PDA

View Full Version : Bandleden gezocht omg. Den Haag



NeeraDJ
30 juni 2003, 15:34
Ik ben zanger+(solo)gitarist van 15 jaar en zou een NIEUWE band in Den Haag op willen richten. Mijn oude band is uit elkaar, omdat sommige bandleden te ver weg woonden en uiteindelijk niet naar Den Haag wilden komen. Ik zoek dus echt mensen die in Den Haag wonen of mensen die geen problemen hebben om er naar toe te gaan. Ik beschik over een Gibson Flying V Designer, Fender Stratocaster '60, Marshall MG (versterker), V-Tech zanginstallatie en een Avora basgitaarversterker.
Ik ben op zoek naar een bassist, drum-mer/ster en evt. een tweede gitarist. Ik zing, maar als je een geweldige zanger bent dan mag je ook wel in mijn plaats komen zingen. De tweede gitarist van m'n vorige band wilt nog wel spelen, maar ik ben nog op zoek, omdat hij één van de leden was die in de eerste plaats niet naar DH wilde komen.

We spelen covers en eigen nummers met invloeden van Black Sabbath, Ozzy Osbourne, Megadeth, Metallica, Iron Maiden, Suicidal Tendencies, Black Label Society en alles wat jij ook wilt spelen.

Je kan me toevoegen op MSN of mailen naar morbidneer@msn.com

PS: Toetsenisten of andere muzikanten kunnen zich ook aanmelden!

NeeraDJ
30 juni 2003, 15:38
Ik wil me ook wel aanmelden voor bandjes die iemand als mij zoeken. Ik bespeel de basgitaar, solo+ritme gitaar, ik zing en ik bespeel ook de piano.

Justinschut
30 juli 2003, 15:26
Ik wil nog best naar Den Haag komen hoor 8-)

HIMrazorblade
30 juli 2003, 22:14
grr ik zoek een toetsenist/iemand die piano speelt, tlukt me alleen niet om er 1 te vinden

NeeraDJ
3 augustus 2003, 00:49
Jij zoekt wel erg veel, maar reageert nergens op :evil: