PDA

View Full Version : Vervolg; 'Welke Squier classic vibe' de onverklaarbare schroef.



guinevere
22 oktober 2013, 20:11
Hallo,

Mijn eerste elektrische gitaar kreeg ik in April j.l. dit was een Doodad type Jimmy. Toen ik hem wilde laten afstellen omdat het A en E-akkoord niet zuiver klonk bleek dat er veel meer aan deze nieuwe gitaar mankeerde zo stond de topkam scheef waardoor de hals ook niet goed stond.
Wij hebben weer contact met de winkelier opgenomen en wij wilden het aankoopbedrag terug. De winkelier wilde dit niet maar ik mocht een andere gitaar uitzoeken. Dit werd nadat we eerst met een veel te dure occasion waren opgezadeld een dag later uiteindelijk een, volgens de winkelier nieuwe Squier Fender Classic Vibe 50's Fiësta Red.
Wat ons eerst niet maar later wel opviel was dat deze gitaar een schroef in de headstock heeft plus een extra klemmetje, sorry maar ik weet de juiste benaming niet, voor de snaren. Normaal schijnt er een op te zitten maar op mijn gitaar zitten er twee.

Doordat er het een en ander is voorgevallen zoals het feit dat ons een occasion werd verkocht voor 650 euro die in feite niet meer dan 200 euro nieuwwaarde had zijn wij het vertrouwen in de winkelier totaal kwijt. Vandaar dat wij de winkelier niet vragen waarom die schroef en de extra klem voor de snaar daar zit.
Doordat ik nog niet zo thuis ben in het wereldje van elektrische gitaren kun je gemakkelijk een keuze maken waarvan je denkt dat het een goede is en dat niet blijkt te zijn, dat was dus het geval met de occasion; deze was van een bekend merk en ik dacht dat het een van de duurdere types was en die conlusie werd versterkt door de vraagprijs van de occasion. Je mag er per slot van rekening toch vanuit gaan dat een winkelier die muziekinstrumenten verkoopt weet wat hij verkoopt en dat hij jou goed advies geeft?

Enfin, we kwamen er al heel snel achter dat we, om het maar netjes te zeggen, behoorlijk benadeeld waren. Dus namen we weer contact op en toen mochten we weer een andere gitaar uitzoeken en dat is uiteindelijk de Squier Classic Vibe 50's geworden.

We hebben hier en daar over de 'piercing' en de extra geleider of klem voor de snaar gevraagd maar niemand kon er een antwoord op geven. Wel werden er mogelijkheden geopperd zoals; misschien een kleine beschadiging zoals een krasje op de headstock die door de schroef als een soort 'sieraad' is weggewerkt. Maar dat verklaard dan weer niet dat extra 'klemmetje'.
Omdat ik door al dat gedoe met die winkelier het vertrouwen totaal kwijt ben besloot ik een mail te sturen naar Squier Fender in Duitsland; het aanspreekpunt voor klanten uit onder andere de Benelux. Al gauw kregen we een mail terug met het antwoord dat ook zij niet wisten waarom de schroef en het extra klemmetje op de headstock zitten. En zij verwezen ons weer naar de winkelier maar dat is voor ons geen optie omdat het vertrouwen volledig weg is.

Toevallig keek ik vandaag eens op dit forum en tot mijn verbazing las ik in 'Welke Squier Classic Vibe heb ik' uit Mei jongstleden het verhaal van de Squier Classic Vibe telecaster die een soortgelijke schroef in de headstock heeft en ook nog eens twee in plaats van een klemmetje. Een andere overeenkomst is dat de gitaar in de provincie Friesland is gekocht.

De eigenaar van de telecaster heeft de gitaar helpen uitpakken en toen bleek de gitaar 'de piercing en extra klem' al te hebben. Dit stelt mij enigszins gerust.
Mijn gitaar is een stratocaster en het serienummer is CGS 1101134 en daarin zit als ik het goed heb gelezen ook weer, zij het een kleine, overeenkomst. Het serienummer van de telecaster begint ook met CGS 11.

Ik zal proberen de foto's van de gitaar hier bij te plaatsen en ik ben benieuwd of iemand hier een verklaring voor heeft.

Pepe
22 oktober 2013, 20:20
Een foto helpt, zekers.

Maar bedoel je deze snaargeleiders?

http://www.musiker-board.de/attachments/f3-musik-instrumente-know-how//f75-e-gitarren-forum//f9-gitarrenmodelle-kaufberatung-e-git//147859d1271412999-ist-ein-60s-neck-fender-headstock.jpg


Het is vrij gebruikelijk, 2 snaargeleiders, vintage modellen hebben er 2, bij non vintage zie je vaak maar 1.

Plant
22 oktober 2013, 20:34
... zo stond de topkam scheef waardoor de hals ook niet goed stond.

:???: Leg uit?


... zoals het feit dat ons een occasion werd verkocht voor 650 euro die in feite niet meer dan 200 euro nieuwwaarde had

:???: Bron?

discoverynl
22 oktober 2013, 21:05
Hoi,

Ik had op mijn classic vibe ook de gewoon 1 snaar geleider...is niks engs hoor. Het hoort gewoon zo :)

guinevere
22 oktober 2013, 21:45
Hallo allemaal,

De foto's worden nog geplaatst, dit wilden we vanavond doen maar de camera moest worden opgeladen dus deze komen wat later,
Van de Doodad Jimmy bleek dat de topkam scheef stond waardoor de hals van de gitaar ook niet in de juiste positie stond en dit was de oorzaak waardoor de akkoorden A en E 'raar klonken'. Daarom bracht ik de gitaar bij een muziekwinkel bij ons in de buurt, dit was niet de winkel waar de gitaar was gekocht, en de reparateur van de muziekwinkel bij ons in de buurt constateerde de scheve topkam.

De veel te hoge prijs van de occasion. Daar kwamen wij heel eenvoudig achter doordat wij die occasion bij de muziekwinkel bij ons in de buurt lieten zien omdat daar nog een kleine reparatie aan moest worden gedaan. En daar bleek dat exact hetzelfde type gitaar was verkocht voor 200 euro nieuwwaarde.

Dat zijn inderdaad de snaargeleiders al zien die op mijn gitaar er iets anders uit maar ze zijn in feite hetzelfde. Maar meestal zit er een op in plaats van twee. Maar volgens Pepe is het op een vintagemodel normaal dat er twee snaargeleiders op zitten en op een non-vintage een. En dat zou dan inderdaad de twee snaargeleiders verklaren. Maar dan is er nog steeds het 'mysterie' van de schroef die op een 'piercing' lijkt.
Bedankt voor je antwoord, Pepe.

Mr.Fingers
22 oktober 2013, 22:04
Het is omgekeerd, op een vintage model zit er 1, op een non-vintage 2, of 1, hangt er een beetje vanaf.

bat
22 oktober 2013, 22:17
Van de Doodad Jimmy bleek dat de topkam scheef stond waardoor de hals van de gitaar ook niet in de juiste positie stond en dit was de oorzaak waardoor de akkoorden A en E 'raar klonken'.
Van een scheve topkam gaat een hals niet in een verkeerde positie staan.

Door een scheve topkam klopt de mensuurafstand net niet, waardoor de open noten in de genoemde akkoorden inderdaad "raar" klinken. Ook kan de gitaar daardoor niet geintoneerd worden, wat in zijn algemeenheid een wat "vals" geluid kan opleveren.

Dat is relatief eenvoudig op te lossen door een nieuwe topkam wel recht te monteren. Dat kan ook weer complicaties met zich meebrengen, maar niet wat een beetje gitaarbouwer in principe niet op zou kunnen lossen.

raabje
22 oktober 2013, 22:55
Squier classic vibe gitaren worden best goed gewaardeerd, en quality control en afstellen doen ze (met dit model) goed in China.

Ik heb een Classic Vibe Custom Telecaster,

http://www.fender.com/en-NL/squier/series/classic-vibe/classic-vibe-telecaster-custom-rosewood-fingerboard-3-color-sunburst/

Uit de doos was ie in 1 keer helemaal goed, action lekker, intonatie prima. Nieuwe snaren helpen wel, dunne stock 09 was wel okee, maar ik heb liever 010. Classic Vibe's kosten ca. 360 euro nieuw en worden wat kwaliteit betreft vergeleken met de Fender American Standard

Ik ben benieuwd welk model je nu precies hebt, tele of strat, Custom, 50's, anders? De strat CV 50's is in Fiesta Red, maar de telecaster bestaat volgens mij niet in die kleur.

http://www.thomann.de/nl/fender_sq_classic_vibe_strat_50s_frd.htm?gclid=CNv MuaOqq7oCFQhY3godlx0Ajw

jimihattricks
23 oktober 2013, 06:35
Maar dan is er nog steeds het 'mysterie' van de schroef die op een 'piercing' lijkt.
Bedankt voor je antwoord, Pepe.

ik ben zeer benieuwd naar deze piercing! Maar vermoed dat het om de trussrod gaat(?) (google: trussrod)

Duhsjaak
23 oktober 2013, 08:55
Ik heb ca. 1.5 jaar geleden een voorstel gedaan om een hoek in te richten die nou es nbiet om discussies gaat maar stomweg op het bijeenbrengen van kennis. Een kennishoek zo je wilt.
Zou die er zijn geweest, dan hoefde niet telkens hetzelfde te worden uitgetypt, maar dan was het benodigde in één keer beschikbaar.

En niet omdat je het niet waard zou zijn, maar vandaag ontbreekt me een beetje de tijd om het uitgebreid aan de orde te stellen.

In het kort:
In 1992 is Nieuw Burgerlijk Wetboek geintroduceerd. En als afgeleide daarvan Wet Consumenten Koop en Wet Koop op Afstand. Da's nog maar een jaar of 20, dus de winkelier heeft zich daarvan nog niet op de hoogte kunnen stellen.

Als het product niet voldoet aan normale eisen mag de gitaar (ieder gekocht product) worden terug gebracht en is de winkelier verplicht jou het geld terug te geven.

Het is altijd beter eerst te kijken of het op een prettige manier is op te lossen, maar als blijkt dat dat voor jou als consument niet tot een bevredigende oplossing leidt, kun je dus een beroep op die wetgeving doen.

Het is altijd prettig te weten wat je rechten en plichten zijn als zo'n sul van een middenstander dwars gaat liggen. Door je eerste actie heb je eventuele termijnen 'gestuit'. Dus hij mag niet meer zeggen 'dat we nu al een maand aan het discussiëren zijn en dat de termijn in die wet zijn overschreden'.

Of een extra piercing een non conformiteit oplevert weet ik niet. Als Mr. Fingers zegt dat het niet hoort en dat er dus waarschijnlijk aan de gitaar is geknoeid zou ik denken van wel.

Google op basis van zoektermen:
- Wet Consumenten Koop
- non conformiteit
en je wordt vanzelf wijzer.

Gooi niet meteen de volle blaf erop, maar gebruik het als ruggensteun. Succes!
Vriendelijke groet, Gus

Erik70
23 oktober 2013, 10:55
..Als het product niet voldoet aan normale eisen mag de gitaar (ieder gekocht product) worden terug gebracht en is de winkelier verplicht jou het geld terug te geven.

Het is altijd beter eerst te kijken of het op een prettige manier is op te lossen, maar als blijkt dat dat voor jou als consument niet tot een bevredigende oplossing leidt, kun je dus een beroep op die wetgeving doen...

Bovenstaande klopt gedeeltelijk, dus voor je naar de winkel rent, dan wel zelf even weten hoe de wetgeving in elkaar steekt. Want altijd recht op geld terug heb je ALLEEN bij koop op afstand (bijv. webshop).
Bij een aankoop in een winkel is dat niet zondermeer het geval. Als de gitaar of welk ander product niet aan de eisen (het bevalt me niet/de kleur staat me niet aaan valt hier zeker niet onder) voldoet is de winkelier (niet de fabrikant of importeur waar de winkelier je naar toe wil verwijzen) verplicht om te zorgen dat het WEL aan de eisen gaat voldoen. Hij zal dus de gelegenheid moeten krijgen om te repareren of te vervangen. Enkel als dat niet mogleijk is kan de koop ontbonden worden en krijg je (een deel van..) je geld terug.
http://www.wetrecht.nl/rechten-bij-consumentenkoop/

RS-Rik
23 oktober 2013, 14:09
Holy shit wtf bbq, een Squier voor 650 euro? Mag dan wel 'n fijne gitaar zijn, het naampje maakt zo'n bedrag bijna crimineel.

Vaag topic dit... Missende piercings, missende snaargeleider, scheve topkam waardoor de hals scheef staat.. wut?

Plant
23 oktober 2013, 16:58
Holy shit wtf bbq, een Squier voor 650 euro? Mag dan wel 'n fijne gitaar zijn, het naampje maakt zo'n bedrag bijna crimineel.

Dat staat er volgens mij niet. Die occasion is niet gespecificeerd, de Squier is de gitaar die de dag erna kwam.

Verder vind ik het een nogal vreemd verhaal aan de hand waarvan ik (nog) geen partij kies.

Ik kan me niet voorstellen dat een winkelier, die naar ik aanneem in de toekomst meer zaken met je hoopt te doen, een 2dehands gitaar verkoopt voor ruim 3 keer het bedrag waarvoor je dezelfde gitaar nieuw kunt kopen. Er word gesproken over 'hetzelfde type' gitaar en daar zitten nog wat haken en ogen aan (b.v. produktieland). Ik zie nog steeds onvoldoende onderbouwing.

Stel dat het waar is. Als ik zo'n aanbod zou krijgen zou ik bedenktijd vragen en me thuis eerst even verdiepen in wat me aangeboden word (lees: googlen). Als ik dan zou zien dat het aanbod nergens op slaat, zou ik daar onderling in alle rust over praten.

Natuurlijk is het vertrouwen geschaad als je gelijk hebt, maar er is je dan nog niks in je maag gesplitst en de volgende logische stap is dan
a) omruilen voor een nieuwe
b) herstellen van de fout indien mogelijk
c) geld terug

Martin_
23 oktober 2013, 20:00
Volgens mij was dit (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?161380-Welke-squier-classic-vibe-heb-ik) het topic waar na wordt verwezen. Toen kwam er geen bevredigend antwoord, dus die zal er nu ook wel niet komen.

guinevere
23 oktober 2013, 20:01
De Squier is inderdaad de gitaar die een dag erna kwam. De occasion was een Epiphone Les Paul. De Doodad Jimmy wilde ik niet meer terug omdat ik daar geen vertrouwen meer in had en toen ik het aankoopbedrag terugvroeg werd dat geweigerd maar ik mocht wel een andere gitaar uitzoeken.
Ik wilde weer een Les Paul maar veel keuze was daar niet en de enige die voor mij in aanmerking kwam was die Epiphone Les Paul en dat was een occasion waar ook nog een kleine reparatie aan moest gebeuren, maar dat was niets 'ernstigs'. Vraagprijs voor de Epiphone was 650 euro. Zover ik weet is Epiphone by Gibson een merk dat al heel lang op de markt is en ik ging er van uit dat deze Les Paul een van de duurdere Epihones was aangezien de vraagprijs van 650 euro voor deze occasion. Je mag er toch vanuit gaan dat een winkelier weet wat hij verkoopt en daar verstand van heeft en weet wat de waarde ervan is. Na lang handelen kregen we deze gitaar mee door de Doodad plus versterker en de nieuwe gitaarkoffer achter te laten. Nu moet ik er wel bij vermelden dat we bij aankoop van de Doodad, 400 euro, in April j.l de versterker, een occasion er gratis bij kregen.
Maar toch hadden wij dezelfde avond al het gevoel dat het toch niet goed zat en toen wij de volgende morgen naar de muziekwinkel bij ons in de buurt gingen voor de reparatie van de Epiphone bleek dat gevoel juist te zijn want datzelfde type was in de muziekwinkel bij ons in de buurt verkocht voor 200 euro nieuw. Het betrof een Les Paul met geschroefde hals made in Korea. En we kwamen er die dag achter dat de duurste Epiphone Les Pauls een nieuwwaarde van rond de 500 euro hebben.
Dus weer contact met die winkelier opgenomen en toen kwamen we overeen dat ik alsnog weer een andere gitaar mocht uitzoeken en dat is de Squier Classic Vibe Stratocaster geworden. En de versterker en de nieuwe gitaarkoffer zijn weer mee naar huis gegaan.
Het was ons niet opgevallen dat de Squier die schroef in de headstock heeft en een extra snaargeleider; dat viel later op. En door al dat gedoe met die occasion ben je het vertrouwen in de winkelier kwijt, maar omdat je niet weet wat het is vraag je je toch wel wat achterdochtig af wat dit nou weer is.
Toen ik gisteren op dit forum keek las ik dat er iemand was die ook zo'n soort schroef in de headstock heeft én twee snaargeleiders. Zijn gitaar is ook een Squier Classic Vibe, alleen is dat een telecaster en de mijne is een stratocaster.

Nu wil ik graag foto's plaatsen maar kan iemand mij vertellen hoe dat moet?

Martin_
23 oktober 2013, 20:06
Dit zijn de foto's van de Tele.

http://imageshack.us/a/img546/3430/cam00204e.jpg
http://imageshack.us/a/img27/6476/cam00201m.jpg

.

Sander-H
23 oktober 2013, 20:08
Is dat niet een voorbereiding om een tuner op te zetten of een plectrumhouder?
Lijkt me een rare plaats om een gitaar-strap aan vast te maken dus dat zal het wel niet zijn.... toch?

Rock Bottom
23 oktober 2013, 21:37
Is dat niet een gat om aan te merken dat het een B keuze gitaar is.

Venlonaer
23 oktober 2013, 21:42
We kunnen over een ding duidelijk zijn. Het hoort niet op deze gitaar van origine ;)

B-stone
23 oktober 2013, 22:13
En die string trees? Is dat altijd een schroefje met een ringetje er onder bij squier? Lijkt mij nu ook niet de kosten....

Pepe
23 oktober 2013, 22:18
De anti diefstal tag is niet verwijderd... oei...

jimihattricks
24 oktober 2013, 06:42
En die string trees? Is dat altijd een schroefje met een ringetje er onder bij squier? Lijkt mij nu ook niet de kosten....

die string trees zijn inderdaad niet origineel(!)

Dutch66
24 oktober 2013, 11:23
Ok ff chronologisch ;

Je kocht bij deze winkel ooit een "Doodad" (!?) gitaar + koffer + (occ.) versterker voor EUR. 400,==.
Hier was je niet tevreden over dus ruilde je dit setje in voor een Epi LP (met bolt-on neck.....)
Je kwam er later (terecht!) achter dat dit niet echt je beste deal was, dus terug met dat ding...
Nu heb je dus een (nieuwe) Classic Vibe, de koffer en versterker dus eigenlijk voor EUR. 400,==

Wat is het probleem nu nog precies?

Behalve dan dat als je verhaal over de Epi klopt, dus echt een entry-level plank, je de muziekhandelaar
even bij naam moet noemen, want die heeft je dan echt geprobeerd te neuken...

En voor wat betreft de toegevoegde waarde van schroefjes/piercing (!?!) m.b.t. sustain nogmaals
volkomen onzin....

Midwolda
24 oktober 2013, 12:49
die string trees zijn inderdaad niet origineel(!)

Dat zijn echte Gamma schroeven met Praxis ringetjes hoor. :roll:

Plant
24 oktober 2013, 13:26
die string trees zijn inderdaad niet origineel(!)

Hoezo niet? Ik zie dit wel vaker op Fender / Squier modellen.

bat
24 oktober 2013, 13:53
Hoezo niet? Ik zie dit wel vaker op Fender / Squier modellen.
Een schroef met een spacerringetje er onder?

Deze zie je inderdaad wel vaker:
http://www.txirula.com/files/producto/0994912000.jpg

Maar op de foto zie ik een schroef met deze eronder:
http://www.avdw32.dsl.pipex.com/images/repair-washer-8mm.jpg

Plant
24 oktober 2013, 14:04
Ah zo bedoel je.
Tja, als ik op 'string tree' afbeeldingen google zie ik vele uitvoeringen, ook die er aan de bovenkant vrij plat uitzien. Ik zie op de foto alleen de bovenkant dus verder kan ik er aan de hand daarvan niet oordelen.

bat
24 oktober 2013, 14:37
Vooral het het ringetje niet in het midden lijkt te zitten, geeft me het idee dat er is gekozen voor een "goedkope" oplossing.

Ik vind het al met al gewoon een rare kwestie.

jonghj
24 oktober 2013, 17:09
Ik heb nog steeds geen foto van de classic vibe '50s stratocaster gezien, dus vooralsnog ga ik er van uit dat het om 2 string tree's gaat.
Dat is geen probleem en dus heb je een goede deal.

€ 400 voor de classic vibe strat met versterker en nieuwe koffer is niet slecht.

guinevere
24 oktober 2013, 22:50
Even voor de duidelijkheid; De Doodad kostte vierhonderd euro en als wij die kochten dan kregen wij er een tweedehands versterker bij. Dit leek ons een leuke deal dus hebben we toen die koop gedaan.
De nieuwe gitaarkoffer hebben we een aantal weken later in een andere winkel gekocht.

jimihattricks
25 oktober 2013, 06:20
Dat zijn echte Gamma schroeven met Praxis ringetjes hoor. :roll:

dat zeg ik: niet de trees die origineel op deze gitaar horen te zitten.. (dat hoort er trouwens idd maar één te zijn)

Misschien wel origineel op andere vlakken ;)

jimihattricks
25 oktober 2013, 06:25
Ah zo bedoel je.
Tja, als ik op 'string tree' afbeeldingen google zie ik vele uitvoeringen, ook die er aan de bovenkant vrij plat uitzien. Ik zie op de foto alleen de bovenkant dus verder kan ik er aan de hand daarvan niet oordelen.

het schroefje hoort een kleinere kop te hebben en verzonken in het ringetje te liggen.. ook horen zowel schroef als ring te zijn voorzien van een laagje chroom of nikkel

jonghj
25 oktober 2013, 09:35
Mee eens, maar dit is geen stratocaster headstock maar een telecaster. Ik dacht dat het om een classic vibe strat ging...
Als deze foto van de gitaar is waar we het over hebben, zou ik ook die terug brengen en de rechtsbijstand inschakelen.

Dutch66
25 oktober 2013, 09:37
Even voor de duidelijkheid; De Doodad kostte vierhonderd euro en als wij die kochten dan kregen wij er een tweedehands versterker bij. Dit leek ons een leuke deal dus hebben we toen die koop gedaan.
De nieuwe gitaarkoffer hebben we een aantal weken later in een andere winkel gekocht.

Ik denk dat je nu gewoon een "redelijke" deal gedaan hebt, klaar.

lespaulnmarshall
25 oktober 2013, 09:44
Jullie weten dat de fotos niet van de topic starter komen maar van iemand uit een ander topic die een vergelijkbare gitaar had met vergelijkbare schroef in de kop en extra string tree?

jonghj
25 oktober 2013, 10:42
Het was mij duidelijk dat iemand anders de foto had geplaatst, maar het was mij niet duidelijk of het daarbij om een andere gitaar ging of niet.

Lijkt mij als het alleen om de stringtrees gaat al met al een goede deal.

guinevere
25 oktober 2013, 11:18
Dit topic gaat over een Squier Classic Vibe Stratocaster waar op de headstock een schroef zit die er origineel niet hoort te zitten plus twee in plaats van een snaargeleider.
De eigenaar van de telecaster heeft hetzelfde met zijn gitaar plus de overeenkomsten van een sticker van de amerikaanse vlag; die hij er direct heeft afgehaald en het serienummer van zijn telecaster begint ook met CGS 11 , het serienummer van mijn stratocaster begint ook met CGS 11.
Misschien is het handig om zijn 'topic' Welke Squier Classic Vibe heb ik' ( datum Mei 2013 ) ook eens te lezen.

Nu wil ik dolgraag de foto's plaatsen maar dat lukt niet. Als ik op 'insert' klik dan wordt er om URL gevraagd en als ik dan bijvoorbeeld DSCF7777jpg invoer dan komt dat in het scherm maar geen foto.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe je op dit forum een foto moet plaatsen?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank, Guinevere.

bat
25 oktober 2013, 11:31
Je foto moet al ergens online staan, op bijvoorbeeld een fotosite.

raabje
25 oktober 2013, 13:41
lekker terugbrengen die gitaar, ik zou geen headstock met een doelloos gaatje willen hebben.

En dan bij b.v. Thomann een nieuwe CV 50's strat bestellen, de oude serie gaat weg tegen lagere prijs. De nieuwe CV's hebben een gekleurde headstock, daar moet je van houden.

jannest
25 oktober 2013, 18:48
wat een vaag gelul

over een doodad die in een vorig leven een goedkope epi les paul was
en toennnnuhh met een scheve nek werd aangekeken om dat het E chord niet klonk als een E maar de losse snaren uit hun verband klonken wel goed

ut is de niet bij name genoemde tweedehands versterker
ik weet het zeker

Dutch66
26 oktober 2013, 10:15
€ 400 voor de classic vibe strat met versterker en nieuwe koffer is niet slecht.


zou ik ook die terug brengen en de rechtsbijstand inschakelen


Lijkt mij als het alleen om de stringtrees gaat al met al een goede deal.


Viel me gewoon op, lekker consequent man :seriousf: