PDA

View Full Version : Yeah!!! Lekker gevoel!



Nocki
29 juni 2003, 22:01
ik ben een maand of 2 geleden gevraagd of ik bij een combo wil spelen wat een praise koor moet begeleiden. en ik hoopte al een jaar of 2 dat me dat eens gevraagd zou worden dus ik was blij toen het eindelijk zover was. allen is het koor van best hoog niveau (hoger dan het mijne) en ik heb vorige week de muziek gehad dus moets ik gauw studeren. ging niet helemaal naar wens en had er veel moeite mee dus even samen met mn gitaar leraar uitgepluist hoe het moest. en ja hoor nu kon ik het. het intro heeft ie me geleerd en de solo is simpel 2 maten pentatonisch en 1 maat harmonisch mineur dan nog 1 keer pentatonisch en dan alles op nieuw.

zaterdag ochtend mocht ik meedoen voor de eerste keer en iedereen was laaiend enthousiast. geweldig gevoel. ze begonnen gelijk over mee rnummers die ik zou moeten gaan spelen. echt heel leuk als je iets speelt en ze zijn blij met je. ik ben echt niet de beste gitarist die rondloopt marr het speelde heerlijk. goed geluid en heerlijk gespeeld.

super!!! iedereen gasf complimenten en was aardig.

gewoon even om te delen.

Nocki

pimmetje
29 juni 2003, 22:34
Tja ... als ze je kwaliteiten bij een praise koor al niet zouden prijzen, had je beter je gitaar aan de wilgen kunnen hangen :D.

Nocki
29 juni 2003, 22:38
:-) Bijdehandje... :-)
maar wel leuk!

Het heeft me echt een geweldig gevoel gegeven. en heb er het hele weekend op geteerd.
De drummer die er was om het geluid te regelen en veel verstand heeft van oude fender's, geluid, pa's mic.'s en dergelijke heeft mee ok een compliment gegeven over mn geluid. en was onder de indruk van mn MarkIV... :-) Leuk!


Nocki

pimmetje
29 juni 2003, 22:44
Zekers... als je zo lang ergens op hebt zitten azen, kan ik me voorstellen dat je er een aardige buzz van krijgt.

Harry
30 juni 2003, 10:01
het is altijd leuk om gewaardeerd te worden, zeker als je er veel tijd en moeite in gestoken hebt.

Bates15
30 juni 2003, 10:06
Gaaf man. Welk koor? Mischien ken ik ze....

Nocki
30 juni 2003, 10:09
ze heten revalation en het komt uit terneuzen, axel.

dit nummer is geschreven door remco hakkert en we gaan het samen met hem ook opvoeren over een aantal maanden.

Nocki

Bates15
30 juni 2003, 10:11
Cool. Ik ken ze niet maar mijn vrouwtje mischien wel. Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd.....

Nocki
30 juni 2003, 10:12
ik heb er ook al een terug gestuurd... :-)

Nocki

ik hoor het wel.

alhambra
30 juni 2003, 11:02
Cool. Ik ken ze niet maar mijn vrouwtje mischien wel. Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd.....

Ik ben verbaast over mannen die nog steeds VROUWTJE zeggen.

Zeg jij misschien ook chips ipv shit ?????

Kjiratsiekoedel
30 juni 2003, 11:59
ze heten revalation en het komt uit terneuzen, axel.

dit nummer is geschreven door remco hakkert en we gaan het samen met hem ook opvoeren over een aantal maanden.

Nocki

in axel woont familie van me, zit er ook ene Bep (van) Tatenhove bij??

maisy
30 juni 2003, 12:14
Cool. Ik ken ze niet maar mijn vrouwtje mischien wel. Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd.....

Ik ben verbaast over mannen die nog steeds VROUWTJE zeggen.

Zeg jij misschien ook chips ipv shit ?????

hahahahahahahahahahahahaha

Nocki
30 juni 2003, 12:30
Vrouwtje duid er inderdaad op dat hij van haar houdt en haar bewonderd. vandaar ook het verkleindwoordtje. tevens beschouwt hij haar ook als gelijke door dit aan haar te vragen. schijnbaar hebben ze een goede relatie.

en dat kan natuurlijk niet in deze tijd.

in deze tijd hoort je vrouw niks te weten. hoor je niet getrouwd te zijn. hoort het niet dat je dingen bespreekt en hoor je haar al helemaal niet met liefde en respect te bejegenen...

nee. het is je chick en ze heeft geen persoonlijkheid en weet al helemaal niks van jou af want jij bent zo complex... Yeah right.

Als een ander zn dingetje nou eens op orde heeft hoeft daar niet meteen op gezeken te worden...
Nocki

moretel
30 juni 2003, 12:50
De term "vrouwtje" getuigd vaak van een soort bezitterigheid, en past niet meer in de huidige tijd mijn inziens.
Gebruik in de slaapkamer oke maar buitenshuis niet.

Bates15
30 juni 2003, 12:53
Mijn vrouwtje vind deze thread maar wat grappig. Ze wil mischien ook wel lid worden maar speelt zelf haast geen gitaar. Enkel een beetje bas. Das al meerdan een aantal hier bedenk ik ineens. (pokeayoak hehe)

Wij kletsen wel eens ja. Dan hoort ze wat ik denk en voel en ik krijg het weer van haar te horen. Hooert bij een RELATIE heb ik ooit eens geleerd. Mijn dame heeft er geen moeite mee. Ik heb er geen moeite mee. Ik ken ook mensen die hun vriendin slet noemen bij de mannen maar thuis gelijk aan de afwas moeten. Ik vind dat pas een bewonderingswaardige relatie. Hoe hou je dat vol.......

Enfin. Ik hou van mijn vrouw ja....

moretel
30 juni 2003, 13:03
ik ook,

maar ik waarschuw mijn dochters om enige achterdocht te hebben met "mijn vrouwtje roepende mannen", ik ken een aantal "mijn vrouwtje roepende mannen " en die zijn me toch een partij jaloers, niet normaal meer. :-D , als je dat van tevoren wist.

Enige controle kan geen kwaad voor je de stap neemt en jij bent als een van de uitzonderingen door deze zware selectie heen gekomen gelukkig.

Maar ik ben bevooroordeeld , want ik leef in een huis met 4 vrouwtjes,
voorheen 1 vrouwtje en 3 kids, maar sinds ik elke maand de plee moet ontstoppen van al die verbanden mag ik ze geen kids (van de VIVA !) meer noemen. :-D

Bates15
30 juni 2003, 13:18
Thnx voor de compliment. Ik heb nog maar een vrouw en een meisje, en een zoontje maar geef me nog een paar jaar hehehe. Sterkte man. 4 dames in een huis? Doe je ook aan zelfverdediging? Zal je nodig hebben hehe :D

Barret Wallace
30 juni 2003, 13:21
This thread is so sensitive :o

Bates15
30 juni 2003, 13:24
:-D

maisy
30 juni 2003, 13:32
De topictitel is nog steeds wel toepasselijk bij bovenstaande :-D

Bates15
30 juni 2003, 13:47
We zijn idd nog steeds niet oftopic hehe. Ik ga werken. Ook een lekker gevoel, nog beter wordt het als ik straks om 23.30 uur weer naar huis kan hehehe

Latrz