PDA

View Full Version : MY PROPANE ' HOME ' Videoclip , Axe 2



Analie-G
16 oktober 2013, 13:00
Hoi !
Zeer trots om onze eerste serieuze videoclip te mogen aankondigen :)
Het komt te staan op onze eerste album, uit 5 Nov en we doen in Jan- Feb de hele Revamp support act tour door Ned , en daarnaast doen we 19 Nov ook het Afterparty voor Avenged Sevenfold in Club Ziggo en meer fijne nieuws tezijnertijd......alles is dus Axe 2 en hope you like it :)

http://www.youtube.com/watch?v=SQ6mft5YZbU

Johannes
16 oktober 2013, 18:48
Very cool, goeie song, vette sound en toffe clip! Wel zit je in het verkeerde subforum.

morris
16 oktober 2013, 22:56
Geweldig Anand, zoals gewoonlijk! Ga je met Arjan op tour? Ik kom een keer kijken als jullie in de buurt zijn!

arjanb01
16 oktober 2013, 23:18
Vet dit! Doet me qua stijl denken aan alter bridge, wat absoluut niet verkeerd is!

Analie-G
17 oktober 2013, 01:09
Thanks guys !
Ik heb het hier gepost voor de Axe FX liefhebbers , ipv recording forum.
Idd Morris : we hebben al 3x met Revamp als supp act gespeeld.....heb Arjan en Jord zelfs nog een beetje geholpen met het programmeren van de Axe want ze hadden em net en het was nog niet helemaal naar wens / smaak van de geluidsman. Super gasten beide gitaristen en natuurlijk ook de hele band :)

ruezzz
18 oktober 2013, 14:30
Heul vet weer hoor. Cool nummer, dikke sound.
Avenged Sevenfold ga ik heen... Kom ik zeker ff kijken.
Clip ziet er ook goed uit, maar eerlijk gezegd vond ik jullie 'niet serieuze' videoclips boeiender, eigenzinniger,
meer neiging om tot eind af te kijken.

Analie-G
18 oktober 2013, 16:13
Heul vet weer hoor. Cool nummer, dikke sound.
Avenged Sevenfold ga ik heen... Kom ik zeker ff kijken.
Clip ziet er ook goed uit, maar eerlijk gezegd vond ik jullie 'niet serieuze' videoclips boeiender, eigenzinniger,
meer neiging om tot eind af te kijken.

Thanks man en idd : de vorige video`s waren gefocused op de film......we merkten op dat mensen de song niet eens echt `hoorden` maar alleen de beelden bekeken.
Deze x hebben we specifiek gekozen om het nummer in de picture te zetten ipv weer een eigenzinnige video...:)
Anyhow , leuk als je langs komt en ff de hand schudt ....
Thanks,
Anand

ruezzz
20 november 2013, 12:16
Coole gig en band, Anand.
Ga jullie vaker checken!
(En schudden we ff de hand ;-)
Zag laatst overigens in de serie 'Under The Dome' de woorden 'this city runs on MY PROPANE!' voorbij komen...

Analie-G
20 november 2013, 13:00
Coole gig en band, Anand.
Ga jullie vaker checken!
(En schudden we ff de hand ;-)
Zag laatst overigens in de serie 'Under The Dome' de woorden 'this city runs on MY PROPANE!' voorbij komen...

Thanks man dat je er was ! Ik zou persoonlijk niet snel naar nog een band gaan kijken na de hoofdact + 2 supp acts.....desondanks tof te zien dat er genoeg mensen gewoon een vol uur bleven !
Grtzzz,
A+