar!

Jouw wens ik dezelfde hoeveelheid plezier!
Hier (of course) en elders.
Vriendelijke groet, Gus

Daniel Dudink
19 november 2013, 23:31
Haha nou kzeg enkel nog Sloterplas en daar mag je het mee doen;) btw wel een eye-opener dat die sound uit een (verbouwde) ibanezz komt want dat was juist 1 vd gitaarmerken die me niet echt aansprak tussen al die merken in de muziekwinker en had die niet geprobeerd......so much for niet enkel op het uiterlijk afgaan.:soinnocent:
Mja er is ook zo'n ongelooflijk groot aanbod dat je onmogelijk alles kan uitproberen.

Tnx voor je leuke berichtje nog en morgen komt mn nichtje (die zingt) ff jammen voor het eerst en kheb wat inspiratie voor een versie van Lorde's Royals met wat wahwah. Ltrzz