PDA

View Full Version : Shaftesbury les paul.....iemand bekend mee?



Daniel Dudink
12 november 2013, 20:45
Ik kan een Shaftesbury les paul (made in japan) overnemen maar weet iemand hier iets van dit model af Qua kwaliteit, sound en bespeelbaarheid, prijs?

Tnx alvast!!

HaroldA
12 november 2013, 20:49
Erg vroege 70's LP kopie ... ik was absoluut niet onder de indruk, en ik heb daarna een Gerrinez en een Maya gekocht die ik wel gaaf vond!

Kost 'ie?

Daniel Dudink
12 november 2013, 21:09
Tnx voor je reply! € 200,- is z'n vraagprijs met koffer. Ben nog echt een newbee merk ik want de andere merken die je noemt zegt me nix :-P heb nu een electr. londonCity, richwood half akoustisch en een Luna net nieuw.

HaroldA
12 november 2013, 21:12
Tnx voor je reply! € 200,- is z'n vraagprijs met koffer.

Dat is geen koopje, maar ook niet erg duur. Ik denk wel dat je voor dat geld betere gitaren kunt krijgen.

Daniel Dudink
12 november 2013, 21:21
Ok tnx voor de info! Zal binnenkort er zelf op spelen en alstie lichter/ beter speelt als mn Luna kan ik ik er nog over denken ;-)

Ukeloeder
13 november 2013, 09:25
Het beste advies geef je zelf al. Bespeel hem eens en luister hoe je hem vindt klinken. Is ie ook stemvast? Dat merk je onmiddelijk wanneer je een beetje harder aanslaat (waarschuw de verkoper) en de snaren wat opdrukt. Neem dan je besluit, met in je achterhoofd HaroldA's advies, dat het geen koopje is. Succes!

Daniel Dudink
14 november 2013, 23:22
Tnx voor jullie advies en toch maar niet gekocht; idd niet echt stemvast zover ik kon beoordelen maar had er ook nog oude snaren op. Vond het les paul model wel aangenaam om op te spelen.

HaroldA
14 november 2013, 23:27
Tnx voor jullie advies en toch maar niet gekocht; idd niet echt stemvast zover ik kon beoordelen maar had er ook nog oude snaren op. Vond het les paul model wel aangenaam om op te spelen.

Waar woon je ergens? Als het in de buurt van Tilburg is kun je bij mij eens mijn 70's Les Paul nepperts (en evt een Gibson) proberen ...