PDA

View Full Version : gitaarkeuze



ely
9 oktober 2013, 16:20
Uiteindelijk tot een gitaarkeuze gekomen.
Het is en Lowden F23 geworden! na heel veel luisteren her en der en voelen/spelen.
Hij gedraagt zich zoals een goeie vleugel, heel lang zingen te tonen na.
Dit is een muziekinstrument met hoofdletters en nu kunnen de gitaarlessen beginnen>
Bedankt RIZZ gitaarvrouwtje en de andere voor jullie en ik blijf meelezen.

gitaarvrouwtje
9 oktober 2013, 17:41
Tof...fotooooooo want dit ken natuurlijk niet zo he :p

ely
9 oktober 2013, 18:10
Ik zou niet weten hoe dat zou moeten, maar op internet staan wel recensies met video enz.
Ben in ieder geval zo trots als een aap.

Plant
9 oktober 2013, 19:49
Lowden kom je niet veel tegen op het forum, maar het zijn prachtige gitaren.

Forumlid Merel van Hoek heeft vorig jaar een Lowden F23C (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?155838-Mijn-nieuwe-Lowden-F23C!&highlight=lowden) gekocht nadat de bouw van een custom gitaar stagneerde. Dat zegt wel wat over de kwaliteit.

We zien Merel hier niet veel (meer) dus ze zit ongetwijfeld veel op haar F23C te spelen... en terecht.

--=HANS=--
9 oktober 2013, 23:23
Mooie gitaar! Wel een opmerkelijke keuze voor iemand die nog niet kan spelen. Ik heb een O32 gehad maar die was me iets te groot om comfortabel te zijn. Hij klonk wel als een klok. Nu heb ik nog een F25c en die past me als een handschoen. Ik heb die gitaar al een jaar of 9 en ben er nog iedere dag blij mee.

Veel plezier er mee!

ely
10 oktober 2013, 19:55
Ja opmerkelijk, maar voor mij onontkoombaar door de muziek die door instrument wordt voortgebracht en dat is volgens mij heel belangrijk voor de beleving.

vulvasonic
11 oktober 2013, 02:31
Prachtig!
Gefeliciteerd. En nu snel gaan oefenen tot je erbij neervalt, want als je met zo'n gitaar voor de dag komt zul je zelf ook behoorlijk voor de dag moeten komen. ;)