PDA

View Full Version : Iedereen die denkt dat Gilbert, Vai, ed snel zijn...



Brianmayrulezzz
30 juni 2003, 13:24
start NU kazaa of iets dergelijks op, en zoekt naar michael angelo: speed_skills (is wel een video, ongeveer 7 mb)

reacties....

btw, Vai, Gilbert en Malmsteen zijn ook snel hoor! ;)

jorrit
30 juni 2003, 13:55
jah k ken hm al....erg vet.....is het downloaden waard voor de mensen die het nog niet kennen.....

Theije
30 juni 2003, 14:03
Wtf? das echt ziek, ik dacht eerst dat het versnelde opnamen waren ofzo, die stukjes waar die steeds afwisseld met z'n hand boven en onder langs de hals dat gaat echt snel!
Die gast krijgt echt vette reuma later :D

Wel een vadsig lelijk gitaar trouwens en dat haar kan echt niet :D

gerrekat
30 juni 2003, 14:07
check zijn CD's met Nitro eens!

Brianmayrulezzz
30 juni 2003, 14:12
Die gast krijgt echt vette reuma later :D

en wat dacht je van RSI?

Static-M
30 juni 2003, 14:16
Kom op mensen, daar trap je toch niet in??? Dat kan gewoon niet. Kijk alleen al hoe z'n hoofd beweegt, zo kan dat gewoon niet. Versnelde opnamen!

Matsvansanten
30 juni 2003, 14:26
jah ik heb dat filmpje ook al een tijdje.....idd best wel ziek :lol:

Static-M
30 juni 2003, 14:30
Muaaaaaahahahaha ik heb em net nog een keer bekeken, en het is gewoon totaaaaaal nep! Het is onmogelijk om je hand zo snel om je hals heen te bewegen, laat staan om nog een snaar op de goede plaats te raken ook.... Sjezus. Serieus. Nep. Maar. Goed. :-?

Barret Wallace
30 juni 2003, 14:52
Muaaaaaahahahaha ik heb em net nog een keer bekeken, en het is gewoon totaaaaaal nep! Het is onmogelijk om je hand zo snel om je hals heen te bewegen, laat staan om nog een snaar op de goede plaats te raken ook.... Sjezus. Serieus. Nep. Maar. Goed. :-?

hehe het is dus echt... Hij heeft dit pas geleden nog gespeeld op NAMM 2003

Harry
30 juni 2003, 15:03
dit kan alleen maar als je heel veel oefent. Als je zoveel oefent kom je niet meer aan muziekmaken toe. Dus zonde van de tijd.

Barret Wallace
30 juni 2003, 15:14
valt wel mee zo moeilijik is dit nou ook weer niet

Negative K3 fan
30 juni 2003, 15:17
rusty is toch sneller, en vooral ook netter in de sweeps.

Barret Wallace
30 juni 2003, 15:20
rusty is een machine :roll:

Maiden Michiel
30 juni 2003, 15:28
SUPEROUD dit, Michael Angelo is GOD!!

Harry
30 juni 2003, 15:29
valt wel mee zo moeilijik is dit nou ook weer niet


:-D :-D ik heb het niet gezien, ik roep dit soort dingen altijd als jullie het weer over 'die en die is zo snel' hebben.

Barret Wallace
30 juni 2003, 15:34
jij verdient een rammel

Harry
30 juni 2003, 15:58
jij verdient een rammel


neeee, alsjeblieft geen rammel. Misschien ga ik zelf ook wel een keertje oefenen, als het bevalt ga ik misschien ook wel snel spelen (maar ik ga er niet over lullen, zoals jullie :D )

Phoenix Rising
30 juni 2003, 16:20
Michael Angelo heb ik ook een keer met zijn double neck bij de Tros tv show gezien met Ivo Niehe :)

Maarja hij kan dat allemaal echt wel, ik heb meer videos van hem dan doet ie dat ook, het klinkt alleen helemaal nergens naar. En Michael Angelo doet echt niet onder voor Rusty Cooley hoor neg k3 fan, het geluid van die video is gewoon heel erg fuzzy ik heb veel betere opnames van hem gezien en gehoord.

Static-M
30 juni 2003, 16:41
Wou je zeggen dat ie dat met z'n hand over de gitaarhals echt kan? :o Duudddddeeeee!!!!! Ik vind het al knap alleen al hoe die met z'n hoofd beweegt; dat is al vaag!

Barret Wallace
30 juni 2003, 16:45
Wou je zeggen dat ie dat met z'n hand over de gitaarhals echt kan? :o Duudddddeeeee!!!!! Ik vind het al knap alleen al hoe die met z'n hoofd beweegt; dat is al vaag!

dit filmpje valt nog wel mee ik heb een ergere :D

jorrit
30 juni 2003, 18:07
zoals???

Barret Wallace
30 juni 2003, 18:33
eentje met vier halzen en dan gaat hij snel van de ene naar de andere hals met rare trucjes echt wierdd

jorrit
30 juni 2003, 19:15
ooow ik dat dat je iets leuks had van een andere gitarist.....

Barret Wallace
30 juni 2003, 20:24
ooow ik dat dat je iets leuks had van een andere gitarist.....

tja als JB nog zou leven...

Static-M
30 juni 2003, 20:26
Heej Barret, gooi ff online!

Anders Destium
30 juni 2003, 20:31
Ik heb jaren terug eens een instructievideo gezien waarbij de gitarist ook steeds boven- en onderlangs speelde, en toen ging mijn leraar uitleggen dat het best meeviel en hij speelde doodleuk een stukje mee (de lul :wink: )

Barret Wallace
30 juni 2003, 20:34
Heej Barret, gooi ff online!

ik zal het proberen ik heb namelijk niet zoveel speez meer

Barret Wallace
30 juni 2003, 20:37
Ik heb jaren terug eens een instructievideo gezien waarbij de gitarist ook steeds boven- en onderlangs speelde, en toen ging mijn leraar uitleggen dat het best meeviel en hij speelde doodleuk een stukje mee (de lul :wink: )

hoe heet die leraar :o

Anders Destium
30 juni 2003, 20:39
Arie Storm, alleen is de knakker geswitched naar Jazz toen hij naar het conservatorium ging...

Als je even oefent weet ik zeker dat jij het ook kan hoor Shakeel, je speelt de laatste tijd redelijk impressive :)

Barret Wallace
30 juni 2003, 20:44
Arie Storm, alleen is de knakker geswitched naar Jazz toen hij naar het conservatorium ging...

Als je even oefent weet ik zeker dat jij het ook kan hoor Shakeel, je speelt de laatste tijd redelijk impressive :)

hmm Arie Storm.. ik zal eens aan men leraar vragen of hij hem kent

nog bedankt voor je compliment trouwens :lol:

Hier is nog een mp3tje ;) http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=17700&start=0

Ibanez
30 juni 2003, 21:10
Cool man, Arie Storm is de gitaarleraar van een vriend van mij. Is niet echt een shredder meer een allround gitarist (met een strat :) ) Hij speeld in wyatt. Check www.wyattonline.nl

Anders Destium
30 juni 2003, 21:29
Hij zat op het VWO bij me in de klas en was toen al altijd met gitaarspelen en theorie bezig. Hij speelde al na een paar maanden op het conservatorium in een veelgevraagde coverband die zelfs in Duitsland en Belgie speelde, maar dan wel op een JEM :)

Maiden Michiel
1 juli 2003, 10:47
Michael Angelo heb ik ook een keer met zijn double neck bij de Tros tv show gezien met Ivo Niehe :)

Maarja hij kan dat allemaal echt wel, ik heb meer videos van hem dan doet ie dat ook, het klinkt alleen helemaal nergens naar. En Michael Angelo doet echt niet onder voor Rusty Cooley hoor neg k3 fan, het geluid van die video is gewoon heel erg fuzzy ik heb veel betere opnames van hem gezien en gehoord.

Dan wil ik het jou even na zien doen ja?

taylor
1 juli 2003, 11:07
ik ben is naar 1 clinic van hem geweest.

hij schijnt en degree in muziek te hebben,ik vond het niet echt wat alleen en akoestisch klassiek stuk was wel aardig.

maarja smaak he

Ibanez
1 juli 2003, 11:09
Hij zat op het VWO bij me in de klas en was toen al altijd met gitaarspelen en theorie bezig. Hij speelde al na een paar maanden op het conservatorium in een veelgevraagde coverband die zelfs in Duitsland en Belgie speelde, maar dan wel op een JEM :) Die jem heeft nog steeds maar hij verkoopt hem omdat ie er niks meer mee doet ofzo. Maar wel cool dat je bij hem in de klas heb gezeten. Jij kent kim wijsbeek toch ook?

Brianmayrulezzz
1 juli 2003, 21:22
dit kan alleen maar als je heel veel oefent. Als je zoveel oefent kom je niet meer aan muziekmaken toe. Dus zonde van de tijd.

Iemand met een 'gewone' baan wekt van negen tot vijf, iemand met een goede baan werkt van acht tot zeven, hij oefent twaalf uur per dag :S, kan niet anders!!!!

Anders Destium
1 juli 2003, 22:25
Hij zat op het VWO bij me in de klas en was toen al altijd met gitaarspelen en theorie bezig. Hij speelde al na een paar maanden op het conservatorium in een veelgevraagde coverband die zelfs in Duitsland en Belgie speelde, maar dan wel op een JEM :) Die jem heeft nog steeds maar hij verkoopt hem omdat ie er niks meer mee doet ofzo. Maar wel cool dat je bij hem in de klas heb gezeten. Jij kent kim wijsbeek toch ook?

Ik weet wie Kim (en Yvo) zijn omdat ze vrienden waren van mijn zus, mij zullen ze vast niet kennen, in hun tijd speelde ik nog viool en was ik langzaam aan het overstappenen :) Hoe dan ook is het Erasmus een bloody muzikale school. Ivar Pijper was Nederlands orgelkampioen (op zijn 17e :o ). Celine Purcell en Rene van Dijk spelen in grote Nederlandse musicals, Marcel Singor was 5 jaar terug 2 keer achter elkaar Neerlands beste gitarist, en ook Collin Hoeve zit nu op het conservatorium. Ik geloof dat steeds de schoolband doorstroomt naar het Conservatorium zo onder hand

Negative K3 fan
1 juli 2003, 22:43
hmm elitaire school dan anders!

Phoenix Rising
2 juli 2003, 00:47
Dan wil ik het jou even na zien doen ja?

Haal maar weer het ene negatieve stukje uit een positieve post, naja, ik bedoelde alleen dat dat trucje met die hand naar boven en onder de neck bewegen nergens naar klinkt, dat is gewoon een hoop herrie. De rest is super cool hoor, je mag me best als Michael Angelo fan bestempelen :).

Thomasvv
2 juli 2003, 01:14
Hij zat op het VWO bij me in de klas en was toen al altijd met gitaarspelen en theorie bezig. Hij speelde al na een paar maanden op het conservatorium in een veelgevraagde coverband die zelfs in Duitsland en Belgie speelde, maar dan wel op een JEM :) Die jem heeft nog steeds maar hij verkoopt hem omdat ie er niks meer mee doet ofzo. Maar wel cool dat je bij hem in de klas heb gezeten. Jij kent kim wijsbeek toch ook?

Ik weet wie Kim (en Yvo) zijn omdat ze vrienden waren van mijn zus, mij zullen ze vast niet kennen, in hun tijd speelde ik nog viool en was ik langzaam aan het overstappenen :) Hoe dan ook is het Erasmus een bloody muzikale school. Ivar Pijper was Nederlands orgelkampioen (op zijn 17e :o ). Celine Purcell en Rene van Dijk spelen in grote Nederlandse musicals, Marcel Singor was 5 jaar terug 2 keer achter elkaar Neerlands beste gitarist, en ook Collin Hoeve zit nu op het conservatorium. Ik geloof dat steeds de schoolband doorstroomt naar het Conservatorium zo onder hand

Collin ken ik ook, erg goeie gitarist. Heb em eens live gezien toen ie met Xenobia speelde in Musicon (ook Sun Caged en Cursor speelden daar)..
Maarre.. Erasmus, is dat een school met meerdere lokaties over verschillende steden verspreid? In Zoetermeer zit 'r namelijk ook een..

PetrucciFan
2 juli 2003, 02:56
Ja heb dat filmpje ook ooit gezien. Wel leuk om te zien het klinkt alleen nergens naar vind ik. Veelste saai, veel snelheid en weinig melodie.

Maiden Michiel
2 juli 2003, 10:05
Moet je zijn full lengths eens proberen

TB
2 juli 2003, 12:22
eentje met vier halzen en dan gaat hij snel van de ene naar de andere hals met rare trucjes echt wierdd

ken je ff zeggen hoe dat filmpje heet, k wil m ook downloaden

TB
2 juli 2003, 12:24
check de gitaar van die gast by the way :o zit bijna tweeenhalve octaaf op!

Anders Destium
2 juli 2003, 13:03
Collin ken ik ook, erg goeie gitarist. Heb em eens live gezien toen ie met Xenobia speelde in Musicon (ook Sun Caged en Cursor speelden daar)..
Maarre.. Erasmus, is dat een school met meerdere lokaties over verschillende steden verspreid? In Zoetermeer zit 'r namelijk ook een..

Da's dus HET Erasmus :wink: ,ik kom uit Zoetermeer :) Het is een zelfstandige Daltonschool (er zijn geloof ik een stuk of 10 Daltonscholen in Nederland, Spinoza in Amsterdam is denk ik verder het bekendst). Het helpt ook wel dat er zo'n 1500-1800 leerlingen op zitten natuurlijk...

lupoloco
2 juli 2003, 13:38
eentje met vier halzen en dan gaat hij snel van de ene naar de andere hals met rare trucjes echt wierdd

ken je ff zeggen hoe dat filmpje heet, k wil m ook downloaden

nitro concert clip, (zeer grappige kapsels :) )

Barret Wallace
2 juli 2003, 13:44
eentje met vier halzen en dan gaat hij snel van de ene naar de andere hals met rare trucjes echt wierdd

ken je ff zeggen hoe dat filmpje heet, k wil m ook downloaden

nitro concert clip, (zeer grappige kapsels :) )

juistem :lol:

Bates15
2 juli 2003, 14:53
Zijn haar is echt fout hoor.... vooral dat lange zwarte waar je zijn mond niet eens kan zien, zo lang als het is aan de voorkant hahaha. Verder knap. Ik zal het hem waarschijnlijk nooit na doen. Ik heb geen 12 uur over op een dag, 2 uur al niet eens..........

telecastermaster
2 juli 2003, 17:46
start NU kazaa of iets dergelijks op, en zoekt naar michael angelo: speed_skills (is wel een video, ongeveer 7 mb)

reacties....

btw, Vai, Gilbert en Malmsteen zijn ook snel hoor! ;)

Ja, download ook ff Mediterian Sundance van Pace de Lucia, Al di Meola en John McLaughin:

http://www.google.nl/search?q=cache:9KLkjVkr02UC:rateyourmusic.com/view_album_details/album_id_is_13822+friday+night+in+san+fransisco&hl=nl&ie=UTF-8

Put that in your pipe and smoke it, wankers!

Brianmayrulezzz
2 juli 2003, 20:24
start NU kazaa of iets dergelijks op, en zoekt naar michael angelo: speed_skills (is wel een video, ongeveer 7 mb)

reacties....

btw, Vai, Gilbert en Malmsteen zijn ook snel hoor! ;)

Ja, download ook ff Mediterian Sundance van Pace de Lucia, Al di Meola en John McLaughin:

http://www.google.nl/search?q=cache:9KLkjVkr02UC:rateyourmusic.com/view_album_details/album_id_is_13822+friday+night+in+san+fransisco&hl=nl&ie=UTF-8


Okee


Put that in your pipe and smoke it, wankers!

Ibanez
3 juli 2003, 08:08
Hij zat op het VWO bij me in de klas en was toen al altijd met gitaarspelen en theorie bezig. Hij speelde al na een paar maanden op het conservatorium in een veelgevraagde coverband die zelfs in Duitsland en Belgie speelde, maar dan wel op een JEM :) Die jem heeft nog steeds maar hij verkoopt hem omdat ie er niks meer mee doet ofzo. Maar wel cool dat je bij hem in de klas heb gezeten. Jij kent kim wijsbeek toch ook?

Ik weet wie Kim (en Yvo) zijn omdat ze vrienden waren van mijn zus, mij zullen ze vast niet kennen, in hun tijd speelde ik nog viool en was ik langzaam aan het overstappenen :) Hoe dan ook is het Erasmus een bloody muzikale school. Ivar Pijper was Nederlands orgelkampioen (op zijn 17e :o ). Celine Purcell en Rene van Dijk spelen in grote Nederlandse musicals, Marcel Singor was 5 jaar terug 2 keer achter elkaar Neerlands beste gitarist, en ook Collin Hoeve zit nu op het conservatorium. Ik geloof dat steeds de schoolband doorstroomt naar het Conservatorium zo onder hand Zeker een muzikale school ja. Kim wijsbeek is trouwens mijn gitaarleraar. Hij is echt heel erg goed :) En Xenobia heb ik ook live gezien, en dat zijn echt supermuzikanten. Maar wel cool inderdaad dat zo'n beetje alle goede muzikanten uit zoetermeer (behalve ik natuurlijk :) ) van het erasmus komen.

Brianmayrulezzz
5 juli 2003, 17:43
shit, ik kom er nu pas achter dat het niet speed_skills is maar speed_kills!!!!!!

FragDaddy
5 juli 2003, 19:02
wow. net even speed skills bekeken, eerste indruk: erg mooie tone! een van de mooiste 'metal' tonen die ik heb gehoord (tja, mijn smaak dan)

ook kan ie aardig met de muziek meespelen en lijkt het me allemaal fysiek wel mogelijk, BEHALVE dat stukkie bij 1:50, waar hij zijn hand onder en bovenlangs de nek verplaatst. dat ziet er gewoon eng uit. net een cyborg.

Barret Wallace
5 juli 2003, 21:02
wow. net even speed skills bekeken, eerste indruk: erg mooie tone! een van de mooiste 'metal' tonen die ik heb gehoord (tja, mijn smaak dan)

ook kan ie aardig met de muziek meespelen en lijkt het me allemaal fysiek wel mogelijk, BEHALVE dat stukkie bij 1:50, waar hij zijn hand onder en bovenlangs de nek verplaatst. dat ziet er gewoon eng uit. net een cyborg.

moet je eens luisteren wat hij daar doet..

die beweging is cool daar niet van.. maar wat hij daar speelt slaat nergens op

giovan
19 juli 2003, 11:53
ik heb het ook gezien. Hij speelt open snaren, de beweging is er alleen voor de show of hij slaat daarmee op de hals voor extra effect.
Het handje gaat wel erg snel heen en weer, zeker een echte rukker.

De muziek doet me denken aan Jason Becker.

master of shred
23 december 2004, 21:12
dr zijn een aantal gitaristen die veel sneller dan angelo zijn :

Marcus Paus
Fransesco Ferrari
Rusty Cooley

Marcus Paus raakt in een liedje 44,6 NPS

Pegasus
25 december 2004, 17:11
dr zijn een aantal gitaristen die veel sneller dan angelo zijn :

Marcus Paus
Fransesco Ferrari
Rusty Cooley

Marcus Paus raakt in een liedje 44,6 NPS

Welk liedje mag dat dan wel zijn volgens jou?
Ieder weldenkend mens weet natuurlijk dat zoiets onmogelijk is.

master of shred
26 december 2004, 15:33
^^ raar maar waar :

http://perso.club-internet.fr/fabienm/paus/secret.mp3

Casseman
26 december 2004, 17:04
Marcel Singor was 5 jaar terug 2 keer achter elkaar Neerlands beste gitarist

Daar heb ik nog een tijdje les van gehad.
Hij was inderdaad best wel goed.

Pegasus
26 december 2004, 22:16
^^ raar maar waar :

http://perso.club-internet.fr/fabienm/paus/secret.mp3

1. Wat een vreselijk slecht nummer.

2. Ik geloof er nog steeds geen zak van.

Toffe gozer
26 december 2004, 23:03
Ach, het is met snel spelen hetzelfde als met de lengte van je lul ,het is niet belangrijk wat je hebt , het is alleen belangrijk wat je ermee doet :razz:

Brianmayrulezzz
4 januari 2005, 19:44
jeez, das een oude topic, was ik al lang vergeten :D

Deze shit vind ik ook helemaal nix meer. Leuk om te zien, maar tis een circus. Totaal geen gevoel in dit soort muziek. Kep bewondering voor de mensen die het kunnen, dat was het dan ook.

Maiden Michiel
5 januari 2005, 09:01
Muaaaaaahahahaha ik heb em net nog een keer bekeken, en het is gewoon totaaaaaal nep! Het is onmogelijk om je hand zo snel om je hals heen te bewegen, laat staan om nog een snaar op de goede plaats te raken ook.... Sjezus. Serieus. Nep. Maar. Goed. :-?

hehe het is dus echt... Hij heeft dit pas geleden nog gespeeld op NAMM 2003

Idd, heb het hem zelf zien doen bij MP vorig jaar!

Roy K.
10 januari 2005, 15:40
Ieder weldenkend mens weet natuurlijk dat zoiets onmogelijk is.

De beste man (Marcus Paus) schijnt een spierziekte te hebben waardoor hij enorm snel zijn arm kon bewegen, en dus absurd snel spelen. Hij is volgens mij trouwens gestopt met shredden omdat iedereen alleen interesse in hem had vanwege de snelheid in zijn spel, en dat vond ie niks op den duur....nu studeert ie volgens mij een of andere cursus tot dirigent...

Jetso
12 januari 2005, 12:16
dr zijn een aantal gitaristen die veel sneller dan angelo zijn :

Marcus Paus
Fransesco Ferrari
Rusty Cooley

Marcus Paus raakt in een liedje 44,6 NPS

Shawn Lane?????

Wicked Willy
12 januari 2005, 19:25
Snelheid is totaal niet belangrijk!

Hempo
12 januari 2005, 19:33
om indruk te maken, of om net even dat beetje meer te geven op momenten dat het kan, en soms nodig is.

ben eht er mee eens dat snelle solo's soms nietzeggend zijn, maar af en toe zijn ze zeker wel effectief en muzikale toevoeging.

wimmeltje
25 januari 2005, 13:08
Ik heb michael angelo in het echt dit nummer zien spelen en toen dacht ik ook dat het versneld was maar dat kon niet want ik stond er boven op met mijn neus. Anyway. Hij heeft de techniek en snelheid. Ik heb bij Maiden Michael. (forum lid) Ooit een dvd-tje besteld met tabs en een breakdown van het nummer en daarlaat hij het ook weer zien. Echt super gewoon. Heb ook al zitten zoeken naar Nitro (band waar hij in speelde) maar daar heb ik maar 2 clipjes ooit op gevonden.

Ik vind het wel erg vet.

remcoz
30 januari 2005, 19:16
is dat stukje vanaf ong. 1:49, dat ie boven de hals speelt? echt?? :o :o :o :o

Azrael
30 januari 2005, 19:53
Vind d'r geen donder aan aan die Micheal Angelo. Hij heeft wel wat snelheid maar hij speelt gevoelloos , zijn muziek is onzinnig en onsamenhangend en hij showt veel te veel. Slechte gitarist.....

Das Schaap
30 januari 2005, 20:01
Vind d'r geen donder aan aan die Micheal Angelo. Hij heeft wel wat snelheid maar hij speelt gevoelloos , zijn muziek is onzinnig en onsamenhangend en hij showt veel te veel. Slechte gitarist.....
Elke gitarist speelt met gevoel als die dat wil. Dat jij geen jankende noten hoort en de conlusie trekt dat er geen gevoel in zit is wat anders. :roll: :P

Roy K.
31 januari 2005, 17:25
Vind d'r geen donder aan aan die Micheal Angelo. Hij heeft wel wat snelheid maar hij speelt gevoelloos , zijn muziek is onzinnig en onsamenhangend en hij showt veel te veel. Slechte gitarist.....

Klopt, ik vind hem ook te veel aandacht besteden aan het showmanschap, en zijn solo's zouden over het algemeen beter opgebouwd kunnen worden, maar om nou te zeggen dat ie een slechte gitarist is....dat zou ik niet gelijk durven zeggen...

Wat vind je dan van een 'tasty shredder" als Vinnie Moore? Die kan ook vet shredden maar met zo veel gevoel! 8-)

Davidian
31 januari 2005, 18:40
Vind d'r geen donder aan aan die Micheal Angelo. Hij heeft wel wat snelheid maar hij speelt gevoelloos , zijn muziek is onzinnig en onsamenhangend en hij showt veel te veel. Slechte gitarist.....het ergste aan die man is dat ie zooo enorm lelijk is :razz:

Azrael
31 januari 2005, 19:50
Vind d'r geen donder aan aan die Micheal Angelo. Hij heeft wel wat snelheid maar hij speelt gevoelloos , zijn muziek is onzinnig en onsamenhangend en hij showt veel te veel. Slechte gitarist.....

Klopt, ik vind hem ook te veel aandacht besteden aan het showmanschap, en zijn solo's zouden over het algemeen beter opgebouwd kunnen worden, maar om nou te zeggen dat ie een slechte gitarist is....dat zou ik niet gelijk durven zeggen...

Wat vind je dan van een 'tasty shredder" als Vinnie Moore? Die kan ook vet shredden maar met zo veel gevoel! 8-)

Ik stem voor Jason Becker....geweldige composities gemaakt.....

Azrael
31 januari 2005, 19:51
Vind d'r geen donder aan aan die Micheal Angelo. Hij heeft wel wat snelheid maar hij speelt gevoelloos , zijn muziek is onzinnig en onsamenhangend en hij showt veel te veel. Slechte gitarist.....het ergste aan die man is dat ie zooo enorm lelijk is :razz:

Dat klopt ook :roll:

JacksonPS2
6 februari 2005, 14:37
Hey guys

JacksonPS2
6 februari 2005, 14:38
Kijk eens op de link hieronder

http://www.marcelcoenen.com/

JacksonPS2
6 februari 2005, 14:40
Als je van snel en harmonieus werk houdt, kijk dan eens op de site van de beste nederlandse gitarist. Mp3's en video's http://www.marcelcoenen.com/

greetz :-D