PDA

View Full Version : Boss FV50H bromt/ruist



FruscianteFan
10 oktober 2013, 16:48
Ik heb zojuist een volumepedaal gekocht. Echter, ruist enorm als ik hem als eerste in mijn keten plaats.

Na wat experiment ben ik erachter dat hij niet stoort als ik hem na mijn EHX LPB1 plaats. Maar goed, dan krijg ik weer tonesuck vanwege impedantie-gedoe.

Kan iemand me wijzer maken?

FruscianteFan
11 oktober 2013, 09:42
anyone...?

FruscianteFan
11 oktober 2013, 11:48
Pedaal opengemaakt...

Blijkt: een vorige eigenaar heeft de bodemplaat omgedraaid om er klittenband aan te bevestigen. Daarbij heeft degene echter ook de aardedraad losgeschroefd, en deze afgeplakt in de behuizing gestopt. Dus betrekkelijk simpel opgelost, de aarde weer vastgeschroefd en nu doet hij wat hij moet doen.

Nu zit ik wel te twijfelen of ik de verkoper hierop moet aanspreken. Ik had al een mailtje gestuurd met de vraag of het normaal is dat-ie zoveel lawaai maakt. Maar ik weet dus niet of hij degene is die dit heeft gedaan. Zo ja, dan is het hem kwalijk te nemen dat hij zegt dat het pedaal perfect werkt. Zo niet, dan kan dat nog steeds zo zijn. Maar het kan ook zijn dat hij echt niet beter weet...?

Little Jay
11 oktober 2013, 13:57
Je kan 'm er toch op wijzen? In het ergste geval kan 'ie zich lekker schuldig voelen en anders is 'ie gewoon voorgelicht en zal hij in het vervolg beter uitkijken, ook met wat hij vermeldt op Marktplaats.

FruscianteFan
11 oktober 2013, 16:31
Ik heb hem er inderdaad op gewezen. Hij zegt zelf dat hij het gewoon niet heeft gemerkt...