PDA

View Full Version : jim root telecaster



erinus
8 november 2013, 23:33
Hey iedereen
Ik ben van plan om n telecaster model Jim root aan te schaffen .
Ik heb hier ergens gelezen dat je deze in Engeland voor ong 700 euro kan bestellen .
Heeft iemand een link of meer info ?
Alvast bedankt

vulvasonic
9 november 2013, 00:07
700??? Met invoeren en de hele rambam erbij? Lijkt me stug. Ik weet niet of we het over dezelfde hebben, maar bij Thomann staat ie voor +/- 950. Ik noem bewust Thomann, omdat je er redelijkerwijs vanuit kan gaan dat alles daar voor de laagste prijzen weggaat. Bovendien komt al het Fender spul (meen ik) via Duitsland Europa in.

Dit gezegd hebbende zou ik niet snel een gitaar kopen zonder er op gespeeld te hebben. Nu zit je met zo'n Jim Root geval redelijk safe en bovendien kun je 'm altijd nog terugsturen. En dat zal met Engeland wat minder makkelijk zijn, vrees ik. Maar goed, als 950 het goedkoopst is en je kunt 'm elders voor 700 'krijgen', dan KAN ik me voorstellen dat zoiets lokt. Maar reken je niet rijk. Ik zou het risico op voorhand al niet nemen. Sterker, ik zou ervoor kiezen een vergelijkbaar model zelf te 'bouwen'. Veel leuker. :)

Rock Bottom
9 november 2013, 04:00
Ik weet niet of het voor de 700 lukt maar in Engeland wat bij de EU hoort betaal je geen invoer rechten etc.

beruk
9 november 2013, 07:54
De winkels die ik weleens raadpleeg doen em voor 800 GBP. Lijkt me geen voordeel boven Thomann.

erinus
9 november 2013, 10:14
hier wordt gezegt van die 700 euro .. wel even scrollen maaar
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?132114-Gitaar-met-volgende-kenmerken-)&highlight=gitaar+volgende+kenmerken
wat vinden jullie trouwens van deze gitaar ?

Rutger Molenberghs
9 november 2013, 11:22
Dat topic 3,5 jaar oud! De prijzen zullen ondertussen wel wat anders liggen.

YannickH
9 november 2013, 13:05
ik heb de jim root telecaster gehad en vond het echt een waardeloze plank...
super slechte tuners! bleef geen minuut gestemd staan.
afwerking was bagger! de side dots stonden allemaal scheef.
de neck was redelijk dik en de matte lak trok helemaal op niks!
de lak begon heel snel te blinken waar je arm op de gitaar rust.
gewoon 1 hoop ellende!