PDA

View Full Version : Mijn eerste band/jambuddy



StudioPawl
4 november 2013, 22:48
Hallo mede gitaristen,

Sinds kort zit ik hier op Gitaarnet een beetje rond te kijken tussen alle superleuke topics, maar ik ben ook opzoek naar iemand die zin heeft om te gaan jammen! Het lijkt me te gek om samen met iemand te gaan oefenen omdat je daar natuurlijk ook heel veel van leert.

Ik ben 17 jaar oud en ik speel nu net 3 jaar elektrisch gitaar. Op een eindexamenconcert en een paar keer meespelen met wat oude vrienden heb ik dus nauwelijks tot geen podiumervaring. Toch zou ik het nu graag een keer willen proberen om lekker met een band of een paar mensen te gaan jammen. Nou niet gelijk denken dat ik koos vriendloos ben, maar mijn vrienden zijn niet van het muziek maken, ik ben eigenlijk de enige die er interesse voor heeft.

Ik speel dus vaak alleen gitaar omdat ik niet echt mensen ken die ook elektrisch gitaar spelen. Mijn vraag dus of iemand zin in heeft om lekker te gaan spelen met een groepje mensen of met z'n tweeën. Ik woon zelf in Almere maar 't Gooi is ook goed toegankelijk voor mij omdat ik daar op school zit.

Laat maar weten of je interesse hebt via dit topic of een privé bericht.

Keep rockin'

StudioPawl


p.s Ik speel vooral classick rock, GnR, Eagles, ACDC, Ted Nugent, enzovoort. Maar ik sta voor vele stijlen open!