PDA

View Full Version : Nu een definitief antwoord.. Ja of nee Phoenix lesPaul kopen



robpeters87
30 juni 2003, 14:02
Nu wil ik et weten Phoenix les paul wel of niet kopen,
Ja of nee... :???:

X-Pensive Wino
30 juni 2003, 14:02
NEE

X-Pensive Wino
30 juni 2003, 14:03
Ja
:wink:

robpeters87
30 juni 2003, 14:04
Ok... en waarom ? :???:

X-Pensive Wino
30 juni 2003, 14:06
ja weet ik veel dat vraag je toch niet :wink: :wink: :wink: :-D :-D
doe gewoon wat je zelf wil ik vraag toch ook niet hier zal ik een nieuwe gitaar kopen of niet :roll:

robpeters87
30 juni 2003, 14:08
Ok maar is ie et waard om gekocht te worden voor 292 euro...

:lol:

jorrit
30 juni 2003, 14:08
nee

robpeters87
30 juni 2003, 14:09
kijk da's duidelijk...

X-Pensive Wino
30 juni 2003, 14:10
als jij vind dattie het waard is moet je het doen.
iemand kan wel voor 3000 euro een mooie gibson kopen en weer iemand anders zegt ben je helemaal gek geworden.
snappie ?
dus omdat iemand nee zegt vind jij het hem ook niet waard?
:???: :???: :???:

robpeters87
30 juni 2003, 14:13
Ok maar ik wil weten of jullie "deskundige gitaarexperts" het zouden doen ....... :-D

robpeters87
30 juni 2003, 14:15
Als jullie nee zeggen betekent dat niet dat ik het niet doe maar ik hou het wel in m'n achterhoofd als ik in de winkel sta.... snappie

ijzerbroot1
30 juni 2003, 14:16
Als jij het een mooie vind en hij speelt lekker, who cares who made it? Dan is die prijs mooi meegenomen. Doe wat je zelf wilt. Ik heb die stagg les paul gekocht voor 199 (nieuw) omdat ik 'em mooi vond en omdat ie lekker speelde. Dan hoeft er van mij niet zonodig gibson ofzo op te staan.
Kijk maar naar die gozer van white stripes (of hoe ze ook heten) die speelt ook op een cheapo gitaartje. En waarop is jimi hendrix begonnen? Yup......

Succes

X-Pensive Wino
30 juni 2003, 14:18
:-D
nou daar komt een deskundig advies :razz:
heb je het geld er voor ? klinkt hij zoals je wilt ? speelt tie lekker dus hals enz enz ,zo ja KOPEN DAT DING :-D :
en zo niet, niet doen
en lekker door sparen
Deskundig genoeg :???: :-D

Bins
30 juni 2003, 14:19
Als ie lekker speelt en goed klinkt: Ja

Als ie lekker speelt en niet goed klinkt, maar onversterkt wel: Ja, maar voor een paar euro minder.

Als ie lekker speelt en kut klinkt, versterkt en onversterkt: Nee

Als ie niet lekker speelt: Nee.

robpeters87
30 juni 2003, 14:20
dat is nou deskundig en duideklijk

alhambra
30 juni 2003, 14:29
dat is nou deskundig en duideklijk

Heb niks met deskundigheid te maken, als je een beetje nadenkt dan kan je dat zelf ook wel beoordelen.

Als je nog een keer zo'n vraag heb denk er dan eerst is zelf overna en als je dan nog vragen hebt kom dan met een duidelijke beschrijving van de gitaar of een link met foto/beschrijving daar kunnen we wat mee.

rood of blauw kopen ja of nee ???????? :-D <<< he kijk een smiley

robpeters87
30 juni 2003, 14:33
Ok dat is ook weer zo maar wie weet heeft er iemand fantastische (of niet) ervaringen mee en kan die mij een beetje advies geven

kokteejl
30 juni 2003, 14:37
ma koop hem toch gewoon :o :o :o
die prijs valt toch nog mee? ok het is gooien met geld maar als ie je echt niet aanstaat maar hij is nog mooi, hang hem gewoon omhoog joh

Harry
30 juni 2003, 14:54
er zijn zoveel duizenden b- en c-merken dat het wel heel toevallig zou zijn als iemand hier op dat betreffende merk gespeeld zou hebben, dus het is een kwestie van uitproberen. Heb je het geld er voor over, ja of nee is ook niet voor een ander te beantwoorden. Ik kan niks zeggen over de prijs, ik geef altijd meer geld uit aan gitaren.

The Mule
30 juni 2003, 21:03
NEE

Gewoon wachten tot je een gitaar treft waarbij je niemand nodig hebt om je over wat voor 'n streep dan ook te trekken of duwen...

Droffie
1 juli 2003, 19:18
Man koop dat ding gewoon...Ik heb pedalen die duurder zijn dat die gitaar. Bevalt ie niet verkoop je 'm gewoon weer...toch??
Niet bang zijn om een miskoop te doen. Die hebben we allemaal wel eens gedaan. "t zal niet de laatste Gear Acquisition zijn die je gaat doen...Wel eens van GAS gehoord!!
Daar hebben de meesten van ons hier last van. :-D Dus daar krijg jij ook vast last van...

gegroet.
D

gengar
1 juli 2003, 19:51
vind dat de gitaarkenners een beetje dom reageren als een beginnend iemand voor advies vraagt. Domme plaatjes van je gitaar op het net zetten is lekker intelligent bezig zijn.
Denk dat je inderdaad gewoon moet kijken hoe dat ding je bevalt. het is zeker slim om gewoon met een goedkoop ding te beginnen als hij maar goed bespeelbaar is. Als je het moe bent, heb je tenminste niet al je geld uitgegeven. En zelfs uit een 3000 pleur bak komt in het begin een verschrikkelijk geluid. Als dat ding octaaf is (over heel de hals) kun je je er bijna niet aan stoten..

Static-M
1 juli 2003, 20:27
Nee das duidelijk :-?. "Als ie octaaf is..." zeg dan tenminste nog octaafzuiver!