PDA

View Full Version : Ac15c1 pl



Thunder_be
29 oktober 2013, 20:20
Dit weekend nieuw versterkertje aangeschaft, de VOX AC15C1 PL (de limited edition).
Speel nog maar enkele maandjes gitaar, dus tegenover mijn Marshall MG10CF is dit een wereld van verschil.
Ik heb wel een hopelijk klein probleempje, licht geruis over mijn master volume knop (geen pedaal aangesloten, geen gitaar aangesloten, gewoon versterker opzetten en hoe luider ik de volumeknop draai, hoe luider het geruis.
Iemand hier die ook zo een versterker heeft en hier ervaring mee heeft? Anders spring ik de winkel terug binnen want denk niet dat dit normaal is voor een nieuwe VOX.

Fotootjes ga ik een van deze dagen nog nemen, voorlopig mijn kamertje nog aan het installeren :crazyhappy:

piker
30 oktober 2013, 08:46
Een lichte ruis is wel normaal denk ik. Dat heb ik ook met mijn ac30. Proficiat met je nieuwe amp!

Thunder_be
30 oktober 2013, 20:19
Thx voor antwoord, is allemaal nog nieuw voor mij, en heb gemerkt als ik aan tweede knop draai het geruis verminderd (zelfs helemaal weg gaat).
Superversterker die Vox, ben er heel blij mee, nu binnenkort nog zien voor een goede pedaal voor wat effectjes erbij te hebben :D
En paar fotootjes posten :D

10us
31 oktober 2013, 11:09
Hier ook een AC30 en ruist altijd een beetje, daar staan de Vox AC's ook wel om bekend heb ik begrepen. Niets aan de hand zou ik zeggen; hoe harder hij ruist, hoe harder je er overheen blaast als je gaat spelen :)

En een tip als je vooral thuis speelt; Niet te dicht op je versterker zitten met je gitaar, en dimmers uit. Bij mij in de woonkamer zit een dimmer en als ik over single coil speel en dat ding staat aan dan is het alsof iemand een electriciteitsmast in de woonkamer parkeert :)

Veel plezier er mee!

Thunder_be
1 november 2013, 06:59
Ok thx voor de tips ! ondertussen ben ik het gewoon, het is niet dat het een erg storend geruis is, vroeg mij enkel af of dit normaal was :-)

Ruud313
1 november 2013, 09:23
Wat een mazzel, nog maar een paar maanden gitaar spelen en dan al zo'n coole versterker! Veel plezier met je Vox!