PDA

View Full Version : Vox ad50vt



Jan-Douwe22
12 november 2013, 14:53
Ik kan deze versterker van iemand overnemen voor 150 euro, is dat een beetje een goede prijs?

Ik ga hem proberen, dus dan kom ik er achter of hij bevalt. Maar ik schakel eerst even de hulp van dit Forum in. Is dit een beetje een goede versterker?

alvast bedankt!

pasqual
12 november 2013, 21:28
Ik zal al moeten googelen om er achter te komen wat deze versterker nieuw kost. Ik weet niet hoe oud de betreffende versterker is, dus is het moeilijk te zeggen of dit een goeie prijs is. Dat ligt ook aan wat de markt nu doet. Allemaal zaken die jij ook kunt doen;).
En of hij goed of slecht is ligt aan jouw smaak en technisch gezien telt geluk ook mee. Ik heb als back-up versterkertje een Bugera V22. Door sommigen wordt ie als slecht gecategoriseerd, ik vind 'm super! En zo zijn er tal van voorbeelden te noemen van versterkers die als goed te boek staan die bij anderen alleen maar ellende hebben gebracht.....etc....

nak
12 november 2013, 22:48
Vond hem okee maar ergerde mij op den duur aan het geluid wat ik beschrijf als geluid met 'scherpe naaldjes' er in.
Misschien komt het engels woord 'harsh' er het dichts bij.

Verder kan dat ding wel van alles en met genoeg effecten maar ik speelde metal en daar vond ik hem niet zo geschikt voor.
Clean en crunch was nog wel te doen. Het hangt er maar van af welke stijl je speelt.
150,- is ook wel het max wat ik ervoor zou geven.