PDA

View Full Version : gitarist zoekt bandleden voor (Rock,metal) band



stingray ghost
19 oktober 2013, 16:15
Hoi ik ben Brian, 16 jaar en speel 5 jaar gitaar

ik zou heel erg graag in een band willen en lekker veel optreden
mijn muziek keus is heel breed, van u2 en rowwen heze tot volbeat, rammstein en metallica.
bands waar ik naar luister zijn: u2, Rowwen Heze, BZB, Triggerfinger, Dropkick Murphys, Rammstein, Metallica, volbeat, System of a down, Within Temptation, Delain, Dana Fuchs, Anouk, Brian Setzer, Al and the black cats, nirvana, the BossHoss, heideroosjes, peter pan speedrock, lana del rey, The hives, greenday, kings of leon, coldplay, creedence clearwater revival, racoon, sabaton, wc experience, motorhead. en veel meer

ik zou graag eigen nummers willen gaan spelen maar een cover hier en daar ben ik niet vies van

nico1990
20 oktober 2013, 19:37
hoi ik ben Nico, ik speel vanaf mijn 7e gitaar en vanaf mijn 13e in bands( ik ben nu 22). als je vooral de kant op gaat van Rammstein, Metallica of Mötorhead ben ik van de partij. waar in de buurt moet dit gaan gebeuren?
mijn voorkeur is wel eigen werk.

stingray ghost
22 oktober 2013, 22:37
ik woon ik Oss maar ik ben bereid om binnen een bepaalde afstand met het openbaar vervoer te gaan

nico1990
24 oktober 2013, 22:32
zoals je misschien in mijn andere post gezien heb, heb ik een oefenruimte tegen geen enkele kosten beschikbaar in Alphen aan den Rijn, Zuid- Holland. maar dat is misschien wat ver voor je?