PDA

View Full Version : Nieuw Filmpje YouTube!!!



Cavit Evren
24 oktober 2013, 16:07
Hey,

Dit is mijn nieuwe filmpje op YouTube.
We hebben dit arrangement zelf gemaakt, het originele nummer is van The Hobbit en heet Misty Mountains Cold.
Ik hoop dat jullie het mooi vinden! :)
http://www.youtube.com/watch?v=ut6qky9xAOA

Jedeel
24 oktober 2013, 18:46
Heerlijk!
Jammer dat het maar zo kort is. ;-)

Cavit Evren
24 oktober 2013, 18:56
Heerlijk!
Jammer dat het maar zo kort is. ;-)

Haha bedankt, Eddie zei al dat er waarschijnlijk reacties kwamen dat het te kort is :P
Maar bedankt, we gaan binnenkort waarschijnlijk nog een filmpje maken van iets anders :)

Harald
24 oktober 2013, 19:34
Nice! Maar, dit is 'barely touching on foreplay' ;)

pasqual
24 oktober 2013, 22:41
Very nice indeed and much too short!!

Cavit Evren
26 oktober 2013, 14:38
Dankje, alleen wat betekent dat?
@Harald

Harald
26 oktober 2013, 15:19
'Premature ejaculation' ging me net te ver, ik sluit me bij iedereen aan die het veel te kort vond ;) Mooi gedaan, zonder meer. Maar het is tenslotte geen punk, mag best wat langer duren.

Cageman
27 oktober 2013, 10:51
Er zitten hier op dit forum nog teveel mensen met een grammofoonmentaliteit geloof ik. Die weten niet dat ze gewoon heel snel op replay kunnen drukken in plaats van dat ze de naald weer terug moeten zetten. Dat dit wat kort is, kunnen ze dan niet aan. :hippie:

Heb het liedje al meerdere keren beluisterd en hij is leuk. Heeft echt zo'n middeleeuwse vibe. Verder ben ik jaloers op je spel. Het is strak en alle noten klinken helder. Met iets minder galm had je ook wel afgekund, maar dat had misschien weer niet zo goed gepast bij de stijl van dit nummer.

Goed gedaan. :ok:

Loeters,

Merijn

Harald
27 oktober 2013, 11:36
Er zitten hier op dit forum nog teveel mensen met een grammofoonmentaliteit geloof ik. Die weten niet dat ze gewoon heel snel op replay kunnen drukken in plaats van dat ze de naald weer terug moeten zetten. Dat dit wat kort is, kunnen ze dan niet aan. :hippie:

Wie heeft het over een letterlijke herhaling? 's leuk, dat moderne opnemen. Heb je vier maten akkoorden ingespeeld wordt er gemeld dat je kan stoppen. De rest loopen we wel... Ben ik toch liever ouderwets. Het is toch echt anders!

Cageman
27 oktober 2013, 12:17
Wie heeft het over een letterlijke herhaling? 's leuk, dat moderne opnemen. Heb je vier maten akkoorden ingespeeld wordt er gemeld dat je kan stoppen. De rest loopen we wel... Ben ik toch liever ouderwets. Het is toch echt anders!
En ik heb beet! :D

Natuurlijk heb je daar gelijk in. Maar korte liedjes zijn toch ook gewoon te waarderen als lied en niet slechts als te kort lied?

Harald
27 oktober 2013, 12:25
euhhh, jaaa... maar deze gaat tot 11!

Drs P heeft het al gezegd "het was weer reuze spannend, maar het duurde veel te kort" Tuurlijk kan het ook eens kort. Maar ze kunnen het ook als compliment opvatten dat iedereen zegt dat het wat langer gemogen had tenslotte :grouphug:

Cageman
27 oktober 2013, 12:49
:grouphug:

Ernest01
27 oktober 2013, 13:24
Mooi gespeeld. Goede techniek, voor zover ik dat kan beoordelen....
En omdat het zo mooi klinkt, had het ook wel langer gemogen.
Oh.... dat is al gezegd.... :-) :-)

Duhsjaak
28 oktober 2013, 07:45
Ja, normaal reageer ik niet op stukken van deze lengte. Heb er geen geduld voor om dat helemaal uit te zitten. Want ik ben van de zap generatie.
De generatie voor mij is de voeten generatie> als het ze niet aanstaat lopen ze weg.

Nee, geintje. Jullie stukken zijn altijd leuk, spontaanig (niet plat gerepeteerd) en ik had jullie al een tijdje gemist.
Welcome back. Lekker stukkie!
Vriendelijke groet, Gus

Cavit Evren
18 november 2013, 22:47
Dankjewel Dushjaak, we gaan binnenkort nog meer dingen doen :)

gitaarvrouwtje
19 november 2013, 08:40
En langer ?

Nee nee sorry flauw :seriousf:
Erg mooi!ga er ook niet over zitten doen alsof ik verstand van muziek heb, gewoon mooi :)

Bloodline
19 november 2013, 11:33
superb!! Heeeel vet!