PDA

View Full Version : Red plate versterker, waar te koop in (de buurt van) NL ? Nieuw/2e hands?



lespaulnmarshall
5 november 2013, 10:41
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een redplate versterker, maar kan er maar geen vinden in nederland. Over de grens mag ook als het niet al te verweg is.
Weet iemand toevallig waar er eentje te koop staat in nederland? Nieuw of 2e hands maakt niet uit, in een winkel of priveverkoop. Type maakt ook niet zo heel veel uit, ze lijken me eigenlijk allemaal te gek!
Laat het aub even weten als je weet waar ik er eentje kan vinden.
Vast bedankt,
Maurice

Edit: mocht je er zelf een hebben die je misschien weg wilt doen of misschien wel iemad weten die hem misschien weg zou willen doen, laat het dan ook even weten graag.

Pepe
5 november 2013, 10:53
Onze medeforummer in delft heeft/had er eentje te koop wat bijzonder is want rare as hen's teeth. Maar het mag niet teveel kosten begrijp ik? 2000 voor een 2e hands ben je zo al kwijt ALS je ze al kan vinden.

Waarom eigenlijk?

lespaulnmarshall
5 november 2013, 10:55
Wie is de medeforumer in delft?
Redplate is idd zeldzaam in NL. Vandaar dat ik het hier vraag ;-)
Prijs is denk ik niet zo'n probleem als het niet onredelijk is.

lespaulnmarshall
5 november 2013, 10:56
Ik wil trouwens een redplate hebben omdat ik die sound gewoon echt te gek vind....

Pepe
5 november 2013, 11:20
dat is Aram maar driekwart jaar geleden dus kleine kans.

lespaulnmarshall
5 november 2013, 11:23
dat is Aram maar driekwart jaar geleden dus kleine kans.

Oh, ik heb al contact gehad via marktplaats met ene aram, ik neem aan dezelfde.
Hij deed hem niet meer weg omdat hij hem toch nog nodig heeft in zijn band.

lespaulnmarshall
5 november 2013, 11:26
Ik ben ook in onderhandeling met iemand anders die er ook eentje heeft maar die weet ook nog niet zeker of hij hem weg wil doen of niet.

Ik zou er ook een in de vs kunnen bestellen maar dan zit ik erg lang zonder main amp dus ik probeer er eest een hier in NL te vinden.