PDA

View Full Version : Burnt_Flowers is ook nieuw



Burnt_Flowers
20 oktober 2013, 01:55
Hoi hoi,

Ik ben Burnt Flowers, vrouw, ben 21 jaar en woon in het mooie Utrecht. Eigenlijk heb ik in mijn hele leven nog amper gitaar gespeeld, maar daar wil ik verandering in brengen. Ik ben van plan om een simpele elektrische gitaar te kopen en om het gewoon eens te gaan proberen. Wel speel ik al ~15 jaar (elektrische) viool, hoewel ik dit de laatste tijd heb verwaarloosd. Het gitaarplan heeft misschien een hoog potentieel flop-gehalte, maar hopelijk kan ik dit forum gebruiken als inspiratie.

In het dagelijks leven studeer ik. Qua muziek luister ik bijvoorbeeld graag Pendulum, In Flames, System of a Down en Noisia, maar ik luister ook wel Nederhop.

Veel meer heb ik voor nu op deze slapeloze nacht niet te melden.

Groetjes!

Duhsjaak
20 oktober 2013, 10:16
Ik was ooit (ook) brandweerman. Eentje van het soort: Mannen, eeeeeerst genieten en dan uitmaken.
Met een leeg gebouw kom je daarmee nog een aardig eind, maar bij een brand in een bos bloemen is dat geen verstandige aanvalstactiek.

Het aantal violen was ooit groter dan het aantal gitaren in dit gezin, maar ja..... die kinderen zijn langzaam uitgevlogen dus die balans is nu hersteld.

Alleen op Holland Pop Festival in Kralingen, stonden 5 of 6 acts waarbij gebruik werd gemaakt van een elektrische viool.
Dus er is nu even een soort van viool dip, maar omdat dat soort dingen gewoon cyclisch zijn, zou ik m weer ter hand nemen. Ben je in topvorm voor als ie plots weer populair wordt. En dat dat gaat gebeuren, dat staat vast.
Misschien wel door jou.

Harrtelijk welkom, veel plezier en neus vrijelijk rond.
Vriendelijke groet, Gus