PDA

View Full Version : Finale versie "Take me in your arms"



zoldergitarist
27 oktober 2013, 12:52
Na een aantal aanpassingen en wat meer aandacht voor de mix vind ik het wel goed zo. Ik hoop dat ie een beetje lekker uit de speakers knalt. https://vimeo.com/77821155

Ernest01
27 oktober 2013, 13:09
Knap stuk werk. Vooral hoe je de zang hebt geïsoleerd van het orgineel.

Backing en solo klinken erg goed. Goed gespeeld.

Alleen bespeur ik 'hier en daar' een timing die niet helemaal aansluit.
De zang is dan niet iets te langzaam.
Verder een goede productie.

zoldergitarist
27 oktober 2013, 13:23
Knap stuk werk. Vooral hoe je de zang hebt geïsoleerd van het orgineel.

Backing en solo klinken erg goed. Goed gespeeld.

Alleen bespeur ik 'hier en daar' een timing die niet helemaal aansluit.
De zang is dan niet iets te langzaam.
Verder een goede productie.

Bedankt ! Klopt wat je zegt er zitten wat timing foutjes hier en daar viel me later pas op, je hebt goede oren.

Duhsjaak
28 oktober 2013, 07:58
Lekkkùùùùùùùr!!!
Zal ze leren die Isleys met hunnie schoenen op de kussens. De volle blaf erop Z.! Kende het origineel ook nog. Was ik niet echt van onder de indruk!
Vriendelijke groet, Gus

(Aan het eind rommelt het ineens een beetje vreemd. Ook de klank van de gitaar is dar effe anders. Is dat een restant van een eerdere take?)

zoldergitarist
28 oktober 2013, 09:19
Lekkkùùùùùùùr!!!
Zal ze leren die Isleys met hunnie schoenen op de kussens. De volle blaf erop Z.! Kende het origineel ook nog. Was ik niet echt van onder de indruk!
Vriendelijke groet, Gus

(Aan het eind rommelt het ineens een beetje vreemd. Ook de klank van de gitaar is dar effe anders. Is dat een restant van een eerdere take?)

Bedankt Gus, rommelarij aan't eind? bedoel je dat blues jazz rommel stukkie? Dat heb ik in elkaar gefrommeld omdat ik mij geen raad wist met hoe ik er een einde aan moest maken ha ha.

Lexvandoef
28 oktober 2013, 12:26
Ik ken het origineel niet maar je geeft er een lekkere rocky feel aan, klinkt zeer fijn! Vette zangtrack trouwens ook, heb je die van het origineel gepikt? Goed gedaan dan! Zo niet, nog beter gedaan ;).

zoldergitarist
28 oktober 2013, 12:39
Ik ken het origineel niet maar je geeft er een lekkere rocky feel aan, klinkt zeer fijn! Vette zangtrack trouwens ook, heb je die van het origineel gepikt? Goed gedaan dan! Zo niet, nog beter gedaan ;).

Bedankt Lex !
Dit is het origineel http://www.youtube.com/watch?v=Fu1784j7U4g