PDA

View Full Version : [Aangeboden] Producer/studio technicus



francisvandijke
7 november 2013, 16:28
Heb je maanden lang lopen zweten in de repetitieruimte om nummers te schrijven? En wil je al je harde werk nu vast gaan leggen? Er komt heel wat kijken om een productie te maken die dezelfde energie heeft als ruimte vol muzikanten met het volume op 11.
Daarbij kan mijn hulp als producer/engineer van waarde. Ik ken de weg in een studio en ken de opname- en mix-technieken om hetgene wat jij in je hoofd hoort uit twee speakers te krijgen.
Dus ben je van plan om binnenkort te studio in te duiken om iets op te nemen, of je wilt je werk laten af mixen, en je wilt je sound naar the next level brengen? Drop me a line!
Contactgegevens en verdere info staan op mijn site: www.francisvandijke.nl

Groetjes,

Francis

Baker
9 november 2013, 15:07
Schaamteloze spam...

gitaarvrouwtje
9 november 2013, 15:19
ach t komt eigenlijk zo onsympathiek over je op een forum te registreren zonder zelfs maar voor te stellen en dan je bedrijf te promoten, dat ik niet denk dat er veel mensen zin aan gaan hebben
zomaar een gedachte hoor

Duhsjaak
23 november 2013, 21:03
Prachtig! Uit de serie: Zij houdt van hem; hij ook.

Van technici/producenten (m/v) mag je verwachten, dat oog en oor voor detail aanwezig zijn. Ook het vermogen kritisch naar eigen prestaties kijken is essentieel.

Wat denk je dus hiervan:
- Daarbij kan mijn hulp als producer/engineer van waarde.

Een ronkende tekst? Soit! Een manke ronkende tekst. Ha ha ha ha ha.
Goed gedaan man! Sterke entree!
Succes! Gus

Swaag
23 november 2013, 23:16
Och, er is ook een subforum "Lessen". Daar bieden allerlei leraren zich aan zonder zich voor te stellen.