PDA

View Full Version : Te Koop Taylor 710



Leen Kap
18 januari 2002, 19:33
Bouwjaar 1999. Ceder bovenblad (warme klank), pallisander achter/zijkanten. Fishman Natural I ingebouwd. Met luxe leren koffer.
Prijs €1800. Nieuwprijs was f 6450,--.
Reden verkoop: ik heb nog zes Taylors; beetje gretig geweest.
Waarschuwing: als eenmaal een Taylor hebt vastgehad wil je niets anders meer!!!!

gangsta
18 januari 2002, 20:49
een bepaald persoon heeft geld over......

Bertus14
28 november 2012, 19:34
Hoi Leen, ik lees je advertentie en wil graag een taylor aanschaffen. Laat het even weten aub het is wel een oudere adv die in probeer het toch. Of bel me even 0644696510

Plant
28 november 2012, 19:42
Na bijna 11 jaar zal die gitaar toch wel verkocht zijn ;) Toch? :soinnocent:

Bassa
28 november 2012, 19:56
Ik denk niet dat dat veel zin zal hebben.........

Rizz
28 november 2012, 20:07
Hebben we nu een record te pakken? stond dat niet op 8 jaar? :D

FruscianteFan
28 november 2012, 23:16
oeps, net gerapporteerd als spam :p

LaurentB
28 november 2012, 23:18
Oh, was jij dat :D

FruscianteFan
28 november 2012, 23:29
ja, goed he :)

;)

Ruudj
29 november 2012, 08:59
Bouwjaar 1999. Ceder bovenblad (warme klank), pallisander achter/zijkanten. Fishman Natural I ingebouwd. Met luxe leren koffer.
Prijs €1800. Nieuwprijs was f 6450,--.
Reden verkoop: ik heb nog zes Taylors; beetje gretig geweest.
Waarschuwing: als eenmaal een Taylor hebt vastgehad wil je niets anders meer!!!!


Nou, nou ..... ik heb genoeg Taylors 'in mijn handen gehad' , maar er zijn imo veel beter klinkende gitaren.
Alweer doodgewoon een kwestie van smaak :harmony:

Harald
29 november 2012, 10:08
ja, goed he :)

;)


Spam... man, de digitech van (wie was dat ook alweer) is er niets bij qua verkoopsnelheid :)

Harald
29 november 2012, 10:09
Wat is dat trouwens toch met die Taylors. Mensen zweren er bij, maar blijven vervolgens nieuwe kopen. Waarom dan toch, als dat beestje zo fantastisch is?

Rizz
29 november 2012, 10:18
Wat is dat trouwens toch met die Taylors. Mensen zweren er bij, maar blijven vervolgens nieuwe kopen. Waarom dan toch, als dat beestje zo fantastisch is?

Ze hebben er iets ingestopt, waardoor je denkt dat het een fantastische gitaar is, maar er blijft iets knagen, dus onbewust wil je een nieuwe gitaar, maar door dat iets moet dat weer een Taylor worden, enz.. Ook een manier om meer gitaren te verkopen.. :)

Ik heb laatst iemand gesproken die een taylor van 4500 euri heeft, wel meer dan tevreden is, maar jaloers is op de 4x zo goedkope Eastmans.

LaurentB
29 november 2012, 11:37
Ze hebben er iets ingestopt, waardoor je denkt dat het een fantastische gitaar is, maar er blijft iets knagen, dus onbewust wil je een nieuwe gitaar, maar door dat iets moet dat weer een Taylor worden, enz.. Ook een manier om meer gitaren te verkopen.. :)

Ah, hetzelfde als met tabak? daar komt vast nog eens een schandaal van...

northernlake
29 november 2012, 17:49
Er kan in ieder geval niet meer worden geklaagd dat niemand naar beneden scrollt.

Harald
29 november 2012, 18:13
Ah, hetzelfde als met tabak? daar komt vast nog eens een schandaal van...

Wees maar blij dat de jouwe in Amerika staat. Anders zou jij de effecten ook al voelen ;)

rupke
30 december 2012, 10:37
Ze hebben er iets ingestopt, waardoor je denkt dat het een fantastische gitaar is, maar er blijft iets knagen, dus onbewust wil je een nieuwe gitaar, maar door dat iets moet dat weer een Taylor worden, enz.. Ook een manier om meer gitaren te verkopen.. :)

Ik heb laatst iemand gesproken die een taylor van 4500 euri heeft, wel meer dan tevreden is, maar jaloers is op de 4x zo goedkope Eastmans.

En terecht dat ie jaloers is. Ik heb weken gitaren vergeleken om a tik nu wel eens een goede warm klinkende akoustische gitaar wilde hebben en had er ook een leuk budget voor. Maar zoals altijd ga ik alle mogelijkheden af. Uiteindelijk kwam ik uit op een taylor gitaar. Ik meen me nog te herinneren dat het de 600 serie was, maar zeker weten doe ik dat niet meer en ik kon hem kopen voor 2500 euro. Een bak met geld. Toen ging ik als laatste adres bij mijn favoriete winkel langs voor akoustische gitaren (ik noem geen namen uiteraard ;-)) en ik gaf daar aan dat ik de sound en bespeelbaarheid van taylor zocht. Er werden mijn verschillende merken aangereikt om uit te proberen en toen was daar het moment.......................................de Eastman 412 werd in mijn schoot geworpen en het was of alles op zijn plek viel. Wat een heerlijke gitaar, en veelllllllllllllll goedkoper.

Nu moet ik eerlijk toegeven dat de Martin DC16GTE nog meer bekoord maar die is ook hartstikke duur en om die er nu bij te nemen?

Want ik zoek nog een tweede akoustische gitaar in de prijsklasse van 400 euro om helemaal in D te stemmen die weer qua sound en bespeelbaarheid in de buurt komt van mijn Eastman 412 ce

Gr. Rupke

GoReTeX
31 december 2012, 11:54
Ze hebben er iets ingestopt, waardoor je denkt dat het een fantastische gitaar is, maar er blijft iets knagen, dus onbewust wil je een nieuwe gitaar, maar door dat iets moet dat weer een Taylor worden, enz.. Ook een manier om meer gitaren te verkopen.. :)

Ik heb laatst iemand gesproken die een taylor van 4500 euri heeft, wel meer dan tevreden is, maar jaloers is op de 4x zo goedkope Eastmans.

:noob: :sssh:

XTZ
7 januari 2013, 20:53
Ik heb nog nooit een mooier klinkende akoestische bespeeld en gehoord dan mijn Taylor 716CE.
Jaloezie is natuurlijk een veel voorkomende eigenschap bij mensen ;-).

guitarkid
10 januari 2013, 20:03
oeps, net gerapporteerd als spam :p

K*t, ik ook! Sorry, maar wie verwacht ook zo'n oud topic zo hoog in de lijst!!! :???:

JohnLord
10 januari 2013, 20:51
De startdatum van het topic staat er gewoon bij hoor :stop:

guitarkid
10 januari 2013, 23:01
De startdatum van het topic staat er gewoon bij hoor :stop:

Weet ik, maar daar let je in eerste instantie niet op... Ik zag alleen dat die gitaar te koop stond en wilde dat even rapporteren! ik bleek niet de enige! ;)

RayGilbers
22 januari 2013, 14:09
Leen,

Jouw waarschuwing is super die Taylors hebben iets. Heb er zelf 2 maar zit te dromen van eentje uit de P serie of een builders reserve :)

groetjes