PDA

View Full Version : profiel verwijderen



Salvador
16 oktober 2013, 23:09
hallo,
door omstandigheden zou ik graag mijn profiel op deze site verwijderen ..
wie kan helpen?

HaroldA
16 oktober 2013, 23:42
hallo,
door omstandigheden zou ik graag mijn profiel op deze site verwijderen ..
wie kan helpen?

Gewoon niet meer inloggen als je hier niet meer wil komen?

BamBuFan1
17 oktober 2013, 00:02
Dat is helaas zinloos. De NSA heeft over iedereen hier op gitaarnet wel een paar TeraFlops aan data liggen.

Han S
17 oktober 2013, 00:15
Alleen de admin kan een profiel verwijderen, dus email maar even naar de admin.

budje
17 oktober 2013, 05:47
ik wordt dan nieuwsgierig... wat is er dat zo vreselijk weg moet? Zo erg kan het toch niet zijn?

FrankC
17 oktober 2013, 22:05
Ha ha ha ha ha ha ha ha! Briljant!!

Pepe
17 oktober 2013, 23:38
Zo lang dit topic loopt is het nog niet gelukt neem ik aan?

Tabula Rasa
18 oktober 2013, 17:07
Profiel verwijderen lijkt me knap kut. Hele topics kunnen uit zijn verband raken. Moet je je zooi maar niet op het internet plempen als dat niet wenselijk is. Tot 2008 was ik ook niet persoonlijk terug te vinden om bepaalde redenen. Kan je niet bepaalde posts aanpassen?

Mitch
18 oktober 2013, 21:25
Dat laatste kan sowieso niet meer. Ik begrijp er ook niets van dat je een profiel wil verwijderen, maar goed, vrij land en zo. Mijn ervaring is dat de beheerder het altijd uitvoert, maar niet altijd even snel is met respons. Ik had zelf ook wat verzoekjes ingediend twee weken geleden en daar is nog niet op gereageerd helaas :(

beruk
19 oktober 2013, 10:02
daar is nog niet op gereageerd helaas :(
En dan ben jij nog wel THE Mitch, ongelofelijk.

Ukeloeder
19 oktober 2013, 14:25
Misschien kan Edo (Ido? ben ik effe kwijt, sorry) één van jullie speciale adminrechten geven? Ik kreeg die van de admin op het forumpje waar ik modereer/maar-wat-aanmodder. Het kan bij mijn beste weten per admin-taak separaat afgegeven worden.
Tot zover mijn offtopic bijdrage aan dit verder zo interessante draadje.

Mitch
19 oktober 2013, 20:50
En dan ben jij nog wel THE Mitch, ongelofelijk.
Zo zie je maar, sterrenstatus maakt geen verschil :D

Uke heeft een punt, maar er is vooralsnog maar één echte admin, dus ik zou zeggen: effe geduld!