PDA

View Full Version : Te Koop Fender Hot Rod Deluxe



Leen Kap
18 januari 2002, 19:37
1 jaar oud, alleen thuis gebruikt.
Nieuwprijs was f 2000. Te koop voor €600.
Reden verkoop: speel eigenlijk alleen nog maar akoestisch.
Let wel op met deze buizenbak: hij geeft een enorme puist geluid (waarschuw de buren!)

Reindah
18 januari 2002, 19:44
Wat voor muziek is er mee te spelen? Ik zoek een goeie versterker en speel vooral veel Rock(nirvana), maar ik wil er ook goed blues en jazz mee kunnen spelen? Ik ben zeer geinteresseerd!!

Leen Kap
18 januari 2002, 19:48
De Hot Rod Deluxe lijkt mij zeer geschikt voor de muziekstijlen die je aangeeft. Het is echt een geweldige bak; er komt een enorme bult geluid uit. Ik kan 'm in de huiskamer binnen de volumestanden 1-10 amper op 1 houden.
Als je 'm echt compleet wilt maken moet je er een effectbak bijkopen. Heb ik ook voor je, de BOSS GT3, zitten ook allerlei grunge-geluiden op. Kost € 350. Met die combinatie kun je echt alles doen.
Bel me anders 058 2562272

Reindah
18 januari 2002, 19:53
Ik heb momenteel geen geld, ik heb een brommer die ik wil verkopen maar dat lijk me het probleem niet, ik ben morgen jarig en verw8 om eerlijk te zijn geld in het laatje:P Ik moet ook nog even aan wat mensen(gitaar leraar bijv.) wat ze er van vinden en ik al kijken wat ik er voor reviews op kan vinden. Ben zeer geinteresseerd!! Bel of post binnenkort wel hoe en wat en over die effectenbox moet ik nog even nadenken. Wat kan ik daar precies mee?

philbee
19 januari 2002, 00:17
hoop dat in godsnaam nu niet iedereen zn rommel gaat aanbieden op dit forum, kijk eens op marktplaats of ebay ofzo.

Of misschien kan de webmaster een aparte rubriek maken voor vraag en aanbod??

Leen Kap
19 januari 2002, 00:59
Goed plan, zo'n rubriek vraag en aanbod.