PDA

View Full Version : Voorstellen!



Loraine
27 oktober 2013, 23:33
Hallo,

Ik zal me ook eens even netjes voorstellen; Ik ben Loraine, 24 jaar jong, en heb sinds een weekje het gitaarspelen weer opgepakt. (Nouja, weer.. Heb ongeveer een jaar geleden een gitaar gekocht en 1 of 2x gespeeld.)

Ik werk in de dierverzorging bij een papegaaienopvang en in mijn vrije tijd kijk ik graag series, ben ik met mijn eigen papegaaien bezig, of ben ik gewoon lekker weg. En sinds een weekje mag ik daar de gitaar dus aan toevoegen.

Zoals ik al zei heb ik een jaartje geleden een gitaar gekocht. Gewoon een van de goedkoopste die er te vinden was, voor het geval ik er toch niet mee door wou gaan. Ik moet zeggen dat ik nu toch wel erg gemotiveerd ben. Zit momenteel erg krap qua geld, dus een goede dure gitaar zal er zowieso niet in zitten, maar ik denk dat ik binnenkort toch wel op zoek wil naar eentje die een iets betere kwaliteit heeft, desnoods 2ehands. Maargoed, daar val ik jullie tegen die tijd wel mee lastig :) Om diezelfde reden zit persoonlijke gitaarles er helaas niet in. Dus doe alles via internet. Niet heel handig, en het zal allemaal vast wat langer duren, maar het wil op zich prima. Ik ben nu bezig met de akkoorden. E en A nu gehad. Nu is het vooral oefenen met overpakken. Dat gaat wel prima, alleen de snelheid nog. En dan op naar de rest van de akkoorden.

Mijn grote voorbeeld is John Mayer. Mede door hem ben ik ook weer gemotiveerd geraakt om de gitaar weer uit de kast te halen. Heb hem Woensdag live mogen bewonderen in de HMH. Wat is die man een held! Als ik ooit 1% kan, van wat hij kan, dan ben ik al blij. Er zijn een aantal nummers van hem die ik zó graag zou willen kunnen spelen. Maar dat niveau heb ik nog lang niet bereikt. Maargoed, een doel hebben is nooit verkeerd lijkt me.

Ik hoop dat ik veel van dit forum kan opsteken, en hier terecht kan met alle vragen die ongetwijfeld nog zullen gaan komen.

Jedeel
28 oktober 2013, 18:15
Hoi Loraine.

Ook voor jou veel plezier hier op het forum!!!

Wat heb jij een leuk beroep; papegaaien verzorgen. Ik ben jaloers op je!!

Ik hoop dat je in de toekomst méér tijd ziet/krijgt voor het gitaarspelen.

Loraine
29 oktober 2013, 12:59
Dankje! Ja, ik mag ook zeker blij zijn met zo'n baan!

Tijd zal ik wel maken! Hoop alleen dat het eelt op mn vingers niet te lang op zich laat wachten, haha.
Loop nu de hele dag met gevoelloze tintelende vingertoppen, ook niet echt ideaal :p

Jedeel
29 oktober 2013, 19:01
Volhouden..... eelt gaat er vanzelf komen! ;-)

Rizz
30 oktober 2013, 08:28
En na dat eelt komen die gevoelloze vingertoppen weer, zonder tinteling.. Gaat helemaal goed komen!

Welkom en vuur je vragen maar af, genoeg welwillende zielen hier om ze te beantwoorden!

Duhsjaak
30 oktober 2013, 11:44
En na dat eelt komen die gevoelloze vingertoppen weer, zonder tinteling.. Gaat helemaal goed komen!

Welkom en vuur je vragen maar af, genoeg welwillende zielen hier om ze te beantwoorden!

Hi L
Vragen OK, maar geen FAQ. Moet je maar opletten.

Geintje. Weet niet welke smiley maar da's niet echt een punt toch?
Tot........
Vriendelijke groet, Gus

Loraine
4 november 2013, 20:53
Wees gerust, ik ben bekend met de zoekfunctie, dus zal geen vragen stellen die niet gesteld hoeven te worden :)

Bedankt allemaal!

Duhsjaak
4 november 2013, 22:53
Wees gerust, ik ben bekend met de zoekfunctie, dus zal geen vragen stellen die niet gesteld hoeven te worden :)

Bedankt allemaal!

Wij hebben hier allemaal wel een mening over de zoekfunctie. Laten we maar zeggen dat bij alle kwaliteiten van dit forum, er maar zeer weinigen zijn die daar spontaan en zonder slagaderlijk bloedvergieten de zoekfunctie bij zullen noemen.

Ik was gewoon een beetje melig aan het dollen.
Neem het vooral niet àl te serieus.
Sorry.
Stel gerust je vragen. Moet al wel gek lopen wil je daar geen goedmoedig antwoord op krijgen.

Nog eens welkom,
vriendelijke groet, Gus

Loraine
5 november 2013, 16:25
Geen probleem hoor. Heb zelf ook meerder fora beheerd, dus weet hoe irritant het is om precies dezelfde vragen
telkens voorbij te zien komen, vandaar mijn reactie.

Mocht ik vragen hebben waar ik zo niet uitkom, zal ik die hier zeker online gooien. Bedankt.