PDA

View Full Version : Volbeat - A Warrior's Call



LaszloVersteeg
7 november 2013, 16:10
Hey hallo!

Ik weet niet of er veel Volbeat fans op dit forum zit, maar ik heb een filmpje gemaakt van A Warrior's Call:)
Deze is voornamelijk om de camera te leren kennen en om de beeldkwaliteit en het geluid van Youtube te testen. Ben nog niet helemaal tevreden over de beeldkwaliteit, dat moet beter kunnen!


http://www.youtube.com/watch?v=Sr18Yyf_B5w

Fusion
7 november 2013, 17:53
Afgrijselijke muziek.

Beeldkwaliteit: lijkt me dik in orde, maar ben geen kenner.

Geluidskwaliteit: weet niet precies wat je we/niet speelt.

Mooie gitaar.

Spel: lekker metal slagje heb je.

Duhsjaak
9 november 2013, 08:10
Op festivals of in de Paradiso's van deze wereld komen de gasten die deze muziek goed vinden in grote getale samen.
Hoe het dan kan, dat jij (of andere mensen die dit soort strak georganiseerde knalharde muziek maken) zo weinig respons krijgen blijft een raadsel voor mij.

Is het soms niet cool om te laten blijken dat je naar de muziek van een ander luistert?

Ik ben het stap voor stap met F eens, dus daarmee schiet je niks op.
Plus dat je er weinig wijze van wordt.

Volgens mij is het super gedisciplineerd en goed overdacht. Beeld klopt/geluid klopt. Maar misschien dat mensen in the know er dingen uithalen die ik over het hoofd heb gezien.
Daarop wachten we gewoon nog effe.
Vriendelijke groet, Gus

Rizz
9 november 2013, 08:42
Ben geen fan, maar strak gespeeld! Had graag gezien en gehoord dat je op het einde de andere gitaar had gepakt.. Maar je kan ook geen 2 dingen tegelijk.. Nogmaals, goed!

gitaarvrouwtje
9 november 2013, 09:12
Van uitgerekend mij met een totaal andere muzikale richting zou men het wellicht niet verwachten, maar ik vond t mooi om naar je te kijken en luisteren, ik zie dat je met plezier speelt en retestrak
En
Ik ken Volbeat,..het is 1 van de bands die uit de boxen van zoon schallen :D
Ik heb geleerd er naar te luisteren, ook mijn muziek is het niet, maar ik waardeer wel de moeilijkheidsgraad, want STRAK spelen enzo beheersd als je het hier doet dat is ook een kunst , eentje de ik niet beheers
Mooie gitaar ook

Wbt je video en geluid, ik zie een filmpje dat boven de middenmoot uitsteekt, twee camera hoeken, en je geluid lijkt ook weinig mis mee
Youtube zal je kwaliteit helaas altijd wat negatief beinvloeden,..daar heb jij geen macht over
Kortom
Very nice
Ga zo door